نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

هارلی دیویدسون CVO Street Glide و CVO Road Glide از موتور جدید VVT 121 رونمایی کردند. | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-08 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

هارلی دیویدسون دیروز از CVO Street Glide و CVO Road Glide 2023 با روکش های معمولی که از مدل های CVO انتظار دارید رونمایی کرد، اما خبر واقعی فناوری زیرین ظاهر است. معرفی در این مدل‌های CVO یک موتور بزرگ‌تر و قدرتمندتر با اولین استفاده هارلی دیویدسون از زمان‌بندی متغیر سوپاپ در Big Twin، Milwaukee-Eight VVT 121 است.

بالا بردن میله و سپر

Milwaukee-Eight VVT 121 چینش نمادین برند 45 درجه را حفظ می کند، اما سنت را به روش های مختلف می شکند. M8 جدید با حجم 121 اینچ مکعب (1977 سی سی)، بزرگترین نیروگاه تولیدی بار و شیلد است. مهندسان HD با سوراخ 4.075 اینچی و 4.625 اینچ به این حجم می رسند. هارلی دیویدسون ادعا می کند که نسبت تراکم 11.4:1 کمک می کند تا V-Twin با سوراخ بزرگ به 139 فوت پوند گشتاور (در 3000 دور در دقیقه) و 115 اسب بخار (در 4500 دور در دقیقه) برسد. این 8 درصد گشتاور بیشتر و 9.5 درصد اسب بخار بیشتر از موتور Milwaukee-Eight 117 است.

تصویر فازر بادامک سیستم VVT
روتور فازر و مجموعه محفظه روی موتور VVT 121. تصویر هارلی دیویدسون.

تکنیک های مختلفی برای ایجاد این اسب بخار بالاتر استفاده می شود، اما بزرگترین تغییر استفاده هارلی دیویدسون از زمان بندی متغیر سوپاپ است. سیستم HD اجازه می دهد تا زمان بندی سوپاپ را از طریق محدوده چرخش میل بادامک تا 20 درجه تغییر دهید. هارلی از یک “Dual Equal Phaser” استفاده می کند که زمان مصرف و اگزوز را تغییر می دهد. فازر بادامک به میل بادامک اجازه می دهد تا به طور جداگانه از چرخ دنده میل بادامک که توسط میل لنگ هدایت می شود حرکت کند. زمان بندی سوپاپ توسط کامپیوتر کنترل می شود و از یک پیستون برقی برای کنترل جریان انتقالی روغن موتور برای کارکرد سیستم استفاده می کند. ماژول کنترل الکترونیکی موقعیت میل بادامک، موقعیت دریچه گاز، دمای موتور، بار موتور و دور در دقیقه را کنترل می کند و می تواند زمان بندی را در سراسر محدوده دور تنظیم کند. علاوه بر افزایش قدرت – که باید برای کل باند قدرت اعمال شود، و نه فقط اوج قدرت – هارلی دیویدسون همچنین گفت که موتورسواران می توانند شاهد افزایش مصرف سوخت بین 3 تا 5 درصد باشند.

Milwaukee-Eight VVT 121 V-Twin از فناوری Variable Valve بهره می برد.
Milwaukee-Eight VVT 121 V-Twin فناوری Variable Valve را ارائه می‌کند که برای اولین بار برای موتور Big Twin هارلی دیویدسون است. عکس هارلی دیویدسون

علاوه بر سیستم جدید VVT، تغییرات دیگری در موتور Milwaukee-Eight به افزایش قدرت کمک کرد. VVT 121 دارای سرسیلندرهای جدید با محفظه های احتراق تغییر شکل یافته و درگاه های ورودی بیضی شکل، به علاوه میل بادامک با قابلیت بالابر و بدنه دریچه گاز 58 میلی متری بزرگتر است. با باز کردن راه‌های هوایی 121، یک ایرباکس چهار لیتری حجم ورودی را نزدیک به 50 درصد افزایش می‌دهد در حالی که یک اگزوز با جریان بالا همچنان موسیقی متن افسانه‌ای V-twin را به تصویر می‌کشد. یک سیستم خنک‌کننده به شدت اصلاح‌شده، خروجی بالاتری را کنترل می‌کند و راحتی راکب را افزایش می‌دهد، با پمپ الکترونیکی مایع خنک‌کننده را قبل از گردش مایع به سرسیلندر جلو و رادیاتور به سرسیلندر عقب داغ‌تر می‌فرستد. مسیرهای جدید بریده شده در سرسیلندرها نیز جریان را در اطراف سوپاپ‌های اگزوز تقویت می‌کنند، در حالی که فن با کنترل ترموستاتیک به دور کردن هوای گرم از موتور کمک می‌کند – به خصوص در سرعت‌های پایین‌تر.

به من تکیه کن

هر دو CVO Street Glide و CVO Road Glide با کمک‌های سوارکار حساس به لاغر از جمله ABS (C-ABS)، کنترل کشش در گوشه‌ها (C-TCS)، ترمزهای متصل الکترونیکی (C-ELB) و کنترل لغزش گشتاور در سر پیچ ارائه می‌شوند. (C-DTSC). اکنون، سه حالت سواری از پیش تعیین شده (جاده، باران و اسپرت) به طور خودکار تنظیمات C-ABS و C-TCS را به همراه مشخصات قدرت دوچرخه و مشخصات ترمز موتور تنظیم می کنند. سواران همچنین می توانند آن پارامترها را با دو حالت سواری سفارشی شخصی سازی کنند.

داشبورد 12.3 اینچی TFT تمام اطلاعات سواری را در یک مکان متمرکز می کند.
صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی TFT جایگزین گیج های آنالوگ و صفحه نمایش 6.5 اینچی موجود در مدل های قبلی CVO شده است. عکس هارلی دیویدسون

تازه سازی فناوری به کابین خلبان نیز گسترش می یابد. با حذف گیج‌های آنالوگ کلاسیک توسط طراحان HD، یک صفحه نمایش TFT با اندازه 12.3 اینچی با اندازه تبلت، تمام اطلاعات سواری را متمرکز می‌کند. عملکرد صفحه نمایش لمسی دستگاه با تمام سبک های دستکش و در هر شرایط آب و هوایی کار می کند و به کاربران اجازه می دهد تا داده ها را به طور قابل اعتماد بازیابی کنند. سه گزینه نمایش (کروز، اسپورت و تورینگ) چیدمان صفحه را بر اساس هر مورد استفاده سازماندهی می کنند، در حالی که حالت کنتراست بالا و حالت روز/شب خوانایی را حفظ می کنند.

این سیستم با سیستم عامل Skyline جدید، اتصال Wi-Fi، سیستم فرمان صوتی، ناوبری و گیرنده بلوتوث برای اتصال هدست بی سیم را به نمایش می گذارد. یک محفظه ذخیره سازی رسانه نیز دستگاه های سوارکار را با یک خروجی USB-C در خود جای می دهد. به لطف سازگاری اپل و اندروید، کاربران می توانند رسانه ها را از طریق بلندگوهای 6.5 اینچی فیرینگ سیستم صوتی Rockford Fosgate Stage II و بلندگوهای کیسه زینی پنج در هفت اینچی پخش کنند.

با جدید

شرکت موتور به ابزارهای دینامیک سیالات محاسباتی (CFD)، توسعه تونل باد، و آزمایش در دنیای واقعی روی آورد تا شکل کلاسیک خفاش و گره کوسه را تغییر دهد. فرم‌های آیرودینامیکی جدید همچنین از طراحی جلوپنجره شناور بهره می‌برند، که هارلی ادعا می‌کند که بوفه کلاه ایمنی را تا 60 درصد کاهش می‌دهد. علاوه بر این، پره های هوای قابل تنظیم به سوارکار امکان می دهد تا جریان هوا را برای تهویه اضافی هدایت کند.

نورپردازی LED جدید، فیرینگ های نمادین Batwing و Shark Nose هارلی دیویدسون را دوباره تعریف می کند.
طرح‌های گسترده نورپردازی ال‌ای‌دی جدید، استایل مشخص Street Glide و Road Glide را مدرن می‌کنند. عکس هارلی دیویدسون

چراغ‌های جلو LED جدید که برای تأکید بر CVO Street Glide و CVO Road Glide طراحی شده‌اند، از املاک و مستغلات کامل فیرینگ بهره می‌برند. Road Glide با پیش از نصب چراغ‌های جلوی دوگانه معمولی، یک واحد گسترده و همه کاره را به دست می‌آورد. از طرف دیگر Street Glide یک چراغ جلو دارد اما از دو نوار LED استفاده می کند تا جاده را به طور یکنواخت روشن کند. در پشت، هر دو مدل چراغ‌های دم، ترمز و نشانگر را در فضای بین گلگیر عقب و کیسه‌های زین قرار داده‌اند.

بار را سبک کنید

هارلی گزارش می دهد که به شدت وزن خود را تا جایی که ممکن است کاهش می دهد. این شامل یک مخزن سوخت ساخته شده از فولاد سبک تر و درختان سه گانه جدید است که با فرآیند آلومینیوم مایع ساخته شده است. در نتیجه، وزن خشک CVO Street Glide 2023 باعث صرفه جویی 31 پوندی نسبت به مدل قبلی می شود. به طور مشابه، CVO Road Glide 35 پوند کاهش می دهد. باید توجه داشته باشیم که وزن خیس اولی 838 پوند است، در حالی که دومی به ترتیب در حال اجرا به 862 پوند می رسد.

هارلی دیویدسون CVO Road Glide 2023 را برای پیچ و خم های بین ایالتی و جاده ای مجهز می کند.
هارلی دیویدسون وزن خشک CVO Road Glide 2023 را 825 پوند ذکر کرده است که معادل 35 پوند کاهش وزن (در مقایسه با مدل قبلی خود) است. عکس هارلی دیویدسون

دوشاخه وارونه جدید 47 میلی متری Showa نه تنها آرزوهای عملکرد محدوده CVO را نشان می دهد، بلکه 4.6 اینچ (117 میلی متر) سفر را نیز ارائه می دهد. شوکای دوگانه بیرونی Showa ممکن است حرکت چرخ‌های عقب را تا 50 درصد افزایش دهد (در مقایسه با مدل‌های گرند آمریکن تورینگ 2022)، اما CVO‌های 2023 هنوز تنها سه اینچ سفر ارائه می‌دهند. یک دستگیره تنظیم پیش بار هیدرولیک از راه دور در شوک سمت چپ اجازه می دهد تا تغییرات را تا 100 پوند بار اضافی انجام دهید. برای ایجاد تغییرات بزرگتر در پیش بارگیری یا تنظیم میرایی ریباند، سوارکار باید کیسه زین مناسب را خارج کند.

هر دو مدل CVO با تکیه کامل به عملکرد، مجهز به کالیپرهای چهار پیستونی دوتایی شعاعی با برند Brembo و دو دیسک 320 میلی متری در جلو هستند. یک کلاسور برمبو چهار گلدانی در عقب اکنون با یک روتور 300 میلی متری جفت می شود.

Harley-Davidson CVO Street Glide مدل 2023 از 42999 دلار شروع می شود.
Harley-Davidson CVO Street Glide 2023 از 48999 دلار در Whiskey Neat/Raven Metallic شروع می شود. عکس هارلی دیویدسون

مدل‌های CVO برای پرداخت‌های ممتاز و قیمت‌های ممتاز شناخته می‌شوند. نوارهای ساتن دودی روشن و روکش‌های کروم سوخته مکمل رنگ استاندارد پلاتین تیره هستند و هر دو مدل با این طرح رنگ در لیست ۴۲۹۹۹ دلار هستند. گزینه دو رنگ Whiskey Neat/Raven Metallic دارای لهجه های ایربراش و اگزوز کرومی است و قیمت آن به 48999 دلار افزایش می یابد. قبل از اینکه مدل‌ها در اواسط ژوئیه وارد نمایشگاه‌های فروش شوند، هارلی دیویدسون هر دو CVO را در جشنواره Homecoming خود در میلواکی به نمایش خواهد گذاشت. انتظار می رود اولین گزارش سواری این مدل های جدید و موتور جدید VVT 121 را بلافاصله پس از بازگشت به خانه ببینید.

2023 Harley-Davidson CVO Street Glide

2023 Harley-Davidson CVO Road Glide

قیمت (MSRP)

42999 دلار (پلاتینیوم تیره)، 48999 دلار (ویسکی نات/راون متالیک)

موتور

Milwaukee-Eight VVT 121، 1977 سی سی، خنک کننده هوا و مایع، هشت سوپاپ، V-twin با زمان بندی متغیر سوپاپ

انتقال،
درایو نهایی

تسمه شش سرعته

اسب بخار ادعا کرد

115 @ 4500 دور در دقیقه

گشتاور ادعا شده

139 فوت پوند @ 3000 دور در دقیقه

قاب

فولاد لوله ای، ستون فقرات دو تکه مهر و موم شده و جوش داده شده، لوله های دوقلو، قاب عقب پیچ و مهره ای

سیستم تعلیق جلو

چنگال 47 میلی متری؛ مسافت 4.60 اینچ (117 میلی متر).

سیستم تعلیق عقب

کمک فنر دوگانه عقب، تنظیم پیش بارگیری از راه دور در شوک سمت چپ، و تنظیم پیش بارگیری رزوه ای و تنظیم میرایی برگشتی در شوک سمت راست. 3.0 اینچ (76 میلی متر) سفر

ترمز جلو

دو کالیپر شعاعی برمبو چهار پیستونی، دیسک های 320 میلی متری (12.6 اینچی) با ABS

ترمز عقب

کالیپر چهار پیستون برمبو، دیسک 300 میلی متری (11.8 اینچی) با ABS

شن کش، دنباله

26 درجه، 6.7 اینچ (170 میلی متر)

فاصله بین دو محور

64 اینچ (1625 میلی متر)

ارتفاع صندلی

28.0 اینچ (711 میلی متر) بدون بار

28.1 اینچ (714 میلی متر) بدون بار

ظرفیت سوخت

6.0 گالن (22.7 لیتر)

لاستیک

دانلوپ D408F 130/60B19 جلو، D407T 180/55/B18 عقب

وزن ادعا شده

838 پوند (380 کیلوگرم) خیس

862 پوند (391 کیلوگرم) خیس

در دسترس

جولای 2023

ضمانتنامه

24 ماه

اطلاعات بیشتر

harley-davidson.com

harley-davidson.com


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#هارلی #دیویدسون #CVO #Street #Glide #CVO #Road #Glide #از #موتور #جدید #VVT #رونمایی #کردند
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید