نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

از Get On RevZilla چه انتظاری داریم! جشنواره ماجراجویی | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-04-11 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

من عاشق شرکت در رویدادهای موتور سیکلت دو اسپرت و ADV هستم.

زمانی که مبتدی بودم، جامعه‌ای از افراد را برای من فراهم کردند که بتوانم با آنها سوار شوم، بسیاری از آنها با من دوست شدند و توصیه‌های مفیدی ارائه کردند. اکنون که سوارکار باتجربه‌تری هستم، آن‌ها به من فرصتی می‌دهند تا مسیرهای جدیدی را در مناطقی که معمولاً به تنهایی از آنها بازدید نمی‌کردم کاوش کنم و به من فرصتی می‌دهند تا به جامعه‌ای که به من کمک کرد، پاسخ دهم.

فرقی نمی‌کند اولین رویداد ADV خود را در نظر بگیرید یا یک کهنه‌کار سخت و کثیف باشید، به نظر می‌رسد که همیشه وقتی سوارکاران همفکر دور هم جمع می‌شوند، لذت می‌برید. این همان احساس “رعد و برق در بطری” بود که ما تصمیم گرفتیم هنگام ایجاد RevZilla Get On خود را دوباره خلق کنیم! ADV Fest. همانطور که ما برای شروع سومین سال میزبانی خود در این رویداد آماده می شویم (GOAF را در سال 2021 در بلک هیلز داکوتای جنوبی راه اندازی کردیم و آن را به دومین رویداد سال گذشته در صحرای موهاوی کالیفرنیا گسترش دادیم)، می خواستم در برخی از این رویدادها شیرجه بزنم. متداول ترین سوالاتی که برای کمک به سوارکاران برای درک بهتر این رویدادها و آنچه که در صورت پیوستن به ما می توانند انتظار داشته باشند، دریافت می کنیم.

RevZilla's Get On!  ADV Fest
کمپ پایه برای Get On! جشنواره ADV در بلک هیلز در کمپ بوفالو چیپ. این دیگر فقط برای رزمناوها نیست. عکس از Spurgeon Dunbar.

Get On چیست! ADV Fest

GOAF اولین اقدام RevZilla برای میزبانی رویداد سوارکاری برای مخاطبان ما بوده است. این کار با مشارکت برنامه REVER Moto Navigation همراه با RawHyde Adventures در مرکز Zakar آن برای رویداد Mojave ما (27-30 آوریل 2023) و اردوگاه Buffalo Chip در Black Hills (20-23 ژوئیه 2023) انجام می شود.

در چند سال گذشته، من این رویداد را به عنوان “کمپ تابستانی برای بزرگسالانی که موتور سیکلت دوست دارند” توصیف کردم. چهار روز سواری و کمپینگ و مهمانی با سایر افرادی است که از موتور سیکلت لذت می برند. می توانید کمپ بزنید، در یک هتل بمانید یا در هتل اقامت کنید. شما می توانید سوار بر جاده، خارج از جاده، یا ترکیبی از هر دو را انتخاب کنید.

سوار شو!  آموزش ماجراجویی ADV Fest RawHyde
سرمایه گذاری در آموزش سوارکاری بخش مهمی از بهبود مهارت ها است که باعث لذت بردن بیشتر از ADV سواری می شود. خدمه RawHyde آموزش را سرگرم کننده می کند در حالی که رویداد چند روزه نه تنها آموزش را آسان می کند، بلکه می توانید آنچه را که آموخته اید تمرین کنید. عکس لوک داریگان.

می‌توانید در کمپ اصلی بنشینید و فروشندگانی را که جدیدترین و بهترین‌های پوشاک و لوازم جانبی ADV را به نمایش می‌گذارند بررسی کنید، یا می‌توانید زودتر به مسیرها بروید و تمام روز را سوار شوید. OEM هایی وجود دارند که هم در داخل و هم در خارج از جاده، برخی از محبوب ترین دوچرخه های ADV موجود در بازار را ارائه می دهند. امسال یاماها، هارلی دیویدسون، موتو گوزی، آپریلیا، تریومف، CFMoto و BMW همگی حضور خواهند داشت. همچنین فرصت‌های آموزشی مبتدی و متوسط ​​از RawHyde در دسترس است، و اعضای RPM می‌توانند جلسات آموزشی رایگان خارج از جاده را انتخاب کنند.

برنامه ناوبری REVER
جلسات روزانه مسیر و پشتیبانی تمام وقت کارکنان REVER وجود دارد تا مطمئن شوید همه چیز در ماجراجویی شما به آرامی پیش می رود. ما برای کاربران GPS نیز پشتیبانی داریم! عکس لوک داریگان.

مسیرها چگونه هستند و چگونه در آنها پیمایش کنیم؟

ما هر روز چهار مسیر منحصر به فرد را در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهیم داد. یک مسیر آسفالته، یک مسیر آسان، یک مسیر میانی، و برای مازوخیست هایی مانند من، یک مسیر پیشرفته وجود خواهد داشت که یک چالش واقعی را ارائه می دهد.

مسیرهای روز در REVER شب قبل باز می شوند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را بالا بکشید، توضیحات را بخوانید و هر روز برنامه‌های سواری خود را از قبل تنظیم کنید. تیم من (آری هنینگ، پاتریک گاروین، زک کورتز، جن دانستان، پاتریک مک هیو، اسپنسر رابرت، خودم و غیره…) برای کمک به شما در تشخیص اینکه کدام مسیر برای شما بهترین است، به عنوان کارشناسان مسیر برای راهنمایی شما در هر مسیری آماده خواهند بود. سوالاتی درباره سختی مسیر و زمین دارید. ما همچنین در کنار شما سوار خواهیم شد تا به هر کسی که دچار مشکل می شود کمک کنیم.

سوار شو!  برنامه موتور سیکلت ADV Fest REVER
وقتی او به شرکت‌کنندگان GOAF کمک نمی‌کند مسیرهای خود را پیمایش کنند، کایل ناگل را می‌توان پیدا کرد که در حال دمیدن مهره‌های چنگال یاماها Ténéré 700 خود است. عکس لوک داریگان.

اگر با REVER آشنایی ندارید، این یک برنامه ناوبری برای موتورسواران است. ورود شما به این رویداد به شما یک سال REVER Pro رایگان می‌دهد و می‌توانید از تلفن خود برای پیمایش استفاده کنید (پس حتماً از قبل یک پایه تلفن روی دوچرخه خود نصب کنید؛ من پایه‌های QuadLock با دمپر ضد لرزش را توصیه می‌کنم. ). ما همچنین نمایندگانی از REVER در دسترس خواهیم داشت تا به شما کمک کنند تا نحوه پیمایش از طریق برنامه را یاد بگیرید و اگر GPS را ترجیح می دهید، آنها همه مسیرهای GPS شما را برای شما دانلود می کنند بنابراین نیازی به آوردن رایانه شما نیست.

RevZilla's Get On!  ADV Fest
زک کورت، به عنوان رهبر مسیر، به شرکت کننده کمک می کند تا دوره را مشخص کند. عکس لوک داریگان.

آیا برای حضور در آفرود باید موتورسیکلت ADV را سوار کنم؟

اصلا. در حالی که این رویداد به شدت بر ADV متمرکز است، ما همچنین کاملاً تشخیص می دهیم که افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می دهند دوچرخه های ADV خود را به عنوان ماشین های بزرگ، راحت و مخصوص تورهای ورزشی سوار کنند. هر روز شامل یک گزینه مسیر هموار می شود. برای استقبال از این رویداد، حتی لازم نیست دوچرخه ADV سوار شوید. می توانید در یک هارلی دیویدسون استریت گلاید ظاهر شوید و روزهای خود را در آسفالت بگذرانید.

همانطور که گفته شد، جاده های داخل منطقه کمپینگ خاکی فشرده با مقداری شن و ماسه سبک در نقاط خاص است. بنابراین باید بخش کوچکی از خاک را برای رفتن به کمپ پیمایش کنید.

RevZilla's Get On!  Adv Fest
حتی در یک رویداد، زمین به طور گسترده ای بین مسیرهای مختلف ارائه شده روزانه متفاوت است. ما تلاش زیادی می کنیم تا مطمئن شویم چیزی برای همه وجود دارد. عکس لوک داریگان.

مسیرهای بدون آسفالت چگونه است؟

فراتر از سنگفرش، ما سه مسیر روزانه با برچسب مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته ارائه می دهیم.

مسیر مبتدی ترکیبی از سنگفرش، سنگریزه و جاده های خاکی است. در حالی که ممکن است مناطقی از ماسه در موهاو یا گل و لای در داکوتای جنوبی وجود داشته باشد، در بیشتر موارد این مسیرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی برای بی‌تجربه‌ترین سواران آفرود نیز قابل دسترسی باشند. اینها برای افراد کنجکاو خاکی مناسب است که هرگز دوچرخه های ADV خود را از روی آسفالت سوار نکرده اند اما علاقه مند به امتحان هستند.

RevZilla's Get On!  ADV Fest
گروهی از سوارکاران مبتدی با Spurg که تمرینات RawHyde روز قبل خود را امتحان می کنند! عکس از جف کینیری.

مسیرهای میانی قطعاً آن را یک درجه بالا می برند. این مسیرها ترکیبی از جاده ها و مسیرها هستند. احتمالاً با سربالایی‌ها و سراشیبی‌های صخره‌ای، شن‌شویی و دو مسیر باریک‌تر مواجه خواهید شد. بر اساس آنچه که من از سواران دیده ام، قبل از انجام این مسیرها باید کمی در رانندگی در خارج از جاده اطمینان داشته باشید.

مسیرهای پیشرفته دشواری مسیرهای میانی را چند برابر می کند. تپه ها تندتر می شوند، سنگ ها بزرگتر می شوند، ماسه ها عمیق تر می شوند و مسیرها تنگ تر می شوند. حتی ممکن است با بخش های تک آهنگی روبرو شوید. اگر می‌خواهید یک مسیر پیشرفته را طی کنید، توصیه می‌کنیم یک دوست همراه داشته باشید. وقتی دوچرخه‌تان را برمی‌دارید، همیشه خوب است که کمک داشته باشید.

RevZilla's Get On!  ADV Fest
اگر سؤالات مکانیکی دارید، چه کسی بهتر از آری هنینگ کتاب راهنمای فروشگاه خود بپرسید؟ عکس لوک داریگان.

هزینه آن چقدر است و چه چیزی به من می رسد؟

بلیط های امسال از 500 دلار برای هر چهار روز شروع می شود. این شامل کمپینگ شما (کمپینگ ها شامل دوش و حمام) و وعده های غذایی (یک تغییر بزرگ نسبت به سال گذشته، به ویژه برای داکوتای جنوبی) به مدت چهار روز است. همچنین شامل بلیط نوشیدنی برای بار، REVER Pro برای یک سال، و همه مسیرهای برنامه ریزی شده است. همچنین لباس‌های رایگان GOAF، کوپن‌های فروشگاه RevZilla 25 دلاری، و سواری‌های نمایشی نامحدود با انبوهی از دوچرخه‌های جدید ADV وجود دارد. همچنین گروه‌های موسیقی، بستنی، قهوه، چالش‌های مخفیانه و تعداد زیادی دوست برای ایجاد وجود دارد.

فقط یک نکته، بلیط بر اساس آب و هوا قابل استرداد نیست. این رویداد باران یا درخشش است و در سال‌های گذشته هر دو را دیده‌ایم. در برخی موارد، باران در داکوتای جنوبی مسیرها را سرگرم کننده تر کرده است. و از طرف دیگر، باد در صحرای موهاوه صبح‌های سردی را ایجاد کرده است. بنابراین لطفا بسته بندی را مطابق با آن انجام دهید.

RevZilla's Get On!  ADV Fest
شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است عکس شما را بمباران کند… مانند اسپنسر رابرت تهیه کننده CTXP. عکس از Spurgeon Dunbar.

من در منطقه زندگی نمی کنم، اما می خواهم بیایم سوار شوم. آیا گزینه هایی برای اجاره دوچرخه وجود دارد؟

من هم در آن منطقه زندگی نمی کنم. بنابراین، ما در یک قایق هستیم. من در واقع Sally the Rally را از طریق Motorcycle Shippers به ​​رویداد Mojave ارسال می کنم. کار با آنها بسیار آسان بود و من توانستم دوچرخه را به مرکز آنها در آناهیم، ​​کالیفرنیا تحویل دهم. بنابراین می‌توانم به LAX پرواز کنم، یک سواری به انبار آنها رزرو کنم، و از بزرگراه به سمت رویداد بروم. اعضای RPM حتی 100 دلار تخفیف برای حمل و نقل برای این رویداد دریافت می کنند.

اگر دوچرخه ADV ندارید یا نمی‌خواهید دوچرخه خود را ارسال کنید، می‌توانید گزینه‌های اجاره مانند EagleRider، HertzRide و RidersShare را در Mojave و Alpine Adventures (تماس با dnzieske@gmail.com) برای Black جستجو کنید. رویداد هیلز من در هر دو رویداد دوستانی داشته‌ام که دوچرخه‌هایی از Kawasaki KLR650s تا KTM 1090s را با موفقیت زیادی اجاره کرده‌اند. فقط مطمئن شوید که آن بیمه خسارت را انتخاب کنید.

RevZilla's Get On!  ADV Fest
مانند بسیاری از سوارکاران، این رویدادها را به عنوان برجسته‌ترین «نشان‌گذاری تقویم» در سال من یافتم. من با افراد بسیار خوبی سوار شده ام و خاطرات بسیار خوبی ساخته ام. عکس از Spurgeon Dunbar.

چیز دیگری که باید بدانم؟

مطمئنم وجود دارد، اما Get On را بررسی کنید! صفحه ADV Fest برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مکان های جداگانه و بررسی عکس ها و فیلم های رویدادهای سال گذشته. همچنین می‌توانید سؤالات خود را در بخش نظرات آن صفحه مطرح کنید یا با سایر سواران تماس بگیرید تا افرادی را برای سفر پیدا کنید.

اگر نمی‌توانید به GOAF برسید، اما همچنان علاقه‌مند هستید که در یک رویداد به سبک ADV تلاش کنید، سری‌های ملی 2023 سواری ماجراجویی انجمن موتورسواران آمریکا را بررسی کنید. RevZilla با AMA برای ارائه این تقویم مجاز از رویدادهای ADV در سراسر کشور شریک شده است. وقتی برای اولین بار در دنیای دوچرخه های ماجراجویی شروع کردم، تقویم سری ملی ماجراجویی یکی از منابع اصلی من برای برنامه ریزی رویدادهای اصلی سال من بود.

فرقی نمی‌کند با ما معاشرت کنید، یا امسال در یک رویداد ADV متفاوت شرکت کنید، سال 2023 را به سالی برای بیرون رفتن و کاوش در جامعه تبدیل کنید. دوچرخه سواری ماجراجویانه یکی از بخش های موتورسواری است که به سرعت در حال رشد است. این یک تن سرگرم کننده است. همانطور که گفته شد، من تشخیص می دهم که بیرون رفتن و امتحان کردن چیز جدیدی می تواند ترسناک باشد. اما اگر این چیزی است که شما علاقه مند به امتحان آن بوده اید، یک رویداد ADV راهی عالی برای معرفی به جامعه، چشیدن چالش های زمین، یادگیری برخی مهارت های جدید و پیدا کردن دوستان جدید است.

امیدوارم تابستان امسال شما را در این مسیر ببینم.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#از #RevZilla #چه #انتظاری #داریم #جشنواره #ماجراجویی
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید