نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

ساخت XR200 که شبیه هیچکس دیگری برای مسابقه و نمایش در Barber Small Bore نیست | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-05 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

شعار رویداد Barber Small Bore، یک مینی دوچرخه عجیب و غریب مانند هیچ چیز دیگری، “ابزار اشتباه را برای کار بیاورید.” این ضرب المثلی است که به شدت در هر موتورسیکلت نا مناسب و طرد شده حاضران طنین انداز می شود.

یادداشت سردبیر: بلیک وارتون یک مسابقه‌دهنده موتور کراس و سوپرکراس حرفه‌ای سابق و چهار بار قهرمان کلاس ملی آماتور AMA در Loretta Lynn’s است.

Barber Small Bore ارائه شده توسط MNNTHBX، در محوطه پارک موتور اسپورت باربر در آلاباما، شامل همه چیز از یک کورس ریتم مستقیم مینی دوچرخه، مسابقه درگ، تپه نوردی، یک مسابقه بدلکاری آماتور، یک مسابقه استقامتی دو ساعته در پیست اتومبیلرانی باربر و خیلی خیلی بیشتر اما همه چیز به سرعت نیست. گروه ما هوندا XR200 کاملاً دست ساز ما را در نمایشگاه موتور سیکلت BIKE EXIF ​​وارد می کند، از بیهودگی های آخر هفته لذت می برد و در طول مسیر با دیگر علاقه مندان به دو چرخه همفکر خود ملاقات می کند. از این گذشته، چه کسی از ایده مسابقه دادن با ICE Bear Maddog 150 در مسیر جاده ای یا تپه نوردی با هوندا میمون 125 خوشش نمی آید؟

پروژه XR200

حدود سه ماه پیش، سازنده جردن لیک و من کار روی هوندا XR200 سفارشی خود را با هدف مسابقه و نمایش این دوچرخه شروع کردیم. ما به باربر چشم دوخته بودیم زیرا این رویدادی است که می توانید هر دو را انجام دهید و سپس برخی از آنها را. مانند هر دوچرخه‌سازی خوب، XR200 1996 ما در یک جعبه پلاستیکی Tupperware، یک سبد کامل، شبیه به مجموعه لگو که در کودکی داشتید، شروع به کار کرد. میدونی، اونی که تمام قطعات گم شده رو داره. این لوح خالی را فراهم کرد که ما به آن نیاز داشتیم نه صرفاً دوچرخه را “بازیابی” کنیم، بلکه آن را به طور کامل بازسازی کنیم.

خط هوندا XR، خانواده‌ای از موتورسیکلت‌ها که برای اولین بار در سال 1979 با XR500 وارد صحنه شدند و در دهه‌های 1980 و 90 به سرعت رشد کردند، به دلیل همه کاره بودن و ضدگلوله بودن شهرت دارند، اما لزوماً برای ثبت رکوردهای سرعت زمینی شناخته می‌شوند. خیلی زود می دانستیم که اگر بخواهیم با سگ های بزرگ به میله ها بکوبیم، باید مقداری اسب بخار پیدا کنیم. علاوه بر این، چه کسی دوست ندارد تند برود؟ اکنون وارد میکی دانلپ از Four Stroke Tech می شود، متخصص در سه چرخ و همه چیز XR. موتوری که او از همان آغاز بنزین روی آن کار می کرد. موتور توسط Mickey D. با تنظیم دقیق و اجزای ارتقا یافته تعمیرات اساسی شد. می توان گفت که او زیر XR کوچک آتش روشن کرد (که می توانست) قدرت و کارایی بیشتری را تضمین کرد.

کسانی که با این مدل آشنا هستند ممکن است از این که بدانند دوچرخه ما به طرز شگفت انگیزی شبیه به یک استوک 125 دو زمانه مربوط به همان دوران است شگفت زده شوند. و این با توجه به شهرت بسیاری از چهار ضربه های اولیه، چیزهای زیادی می گوید. این فرآیند همچنین توسط SmartCarb 36 میلی متری ما کمک زیادی کرد. یکی دیگر از موارد افزودنی که برای نصب آن نیاز به مفصل بندی دقیقی داشت، عمدتاً به دلیل حجم کمی از املاک و مستغلات که هنگام بهسازی مینی ها باید با آن کار کنید، اما در نهایت سود زیادی در عملکرد به همراه داشت.

ساخت XR200 بدون بدنه
این یک موتور XR200 و ترمز اصلی درام جلو است، همانطور که قوانین لازم است، اما تقریباً همه چیز تغییر کرده است. عکس از بلیک وارتون.

حالا برای بلند کردن سنگین: شاسی.

«با ورود به داخل، می‌دانستیم که می‌خواهیم قابلیت‌های کلی دوچرخه را تقویت کنیم، بنابراین با شروع قاب استوک، مجبور شدیم زیرفریم پشتی و نقطه نصب شوک اصلی را تغییر دهیم تا از شوک عقب کوچک 13 اینچی به یک CRF450R 17- برویم. جردن توضیح داد: شوک عقب اینچی. “نه تنها قسمت فریم فریم برش خورده و ساخته شد، بلکه باید بازوهای پیوند پایینی و همچنین نقاط نصب را نیز به صورت دستی بسازیم. گردن غاز برای کنترل چنگال CR250 1988 تغییر یافت و دوچرخه را به طور قابل توجهی بالا برد. ما تقریباً در همان ارتفاع هستیم. به عنوان هوندا 450.”

ما یک بازو چرخشی CR125 را نصب کردیم که نیاز به ساخت آلومینیوم داشت. با توجه به قوانین، ما مجبور بودیم ترمز جلوی درام را حفظ کنیم و تبدیل چنگال از دیسک به درام یک چالش بود، اما در نهایت به‌گونه‌ای عمل کرد که گویی یک راه‌اندازی استوک است. سایر تغییرات شامل اضافه کردن SmartCarb، انتقال ورودی بر روی سیلندر، ماشینکاری دستی چکمه ورودی و استفاده از تنظیمات سفارشی جعبه هوا بود. جردن گفت: “تغییرات بسیار زیادی وجود دارد، اگر دوچرخه استوک در کنار خود نداشته باشید، گرفتن همه آنها دشوار است.”

به سمت زیبایی شناسی

من شخصاً می‌خواستم به برند XR ادای احترام کنم، بنابراین با در نظر گرفتن تمام تغییرات سعی کردیم تا حد ممکن ظاهر اصلی را حفظ کنیم. آن صندلی استوک موزی شکل، مخزن بنزین عظیم بدون کفن و بله، گلگیر جلوی مسخره بزرگ با تمام شکوه نامتناسبش. برای متعادل کردن ارتفاع بصری و سواری، ما 19 اینچی عقب را انتخاب کردیم، برخلاف مدل مستطیلی (اما سریعتر) 17 اینچی، زیرا بله، خوب به نظر رسیدن نیمی از لذت است.

این دوچرخه شبیه یک سلاح مسابقه ای کارخانه ای دست ساز دهه 1980 است. حداقل این چیزی است که ما دوست داریم تصور کنیم. از آنجایی که از بسیاری جهات یک قطعه نمایشی برای قاب است، ما تصمیم گرفتیم با یک کت پایه مشکی برویم، سپس یک لایه سخاوتمندانه بر روی لایه سخاوتمندانه مروارید طلای کادیلاک اعمال کردیم، یک جزئیات ظریف اما مهم برای ما و یکی از جزئیاتی که تا حد زیادی زیر آن می رود. نور مناسب این اشاره ای به فرهنگ دوچرخه سواری خیابانی هارلی و هند بود.

در طول این فرآیند ساخت و ارسال در رسانه های اجتماعی، ما از میزان علاقه زیادی که هنوز به XR افسانه ای هوندا وجود دارد شگفت زده شده ایم. و اگرچه این اولین باری نیست که یک راش XR اتفاق می‌افتد، بسیاری از سازندگان جدید به این صف‌ها پیوسته‌اند و باعث افزایش شدید دوچرخه‌ها و سوارکاران شده‌اند. اما همه چیز هوندا، هوندا، هوندا نیست.

برای Barber Small Bore، مینی دوچرخه برقی با نام تجاری جدید G3 Greenger را انتخاب می کنیم تا مراحل را طی کنیم. این دوچرخه برای تمام خانواده است و این اولین نسخه نمایشی در ایالات متحده خواهد بود.

چرا باید به Barber Small Bore بروید؟

گرگ هچر از MNNTHBX، اسپانسر عنوان این رویداد، کسی است که می‌خورد، می‌خوابد و نفس می‌کشد، مانند یک نارکلید پرخور معتاد به بوی گاز مسابقه.

گرگ گفت: «تاسیسات باربر یک بهشت ​​880 هکتاری دو چرخ است که اساساً دیزنی لند برای موتورسیکلت ها است.

یا همانطور که اریک بارتولدوس در یوشیمورا یا همان طور که همه در صنعت او را می شناسند “Big E” می گوید: “بهترین و بامزه ترین گردهمایی با سوراخ کوچک در کشور زیر سایه یکی از بهترین موزه های موتورسیکلت در جهان.” خیلی ساده است که بفهمیم چرا موفقیت آمیز است، درست است؟

در سال اول مراسم حدود 250 نفر آمدند. سال دوم، حدود 700، سال سوم، 1000، سال چهارم، حدود 1400. این نهمین بار است که آنها در آن شرکت می‌کنند و تعداد شرکت‌کنندگان را 3500 نفر تخمین می‌زنند. ماریاچی ها در جنگل آواز می خوانند؟ چرا که نه؟ یک گروه راهپیمایی دبیرستانی در محل در حال لگدمال کردن حیاط است؟ بله لطفا. و چه کسی به یک دروازه شروع نیاز دارد وقتی که یک توپ قانونی در سایت دارید که می تواند شروع مسابقه شما را نشان دهد؟ اینها تنها بخشی از اتفاقات غیر معمولی هستند که می توانید در طول اقامت خود انتظار داشته باشید.

بنابراین اگر می توانید، به صورت حضوری به ما بپیوندید یا ما را به صورت آنلاین دنبال کنید و از نزدیک شاهد پدیده مینی دوچرخه معروف به باربر Small Bore باشید.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#ساخت #XR200 #که #شبیه #هیچکس #دیگری #برای #مسابقه #نمایش #در #Barber #Small #Bore #نیست
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید