نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

یک مخزن گاز از طریق Ducati Streetfighter V2 مدل 2023 | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-04-10 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

آیا تا به حال از یک دوچرخه قدیمی چرمی مه آلود در مورد چشمگیرترین موتورسیکلتی که تا به حال سوار شده است سوال کرده اید؟ داستان اغلب یکسان است.

این دوچرخه دو زمانه کاوازاکی سه گانه دوست یا دوچرخه اسپرت ژاپنی برادرزاده بود. «دودهای مقدس به شما می‌گویم زمانی که بلند شدید (دور در دقیقه در دقیقه) آن مکنده سفید را از برنج می‌کشد!» این بیماری زمانی رخ می دهد که ترکیبی از غرور و اعتماد به نفس ناپایدار به مرور زمان به مغز نشت می کند. این وضعیتی است که تا حد زیادی خوش خیم و تشخیص داده نشده است، اگرچه می تواند برای دوستان و خانواده آزاردهنده باشد، مانند یک الکلی یا گیاهخوار بودن. شروع ممکن است زودتر اتفاق بیفتد و در روزنامه‌نگاران به اصطلاح موتورسیکلت مانند من، برجسته‌تر باشد. فکر می کنم بهتر از هر یک از شما طرفداران می دانم که فقط به گاراژ دوچرخه (های) خودتان گیر کرده اید.

هر موتور ژورنوی خارج از کشور به همان نیمکت پارکی ختم می‌شود، به کبوترها غذا می‌دهد و به هر کسی که گوش می‌دهد می‌گوید بهترین دوچرخه‌ای که تا به حال سوار شده‌اند سریع‌ترین اتفاقی است که روی دو چرخ افتاده است. من احتمالا یک روز آنجا خواهم بود. یا شاید نخواهم، و شاید این Ducati Streetfighter V2 بخشی از دلیل آن باشد.

Ducati Streetfighter V2 2023 سمت چپ، پارک شده در مقابل یک ساختمان اداری.
حضور پایه کیک در پارکینگ اداری حتما قوی خواهد بود. عکس زک کورتز.

وقتی چند سال پیش در پیست MotoGP خرز سوار Panigale V2 شدم، نکته مهم این بود که دوچرخه تقریبا برای همه بسیار بهتر است. زیرا بیشترین اسب بخار را ندارد. در حالی که از یکی از رفتگرهای معروف خارج شدم، با خود گفتم: «به من نگاه کن». *اینجا*، “من دریچه گاز را کاملا باز نگه می دارم، مانند یک سوارکار واقعی.” این موتور تمام ویژگی های یک دوچرخه اسپرت درجه یک با قدرت بسیار کمتر را دارد و به همین دلیل می تواند به هر کسی احساس قهرمانی بدهد.

جزئیات Ducati Streetfighter V2 TFT 2023.
TFT 4.3 اینچی Streetfighter V2 تمیز و درجه یک است، اگرچه کوچک به نظر می رسد. به‌عنوان فردی که چشمک‌زنم را به‌طور آسیب‌شناسی لغو می‌کند، نمی‌دانم که تنظیم مجدد تصادفی متر سفر آسان است، به‌ویژه از آنجایی که سنج سوخت وجود ندارد. عکس زک کورتز.

در ارائه مطبوعاتی برای این Streetfighter V2 نقل قولی از مایکل روبن رینالدی، موتورسوار سوپربایک جهانی Ducati و کاربر نام های بسیار زیاد وجود دارد. روی آن نوشته شده است: «Streetfighter V2 حس اعتماد به نفس و کنترل بالایی را به شما القا می کند. این به من این امکان را می دهد که در طول دورهای زیادی بدون خستگی سریع و ثابت باشم.” آن را گرفتی؟ “احساس” کنترل. ایتالیایی ها احساسات را دوست دارند.

اما این حقیقت دارد. این احساس وجود دارد که با فشار دادن به محدودیت های دوچرخه، کنترل بیشتری بر موقعیت دارید. اگر به هر مدرسه سوارکاری مسیر مسطح می روید، جایی که ایده این است که یاد بگیرید چگونه یک ماشین را با از دست دادن کشش، سر خوردن و کنترل کنید، دوچرخه ها همیشه کوچک و کند هستند. کمپ بوت تورنادو تگزاس، مدرسه اسرارآمیز ریچ الیور، سوپر کمپ آمریکایی، هر یک از این برنامه‌ها دانش‌آموزان را در مقیاس دو سوم یاماها TT-R125 آزاد می‌کند. کم اهمیت. آهسته. تدریجی. سرگرم کننده.

جزئیات چرخ جلو و ترمز Ducati Streetfighter V2 2023.
دیسک هایی به اندازه هایابوسا، با خطوط ترمز فولادی بافته شده. این قدرت توقف پرچمدار است، بدون اینکه در مورد آن فریاد بزنیم. عکس زک کورتز.

اکنون، این Streetfighter V2 با یک دوچرخه خاکی کوچک بسیار فاصله دارد. همان‌طور که ریچ تیلور، مشارکت‌کننده ما، هنگام سوار شدن بر دوچرخه در مراسم رونمایی مطبوعاتی جهانی، آن را ممتاز و توانا است. این دارای بارهای قدرت و الکترونیک بسیار پیچیده است. به نظر من بیش از حد کافی سه حالت سواری؟ من فکر می کنم دو تا خوب باشد.

قابلیت تنظیم ارائه شده در منو دوکاتی معمولی است، به این معنی که به سوارکار اجازه می‌دهد تا هر سطحی از کمک‌های سوار مطلع از IMU را برای استفاده در هر حالت سواری انتخاب کند. آیا می خواهید حالت Sport کمترین قدرت ممکن را داشته باشد؟ با ترکیبی از ترمز موتور، بدون ABS عقب، کنترل چرخ چرخ، و تعویض دنده سریع؟ به دلخواه خود سفارشی کنید، Ducatisti، و از دانستن اینکه دیگران نمی توانند لذت ببرید.

Ducati Streetfighter V2 2023 روی پایه خود، مستقیماً از جلو شلیک کرد.
مخزن سوخت و اگزوز کمی متفاوت شکل V2 را از V4 متمایز می کند، اما قابل توجه ترین جداکننده زیبایی شناختی عدم وجود بال در این V2 است. عکس زک کورتز.

به علاوه، چیزهای واقعاً اساسی به خوبی انجام شده است. ترمزها عالی هستند و صندلی به همان اندازه عالی است. شاید تاثیرگذارتر از همه این باشد که همه این کارها را در حالی انجام می‌دهد که در سایه برادر بزرگ‌تر خود، Streetfighter V4 که به سرقت می‌رود، زندگی می‌کند. این کمانچه دوم است، از بسیاری جهات. بنابراین سریع و شیک است، اما نه آنقدر که توجه شما را جلب کند.

جزئیات تعلیق عقب سمت چپ Ducati Streetfighter V2 2023.
شوک جانبی لزوماً نشانه یک ماشین یا طراحی عجیب و غریب نیست، اما به نوعی در دوکاتی جذاب‌تر از حد معمول به نظر می‌رسد. عکس زک کورتز.

با این حال، یکی از چیزهای خوب در مورد قرار گرفتن در خارج از کانون توجه این است که این نسخه V2 با مسئولیت بودن یا تعقیب برخی از عملکردهای نهایی همراه نیست. برای کسانی که آماده نیستند (چه از نظر فیزیکی و چه از لحاظ مالی) برای بالاترین مشخصات ممکن که دوکاتی ارائه می دهد، قرار است این گوشی ناامید شود. به عبارت ساده تر از برادر بزرگش منطقی تر است.

تصویر ردیابی سواری Ducati Streetfighter V2 REVER 2023.
بخشی از وقتم در SF V2: سوار شدن به یک کافی شاپ، سپس برای آزمایش یک بال طلایی 1500 دلاری برای پروژه CTXP، یک توقف سریع در ساحل دوکاتی نیوپورت و سپس ناهار در ساحل هانتینگتون. همه در یک روز کاری. برای مشاهده دقیق تر مسیر REVER اینجا را کلیک کنید. تصویر REVER.

از آنجایی که یک دوچرخه اسپرت برهنه اصیل است، حتماً یک سوال ناخوشایند برای مهندسان مست در سرعت دوکاتی مطرح کرده است: جدا از عملکرد، مردم چه می خواهند؟ هر شخصی؟ بله، دقیقاً «احساسات». ترفند واقعاً مشتاقانه ای که Streetfighter V2 می تواند انجام دهد همین است احساس می کند خشونت آمیز. این مانند یک کمانچه دوم عمل نمی کند، به همان اندازه پرشور می نوازد، گویی که دقیقاً در وسط کانون توجه قرار گرفته است.

Ducati Streetfighter V2 2022 در پروفایل، در یک مسیر مسابقه.
ریچ تیلور (بالا)، که SF V2 را در راه اندازی سوار کرد، پنج فوت و نه اینچ قد دارد. من شش فوت و دو اینچ قد دارم، بنابراین شاید آنقدرها هم باحال به نظر نمی رسم، اما احساس می کنم این وضعیت سواری را به خوبی خلاصه می کند. عکس الکس عکس.

V2 تنها دوقلو دیگر دوکاتی است که طراحی Superquadro را به اشتراک می گذارد، V2 تا حد زیادی از ماهیت جنگ طلبانه Panigale تقلید می کند. دور آن سریع است و گاهی کند شروع می شود. پاسخ دریچه گاز واضح است، یا اگر مودب نباشیم کمی ناگهانی است. سیستم تعلیق سفت است، حتی برای سواران 200 پوندی، و در ابتدا با خم شدن کمی مبارزه می کند، گویی باید قبل از اطاعتش ثابت کنید که چقدر می خواهید. ناحیه درگیری کلاچ باریک است. صندلی بلند است. با خاموش بودن وسایل الکترونیکی، چرخ دنده اول می‌چرخد.

اگر آن چیزها را جذاب نمی‌بینید، متوجه نمی‌شوید که داشبورد تا حد زیادی خوب است، اما برای موتورسیکلت‌هایی با MSRP 17995 دلار کمی عجیب است. گیج بنزین هم نداره و آینه ها مک میکنن. افسون به کجا ختم می شود و کینه از کجا شروع می شود؟ برای من، تقریباً همه چیز خوب است، حتی اگر برخی از آنها بد باشند. من زمان زیادی را صرف یافتن کلماتی کرده‌ام تا توصیف کنم که چقدر دوچرخه‌هایی را دوست دارم که سریع هستند، اما سریع‌ترین نیستند، و همیشه کمی کوتاه می‌آیم، اما با Streetfighter V2، فکر می‌کنم می‌توانم انگشت خود را روی دلیل آن بگذارم.

مخزن سوخت و جزئیات صندلی Ducati Streetfighter V2 2023.
نکته جالب این است که صندلی Streetfighter V2 0.2 اینچ بلندتر از صندلی Panigale V2 است. شاید به همین دلیل است که 0.2 اینچ راحت تر است. عکس زک کورتز.

این گام کوچک به سوی خیرخواهی برداشته می شود، فقط یک مینی دوچرخه در حیاط خلوت که به من احساس راحتی بیشتری می کند. من بعد از سوار شدن به آن کمتر خسته می شوم، زیرا احساس اعتماد به نفس و کنترل دارم – درست مانند مایکل و/یا روبن. و با این حال، مهمتر از همه دوچرخه های اسپرت برهنه پرچمدار دیگری که تا به حال سوار شده ام، ترسو و یا حتی کمتر خشن عمل نمی کند. پیچیدگی کمتر و قدرت کمتری وجود دارد، اما با همان نگرش سلطنتی. غرور وجود دارد، بدون داشتن همه تحسین ها و تحسین ها.

Ducati Streetfighter V2 2023 سمت راست، روبروی درب گاراژ.
بدنه زیادی برای دوچرخه “برهنه” وجود دارد، اما حداقل این یک چراغ جلویی است که روی چنگال نصب شده است. عکس زک کورتز.

شاید به همین دلیل است که من Ducati Streetfighter V2 را دوست دارم و دوچرخه ها را دوست دارم، زیرا آنها مرا از دست خودم نجات می دهند. شاید دلیلش این باشد که من همان موتورسوار قدیمی نیستم که همه آن را می شناسیم و به همه می گویم که قبلا چطور بود. روزی به نوه‌ها می‌گویم: «این سریع‌ترین چیز در اطراف نبود»، در حالی که به تلفن‌ها و ساعت‌هایشان نگاه می‌کنند، «اما باعث شد احساس کنم می‌دانم چه کار می‌کنم.» و سپس چشمان کوچکشان در حالی که می پرسند “مامان کی به خانه می آید؟”

Ducati Streetfighter V2 2023

قیمت (MSRP)

17995 دلار دوکاتی قرمز، 18195 دلار استورم گرین

موتور

955 سی سی دسمودرومیک هشت سوپاپ ال دوقلو خنک کننده مایع

انتقال،
درایو نهایی

شش سرعته زنجیر

ادعای اسب بخار

153 @ 10750 دور در دقیقه

گشتاور ادعایی

74.8 فوت پوند @ 9000 دور در دقیقه

قاب

مونوکوک آلومینیومی

سیستم تعلیق جلو

شاخک 43 میلی متری Showa BPF، قابل تنظیم برای پیش بارگذاری، فشرده سازی و برگشت. 4.72 اینچ سفر

سیستم تعلیق عقب

مونوشاک ساکس، قابل تنظیم برای پیش بارگذاری، فشرده سازی و بازگشت. 5.12 اینچ سفر

ترمز جلو

کالیپرهای چهار پیستونه دوتایی برمبو مونوبلوک M4.32، دیسک‌های 320 میلی‌متری، با ABS گوشه‌ای بوش

ترمز عقب

کالیپر دو پیستون دیسک 245 میلی متری با ABS پیچی بوش

شن کش، دنباله

24.0 درجه، 3.7 اینچ

فاصله بین دو محور

57.7 اینچ

ارتفاع صندلی

33.3 اینچ

ظرفیت سوخت

4.5 گالن

لاستیک

پیرلی دیابلو روسو IV، 120/70R17 جلو، 180/60ZR17 عقب

وزن اندازه گیری شده

449 پوند خیس

در دسترس

اکنون

ضمانتنامه

24 ماه، مسافت پیموده شده نامحدود

اطلاعات بیشتر

ducati.com


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#یک #مخزن #گاز #از #طریق #Ducati #Streetfighter #مدل
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید