نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

کاوازاکی Eliminator 2024 و ZX-6R و KX450 به روز شده را راه اندازی کرد. | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-06 16:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

ماه گذشته، کاوازاکی خط تولید سال 2024 خود را به نمایش گذاشت. Fanboys ویدیوهای تبلیغاتی را تشریح کردند. روزنامه‌نگاران موتور مدارک گواهینامه را بررسی کردند. به طور خلاصه، حدس و گمان بیداد می کرد. ما نمی دانستیم که این مدل ها در تمام مدت زیر بینی ما بودند.

امروز، 6 ژوئن 2023، کاوازاکی به طور رسمی از سری 2024 خود رونمایی کرد. به غیر از Eliminator کاملاً جدید، مدل‌های جدید شامل تغییراتی در دوچرخه‌های موجود هستند، از جمله یک سوپراسپرت Ninja ZX-6R و خانواده موتور کراس KX450. در اینجا برترین غذاهای آماده ارائه شده است.

Kawasaki Eliminator دوباره به کار خود بازگشته است

پلاک Eliminator به سال 1985 برمی گردد، اما Eliminator 2024 کاملاً جدید با طراحی شیک و مدرن و موتور دوقلوی موازی 451 سی سی این نگرش را تقویت می کند. بر اساس آسیاب واندرمیل این پلت فرم جدید با استفاده از Ninja 400 قابل اعتماد، از 6.8 میلی متر ضربه اضافی بهره می برد. این پیکربندی نه تنها گشتاور بسیار پایینی را ارائه می دهد، بلکه یک تجربه سواری دوستانه را برای مبتدیان به ارمغان می آورد.

The Eliminator در سال 2024 به ترکیب کاوازاکی باز می گردد.
گزینه رنگ خاکستری طوفان مرواریدی Kawasaki Eliminator 2024 با مخفی کاری همراه است. عکس کاوازاکی

این تورکی دوقلو با یک گیربکس شش سرعته با نسبت محرک نهایی که هم برای عبور از خیابان اصلی و هم انفجار در بزرگراه مناسب است، هماهنگ می شود. یک کلاچ دمپایی/کمکی نیز با کشش سبک اهرمی، کاهش جهش چرخ عقب و قفل شدن موتور در تمام مدت از تازه واردان استقبال می کند.

کاوازاکی آن پیشرانه مجهز را در یک قاب داربست طراحی شده برای “ارائه هندلینگ سبک و طبیعی.” برای حفظ ویژگی‌های انعطاف‌پذیری شاسی، پیچ و مهره‌های لوله‌ای مربعی مستقیماً از طریق یک صفحه پایه آلومینیومی ریخته‌گری شده به موتور می‌پیوندند. با این حال، 18 جلو اینچ و چرخ عقب 16 اینچ ایستاده موازی کروز دراز و لاغر را حفظ می کنند.کالیپر دو پیستونی و دیسک گلبرگ 310 میلی متری جلو، Eliminator را متوقف می کند در حالی که یک کلاسور دو گلدانی و روتور 220 میلی متری ثابت است. عقب

یک چراغ جلو LED گرد، حذف کننده Kawasaki را برای نسل جدید به روز می کند.
یک چراغ جلو LED گرد میراث را با مدرنیته ترکیب می کند و به آغاز فصل جدیدی برای حذف کننده کاوازاکی کمک می کند. عکس کاوازاکی

بخش های کلاسیک و معاصر، یک چراغ جلو LED گرد با اتاقک های دوتایی نور بالا/پایین راه را روشن می کند. در همین راستا، صفحه ابزار LCD دایره‌ای اطلاعاتی مانند سرعت، موقعیت دنده و محدوده سوخت باقی‌مانده را رله می‌کند و در عین حال اتصال بلوتوث را نیز ارائه می‌دهد.

همراه با مدل پایه، کاوازاکی Eliminator SE ABS را برای سال 2024 معرفی می‌کند. نوع ممتاز به لطف رنگ دو رنگ نارنجی/مشکی، چکمه‌های دوشاخه‌ای و روپوش چراغ جلو متمایز است. روکش صندلی دو الگوی تغییر شکل را کامل می‌کند، اما یک خروجی USB-C باعث می‌شود سوارکار در مسافت طولانی متصل باشد. Kawi وزن، اسب بخار یا گشتاور رسمی این مدل را فاش نکرده است، اما انتظار داریم که خط تولید Eliminator با Rebel 500 هوندا رقابت کند.

طرح رنگ نارنجی/آبنوس دو رنگ کوره فولادی آب نبات کاوازاکی Eliminator SE را متمایز می کند.
کاوازاکی Eliminator SE ABS 2024 یک رنگ دو رنگ کوره فولادی آب نبات نارنجی/آبنوس را به نمایش می گذارد. عکس کاوازاکی

به این ترتیب، Eliminator 2024 در رنگ‌های Pearl Robotic White و Pearl Storm Grey از 6649 دلار شروع می‌شود. مدل مجهز به ABS دارای برچسب قیمتی 6949 دلاری است و در رنگ‌های سفید رباتیک مرواریدی و مشکی تخت متالیک در دسترس است. Eliminator SE با قیمت 7249 دلار فقط در طرح رنگ نارنجی/آبنوس کوره فولادی آب نبات عرضه می شود. همه انواع در حال حاضر در نمایندگی های کاوازاکی در دسترس هستند.

عصر جدیدی برای “636”

در حالی که اکثر مدل‌های سوپراسپرت 600 سی‌سی اکنون در تاک فرو می‌روند، کاوازاکی به سرمایه‌گذاری بر روی مدل نمادین Ninja ZX-6R ادامه می‌دهد. برای سال 2024، “636” ظرفیت مشابه خود را حفظ می کند، اما موتور چهار خطی خنک کننده مایع دارای پروفایل های بادامک اصلاح شده برای بهینه سازی عملکرد در دورهای پایین است. قیف‌های ورودی جدید همچنین به بردهای پایین و میانی کمک می‌کنند، در حالی که طرح‌بندی مجدد سیستم اگزوز منجر به انتشار آلاینده‌های پاک‌تر می‌شود.

کاوازاکی نینجا ZX-6R 2024 با رنگ‌های KRT Edition به تبار مسابقه‌ای خود متکی است.
نینجا ZX-6R 2024 که در رنگ‌های KRT (تیم مسابقه کاوازاکی) درخشان است، آماده مقابله با تمام رقبا است. عکس کاوازاکی

Team Green با مغزها مطابقت دارد و از یک صفحه نمایش TFT تمام رنگی 4.3 اینچی با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند استفاده می کند. سیستم جدید همچنین دارای سه حالت سواری یکپارچه (ورزشی، جاده ای و بارانی) است که به طور خودکار کنترل کشش و تنظیمات قدرت را تنظیم می کند. حالت دستی همچنین به کاربر این امکان را می دهد که تنظیمات را بر اساس ترجیحات شخصی خود تنظیم کند.

در بخش ایمنی، یک واحد ABS جدید اکنون داده ها را از سنسورهای سرعت چرخ، مانیتورهای فشار کالیپر و ECU استخراج می کند. وقتی صحبت از سخت افزار به میان می آید، یک جفت دیسک فولادی ضد زنگ 310 میلی متری با قطر بزرگ، قدرت توقف را به حداکثر می رساند. لاستیک‌های جدید پیرلی دیابلو روسو IV نیز پویا باقی می‌مانند و برای استفاده در جاده و پیست مناسب هستند.

ZX-6R همراه با یک جلوپنجره جدید اسپورت، یک روپوش جلویی بازسازی شده نیز به دست آورده است. این فیس لیفت نه تنها 636 را با Ninja ZX-10R اخیراً به‌روزرسانی شده هماهنگ می‌کند، بلکه هویت جدیدی را برای مدل سوپراسپرت ایجاد می‌کند. از جنبه کاربردی، چراغ‌های LED و چراغ‌های راهنما باعث بهبود دید می‌شوند.

ZX-6R برای مدل سال 2024 فیس لیفت شده است.
جلوپنجره جدید اسپرت و چراغ جلوی LED ظاهر نمادین Ninja ZX-6R را دوباره تعریف می کند. عکس کاوازاکی

در رنگ‌های مشکی تخت فلزی مشکی/آبنوسی و مرواریدی رباتیک سفید/گرافیتی متالیک خاکستری، مدل استاندارد و تریم ABS به ترتیب با قیمت 11299 دلار و 12299 دلار موجود است. با کمال تعجب، کاوازاکی هر دو نوع را در رنگ‌های الهام‌گرفته از مسابقه KRT Edition بدون شارژ اضافی ارائه می‌کند. درست مانند Eliminator، ZX-6R بازسازی‌شده در حال حاضر وارد نمایشگاه‌های کاوازاکی شده است.

به ارتفاعات بیشتر در مسیر MX و مسیرها

KX450 در سال 2024 به عنوان رهبری شارژ موتور کراس تیم گرین بازمی‌گردد. این نیز تغییر جزئی نیست و کاوازاکی همه چیز را از موتور گرفته تا شاسی و لوازم الکترونیکی را بازنگری کرده است. وقتی نوبت به تکی 449 سی سی می رسد، مهندسان سوپاپ ها را تغییر داده و تغییر شکل داده اند، درگاه های ورودی و اگزوز را اصلاح کرده و سیستم اگزوز را تغییر داده اند. اصلاحات نه تنها قدرت را در محدوده دور بهبود می بخشد، بلکه جرم را برای احساس و بازخورد دقیق تر متمرکز می کند.

کاوازاکی با KX450 2024 حرفی برای گفتن ندارد.
کاوازاکی برای سال 2024 همه چیز را آغاز می کند و KX450 را با موتور به روز شده، قاب کاملاً جدید، بدنه به روز شده و بسته الکترونیکی قوی مجهز می کند. عکس کاوازاکی

یک قاب محیطی آلومینیومی کاملاً جدید از آن تامپر به روز شده بهره کامل می برد. قاب سبک وزن با ابعاد و استحکام مجدد، احساس جلویی و کشش چند زمینی را افزایش می‌دهد. یک سیستم ترمز جلو برمبو برای اولین بار پلت فرم KX را زیبا می کند، در حالی که سیستم ترمز نیسین آزمایش شده و واقعی در عقب باقی مانده است.

با تکمیل نوسازی الهام گرفته از مسابقه، بدنه ساده، دامنه حرکتی موتورسوار را افزایش می دهد. دستگیره های ODI Lock-On تنها کنترل کاربر بر دوچرخه را تسهیل می کند. هنگامی که زمان تعمیر و نگهداری فرا می رسد، یک پوشش جانبی جدید با باز شدن سریع امکان دسترسی بدون ابزار به فیلتر هوا را فراهم می کند.

خیاطی وسایل کمک سواری KX450 به همان اندازه راحت است. با یک سوئیچ حالت که اکنون در فرمان سمت چپ قرار دارد، سوارکار می تواند به راحتی کنترل کشش (قوی، ضعیف و خاموش) را تنظیم کند، حالت های قدرت (عادی و ملایم) را تغییر دهد و کنترل پرتاب را فعال کند. اتصال تلفن هوشمند همچنین نقشه‌برداری حالت قدرت را باز می‌کند و به مالکان اجازه می‌دهد تا زمان سوخت و احتراق را از طریق برنامه RIDEOLOGY THE کاوازاکی تغییر دهند.

لاستیک‌های رقابتی خارج از جاده، تنظیمات موتور مخصوص مدل، و سیستم تعلیق نرم‌تر، کاوازاکی KX450X 2024 را برجسته می‌کند.
لاستیک های مخصوص مدل، تنظیم موتور و تنظیمات تعلیق KX450X را از مدل موتورکراس KX450 متمایز می کند. عکس کاوازاکی

در کنار KX450، KX450X همان ارتقاها را کسب می کند. با این حال، مدل مسابقات کراس کانتری دارای تنظیم موتورهای مختلف، تنظیمات تعلیق نرم‌تر و لاستیک‌های آماده مسابقه است. هر دو KX450 و KX450X با رنگ سبز لیمویی افسانه ای کاوازاکی قهرمان شدند. این موتور کراس با قیمت 10399 دلار به فروش می رسد در حالی که همتای کراس کانتری آن 10599 دلار قیمت دارد. سواران آفرود می توانند انتظار داشته باشند که خانواده جدید KX450 در پاییز 2023 وارد نمایندگی های کاوازاکی شود.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#کاوازاکی #Eliminator #ZX6R #KX450 #به #روز #شده #را #راه #اندازی #کرد
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید