نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

برای پدرانی که سوار می شوند: راهنمای هدیه دادن به موتورسوار در زندگی شما | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-07 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

بیایید با آن روبرو شویم، خرید پدرها سخت است. روز پدر فقط فشار را برای خرید هدیه عالی کاهش می دهد. از نظر تاریخی، بازاریابان در این زمان از سال ابزارهای برقی، چوب گلف و ساعت می‌فروشند. با این حال، اگر آن موارد کلیشه ای برای پیرمرد شما جذاب نیست، راهنمای هدیه سنتی می تواند به سرعت شما را به بیراهه بکشاند.

بسیاری از پسران و دختران خوش‌نیت به این گزینه‌ها روی می‌آورند، مخصوصاً زمانی که با سرگرمی‌های مورد علاقه پدر پیر عزیز آشنا نباشند. اگر موتورسواری در لیست او باشد، تجربه خرید می‌تواند گیج‌کننده‌تر شود. آیا او سوار بر جاده می شود یا خارج از جاده؟ آیا او یک آچار یا سوار (یا هر دو) است؟ چه چیزی بیشتر اهمیت دارد: عملی یا عملکرد؟

برای کمک به خریداران برای حرکت در این آب‌های موتوری تیره، در اینجا چند پدر را آورده‌ایم که حتماً در جامعه سوارکاری پیدا خواهید کرد – همراه با هدیه عالی برای خرید آنها.

کاوشگر

این پدر خارج از مسیر شکست خورده زندگی می کند. چه او در مورد دستگیره های KTM خود لاف بزند و چه در مورد تابه های غاردار BMW خود، او به وضوح یک نوع ماجراجو است. آن روح بی باک اغلب او را به مقاصد دور می فرستد. در این موارد، هیچ منبعی بهتر از نقشه های باتلر وجود ندارد. از کالیفرنیا تا نیوانگلند، از کوه های راکی ​​تا آپالاچیان، این نقشه ها برای رومینگ رایگان ساخته شده اند.

با Butler Maps که در کنار شماست، بیشتر کاوش کنید.
نمایه‌های ارتفاعی و راهنمای آب و هوا به نقشه‌های باتلر کمک می‌کند تا از رقبا جدا باشد.

برای اتصال، کدهای QR و ایستگاه های بین راه GPS از سفر با مسیرهای توصیه شده و شرایط جاده پشتیبانی می کنند. نقشه‌های ضدآب و مقاوم در برابر پارگی نیز در برابر سختی‌های مسیر زمانی که پاپا به مناطق دورافتاده‌تر می‌رود، مقاومت می‌کند. نقشه‌های باتلر با قیمت‌های 14.95 دلاری شروع می‌شوند و مجموعه Master تا 253 دلار افزایش می‌یابد، نقشه‌های باتلر بودجه‌های مختلفی را برآورده می‌کند.

ذکر افتخاریبسته های لوازم جانبی کیسه خشک Sedici (39.99 تا 63.99 دلار) که در ظرفیت های پنج، 10 و 20 لیتری موجود است، جایگزین مناسبی برای خشن ترین پدران موجود است.

مسافر

همه پدرت را می شناسند. او معمولاً در زمان شلوغی ترافیک از کنار ماشین آنها عبور می کند. او که طرفدار سیگنال‌های دستی است و با لباس‌های Hi-Viz پوشیده شده است، در مقیاس عمل‌گرایی رتبه بالایی دارد. با این حال، پدر عملی شما سزاوار سبکی است. اینجاست که کوله پشتی RSD X Kriega ROAM 34 وارد عمل می شود.

RSD فرم را ارائه می دهد در حالی که Kriega عملکرد را ارائه می دهد.
کوله پشتی RSD X Kriega ROAM 34 که در رنگ های مشکی و خاکی ارائه می شود، یک کیف کلاسیک و در عین حال امروزی است.

این کوله پشتی که از ترکیبی از کوردورا 1000D فوق العاده مقاوم در برابر سایش و پنبه موم شده ساخته شده است، حفاظتی را فدای طراحی خود نمی کند. این ممکن است شبیه یک کوله پشتی خوب باشد، اما مسافران موتوری در همه رشته‌ها را با یک جیب مخصوص عینک مخصوص و همچنین تسمه‌های متصل به میله‌های کوچک می‌آید. به لطف ظرفیت قابل افزایش 22 تا 34 لیتری، این بسته حتی برای یک کلاه ایمنی کامل نیز مناسب است. در حالی که ROAM 100٪ در برابر آب و هوا مقاوم نیست، جیب رول ضد آب یک لپ تاپ 15 اینچی را در خود جای می دهد. کوله پشتی RSD X Kriega ROAM 34 با قیمت 299 دلار، در تقاطع عملکرد و شیک بودن قرار دارد.

ذکر افتخاری: فشار تایر هم برای ایمنی و هم برای عملکرد بسیار مهم است و پمپ هوشمند Lexin P5 (69.99 دلار) یکی دیگر از ابزارهای اضافی مناسب برای هر مسافرتی است.

فارکلر

پیرمرد شما کمی اضافه است. وقتی پیتزا سفارش می‌دهد، با کارها همراه می‌شود. همین را می توان در مورد موتور سیکلت او گفت. خواه دستگیره های گرم شونده یا اگزوز ترفند، صندلی راحتی یا آنودایز شده، احتمال اینکه او مدت ها پیش کاتالوگ قطعات را پاک کرده باشد. بنابراین، برای مردی که همه چیز دارد، چه چیزی دریافت می کنید؟ ما احساس می کنیم که Quad Lock پاسخی دارد.

لوازم جانبی Quad Lock با اکثر گوشی ها و مدل های دوچرخه سازگار است.
Quad Lock قاب گوشی را برای مدل‌های گوشی‌های هوشمند Apple iPhone و Samsung Galaxy به همراه آداپتورهای MAG جهانی ارائه می‌دهد.

مطمئناً، او ممکن است قبلاً دارای دسته فرمان Quad Lock، قاب گوشی و شاید حتی یک لرزشگیر باشد. اما در مورد هد شارژ بی سیم چطور؟ بهتر از آن، ما مطمئن هستیم که او پایه میز یا ماشین ندارد. اساساً، پدر نیازی ندارد که فارکلینگ خود را به دوچرخه محدود کند، و با لوازم جانبی Quad Lock که از 9.99 دلار تا 139.99 دلار متغیر است، هیچ کمبودی برای انتخاب پدر وجود ندارد.

ذکر افتخاری: گاهی اوقات بهتر است حدس نزنید، مخصوصاً با فارکلرها. برای آن موارد، کارت هدیه RevZilla.com (15 تا 200 دلار) همیشه یک شرط مطمئن است.

PW پدر

این پدر به همان اندازه که آنها به حرفه موتورکراس نوپای فرزندش اختصاص دارد. خوب، شاید بیشتر. صرف نظر از این، شما می توانید از رویای او، آها، رویای آنها به طرق مختلف حمایت کنید. چه او یک تریلر را سوار کند یا در یک تخت کامیون بارگیری کند، هر گزینه معایب خاص خود را دارد. حمل‌کننده موتورسیکلت کنار مسیر، بسیاری از این مشکلات را کنار می‌زند.

گاهی اوقات، یک موتور سیکلت بر هر دو دنیا بهترین است.
کاربران می توانند به سادگی با تنظیم پیچ و مهره های حامل موتور سیکلت Trackside را با دوچرخه های مختلف تطبیق دهند.

با ساختاری تمام فولادی و روکش پودری، این حامل محکم در برابر آوار جاده و سوء استفاده روزانه از مسیر با سرسختی مقابله می کند. این مدل موتور سیکلت تا 500 پوند و عرض لاستیک تا 4.75 اینچ را می پذیرد. این شامل همه چیز از Yamaha PW50 تا KTM 450 SX-F می شود. برای سهولت فرآیند بارگیری، یک رمپ یکپارچه به دو طرف حامل متصل می شود، در حالی که یک دستگاه ضد شیب حرکت ناخواسته را در حال حرکت کاهش می دهد. حمل موتور سیکلت Trackside که با اتصالات کلاس III و کلاس IV سازگار است، در حال حاضر با قیمت 159.99 دلار به فروش می رسد.

ذکر افتخاری: اگر پدر PW در زندگی شما به کمک حمل و نقل نیاز ندارد، یک تشک دوچرخه Factory Effex (139.95 دلار) نیز باید استانداردهای تیم کارخانه او را برآورده کند.

تینکر

یک گاراژ بدون لک را تصور کنید. یک سینه ابزار بارگذاری شده دیوار پشتی را می پوشاند. یک ماشین تعویض لاستیک گوشه دور را اشغال می کند. بالابر هیدرولیک موتور سیکلت در مرکز قرار می گیرد. این دامنه پدر شماست. او به همان اندازه که به موتور سیکلت خود افتخار می کند به ماشین لباسشویی خود افتخار می کند. اگر کسی مشکل تعمیر و نگهداری دارد، او فرد مورد علاقه است.

ضرب و شتم زانوهای دردناک و بی نظمی به طور همزمان.
چرخ‌های مستحکم به پدر کمک می‌کنند بدون اینکه راحتی صندلی‌اش را ترک کنند در گاراژ حرکت کنند.

به این ترتیب، صندلی غلتکی استوکتون با جعبه ابزار یک همراه عالی برای هر پروژه ای است. ساختار فولادی در آزمون زمان مقاومت می کند. در تمام این مدت، روکش وینیل و صندلی روکش دار راحتی را در اولویت قرار می دهند. پدر کشتی تنگی را اداره می‌کند و کشوهای سنگین، قفسه‌ها و سینی‌های فرورفته همه ابزارها، سوکت‌ها و بست‌های او را مرتب نگه می‌دارد. صندلی غلتکی استوکتون با جعبه ابزار با قیمت 69.99 دلار، افزودنی مناسب به گاراژ بی عیب و نقص پدر شما است.

ذکر افتخاری: تینکرر ممکن است از برداشتن ابزار ارزشمند خود از محل امن گاراژ خودداری کند. در این صورت، کیت ابزار کنار جاده استاکتون (49.99 دلار) می تواند هر اتفاق ناگواری را در جاده های باز مدیریت کند.

رزمناو دادیو

پیرمرد شما بزرگ و مسئول است. وقتی او هوگ خود را در خطوط ایالتی غوغا نمی کند، او را در خیابان اصلی نشان می دهد. او ممکن است سرسخت ترین طرفدار ATGATT نباشد، اما همه سوارکاران آمریکایی V-Twin به یک نوع محافظت نیاز دارند: عینک. خواه او کلاه ایمنی مدولار، سطل مغزی، یا اصلاً بدون درپوش را دوست دارد، عینک آفتابی دریچه گاز FMF هم نگرش رزمناو و هم زیبایی شناسی را به تصویر می کشد.

فریم های نایلونی و 100٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش این سایه های مقرون به صرفه را به بهترین عملکرد تبدیل می کند.
عینک آفتابی دریچه گاز FMF که در سه رنگ و لنز مختلف موجود است، برای طیف وسیعی از سواران مناسب است.

در حال حاضر تنها 53.10 دلار قیمت دارند، این سایه ها با قیمتی جزئی ارائه می کنند. فریم های نایلونی روی صورت سبک هستند اما در طول مسافت طولانی بادوام هستند. لنزهای پلی کربنات ضد شکستگی نیز خود را حفظ می کنند و در تمام طول مدت محافظت 100٪ در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند. به لطف کیسه تمیزکننده میکروفیبر موجود، daddio می‌تواند هم روی دوچرخه و هم بیرون از آن شیک بماند.

ذکر افتخاری: محافظت از دستکش های پدر به اندازه محافظت از چشمان او مهم است و دستکش های چرمی REAX Tasker (89.99 دلار) ترکیبی بهینه از ایمنی و سبک را ارائه می دهند.

تورر

پدر آخر ما اجازه نمی دهد بارش در رژه او ببارد. او بدون توجه به پیش بینی، قصد دارد به دور و بر سفر کند. با این حال، هنگامی که بهشت ​​باز می شود، بهتر است آماده باشید. این زمانی است که ژاکت بارانی Firstgear Sierra Day Glo وارد عمل می شود.

برش مفصلی کت بارانی Firstgear Sierra Day Glo به طور طبیعی با موقعیت سواری مطابقت دارد.
یک کیسه یکپارچه مواد به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی ژاکت بارانی Sierra Day Glo را در زمانی که استفاده نمی کنند ذخیره کنند.

ژاکت در هوای مرطوب با بهره مندی از یک پوسته نایلونی ضد آب و در عین حال قابل تنفس، تمام رطوبت را با درزهای ضد آب و یک کاپوت باران زیر کلاه محافظت می کند. رنگ‌های زرد Hi-Viz و نوارهای بازتابنده، دید را در شدیدترین بارش‌ها و تاریک‌ترین شرایط افزایش می‌دهند. Firstgear نیز از راحتی چشم پوشی نمی کند. آستر یقه نرم لمسی از تجمل را می‌افزاید در حالی که زبانه‌های تنظیم Velcro در مچ دست و بازوها تناسب را شخصی می‌کنند. کت بارانی Firstgear Sierra Day Glo با قیمت 119.95 دلار، پیرمرد شما را در حال حرکت و مهمتر از همه ایمن نگه می دارد.

ذکر افتخاری: اگر تورر تسلیم باران نشود، مطمئناً اجازه نمی‌دهد لاستیک پنچر شده او را متوقف کند. کیت تعمیر لاستیک بدون لوله Milwaukee Twins (19.99 دلار) یک راه حیاتی و در عین حال مقرون به صرفه برای جلوگیری از این اتفاق است.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#برای #پدرانی #که #سوار #می #شوند #راهنمای #هدیه #دادن #به #موتورسوار #در #زندگی #شما
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید