نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

یک هدیه عالی برای روز مادر: اولین چرخش پشت سر هم مادر و پسر | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-01 19:33:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

آیا یادتان هست که در گذشته روز مادر را چگونه جشن گرفتید؟ شاید برای مادرت گل فرستادی یا او را با برانچ پذیرایی کرد. بدون توجه به پاسخ، شانس این است که شمع معطری برای هدیه لوک آکرمن نگه نداشته باشد: اجرای اولین بالعکس مادر و پسر.

سوار آلمانی FMX با هیجینک های بلند پرواز غریبه نیست. در سن 12 سالگی، او جوان ترین فردی بود که موتور سیکلت را به عقب برگرداند. این واندرکاند ثابت شد که بیش از یک فلاش در ظرف است. آکرمن به زودی به عنوان جوانترین موتورسوار در سال 2017 و جوانترین قهرمان FMX اروپا در شب پرش ها 2018 به عنوان جوانترین موتورسوار دست یافت. ابتدا به عقب برگرد، این بار با مادر 55 ساله‌اش در کشتی.

آکرمن اذعان کرد: «این ایده از خود مادرم آمد.

ملیتا آکرمن به عنوان یک مادر نگران، هرگز مسابقات زنده پسرش را تماشا نمی کند. هنگامی که اطمینان یافت که لوک آسیبی ندیده است، به جای آن، خلاصه رویدادها را مشاهده می کند. با این حال، ملیتا به طور کامل از انتخاب شغلی پسر 25 ساله خود حمایت می کند. به حدی که او ایده بالگرد مادر و پسر را به عنوان آرزوی تولد 50 سالگی مطرح کرد. بیش از پنج سال آماده سازی برای تحقق این آرزو انجام شد.

آکرمن KTM خود را فقط با زیرپایی های سفارشی متناسب با سرنشین جلویی خود تجهیز نکرد. دوهای تمرینی بی‌شماری، پرش‌های فوم و جلسات برنامه‌ریزی گسترده قبل از این شیرین کاری گرانش بود. سپس تیم یک رمپ آزاد و کیسه هوای فرود را برای پرش طول هشت متر (26.25 فوت) و 13 متر (42.65 فوت) پیکربندی کرد.

ملیتا با همه قطعات در جای خود، دسته پسرش را می‌بندد – برای بدترین حالت آماده می‌شود. سر خم شده، چشمان بسته، این دو جسور یک لحظه آخر آرامش را قبل از اینکه آکرمن دوچرخه خاکی خود را آتش بزند، مشاهده می کنند. او ابتدا به داخل لگد می زند و به آن اسلحه می زند. این جفت به سرعت از سطح شیب دار بالا می رود.

به محض اینکه KTM از روی لب اوج می گیرد، اینرسی ملیتا او را به سمت میله ها می فرستد. از صندلی بیرون آمده، کلاه ایمنی نزدیک به گلگیر جلویی است، مانند خفاش وارونه به KTM می‌چسبد. در تمام این مدت، لوک در کنترل باقی می ماند و قبل از اینکه فرود را بچسباند، چرخش معکوس را تکمیل می کند.

لوک و ملیتا آکرمن اولین موتور سیکلت پشت سر هم مادر و پسر را تکمیل کردند.
لوک و ملیتا آکرمن به عنوان اولین زوج مادر و پسری که یک موتورسیکلت را در مجتمع خانوادگی خود در نیدردولا، آلمان کامل می کنند، به اوج می رسند. عکس از توماس دیتزه.

هولرها و بمب‌های دور، جشن‌های لوک را تشکیل می‌دهند. ملیتا به سادگی یک ضربه محبت آمیز روی بازوی پسرش می زند. فیلم‌های دوربین اکشن بعداً نشان می‌دهد که او شیرین کاری را به همان روشی که در مسابقات لوک انجام می‌دهد انجام می‌دهد: با چشمان بسته. این به هیچ وجه اعصاب پولادین ملیتا را کم نمی کند. با این حال، ما مطمئن هستیم که مادر مغرور همان هدیه روز مادر را در سال آینده نمی خواهد.

ملیتا اعتراف کرد: “این یک تجربه باورنکردنی بود – اما من دیگر آن را تکرار نمی کنم.”

من نمی توانم تو را سرزنش کنم، ملیتا، اما با این وجود به تو سلام می کنم.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#یک #هدیه #عالی #برای #روز #مادر #اولین #چرخش #پشت #سر #هم #مادر #پسر
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید