نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

پنج سواری کلاسیک که نشان می دهد آلاسکا بهشتی برای ماجراجویان است | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-09 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

با شنیدن “آلاسکا” به چه چیزی فکر می کنید؟ شکار، ماهیگیری، خانه داری، جستجو برای طلا؟ در مورد موتورسیکلت های ماجراجویی چطور؟

آلاسکا بهترین مکان برای سوارکاری ماجراجویی است. جغرافیای وسیع و متنوع آن کوه‌های صخره‌ای، رودخانه‌هایی که از یخچال‌های طبیعی تغذیه می‌کنند، و سواحل خیره‌کننده‌ای را فراهم می‌کند که می‌توان با موتور سیکلت کاوش کرد. آلاسکا جاده‌هایی را ارائه می‌کند که مسیرهای بی‌پایان و آفرودی را برای سواری ماجراجویانه مناسب است.

مطمئناً، زمستان ها بی رحمانه است. سفر با موتور سیکلت بعد از سپتامبر را توصیه نمی کنم. اما تابستان ها برای کمپینگ عالی هستند، شب های خنک، روزهای گرم در دهه 60، رطوبت کم و آفتاب نیمه شب که امکان سواری طولانی را فراهم می کند. من تا ساعت 1 بامداد بدون نیاز به چراغ جلو سوار شدم.

یک دوچرخه ماجراجویی برای مدیریت جاده های آلاسکا عالی است. اکثریت آنها سنگفرش یا حداقل سنگریزه با لایه قیر زیرین هستند، اما زمستان های سخت یخبندان و شکستگی های شدیدی را بر جای می گذارند. محدودیت سرعت روی 50 مایل در ساعت باقی می ماند و حتی گاهی اوقات این سرعت نیز سریع به نظر می رسد. خوشبختانه، جاده‌های آلاسکا در سال‌های اخیر بهبود یافته‌اند و اگر می‌دانید کجا باید نگاه کنید، هنوز هم سنگریزه و دو مسیر زیادی وجود دارد.

نمای دور از بزرگراه از کوه های بالا
منظره آلاسکا می تواند بی پایان و بی پایان دراماتیک باشد، مانند این منظره بزرگراه دالتون از گذرگاه آتیگون. عکس از آدام جونز.

از همه بهتر، در آن جاده ها شلوغی نخواهید یافت. احتمالاً با تأخیر در ساخت و ساز مواجه خواهید شد، زیرا فصل ساخت و ساز تنها پنج ماه طول می کشد، اما به غیر از آن، تنها وضعیت ترافیکی که احتمالاً با آن مواجه می شوید «جمع گوزن» است.

مربای گوزن ها زمانی اتفاق می افتد که تعداد قابل توجهی از گردشگران در میانه راه توقف می کنند تا از یک گوزن در حال چرا در نزدیکی جاده عکس بگیرند. فاصله خود را حفظ کنید، عکس بگیرید، و سپس برای جلوگیری از استرس گوزن، به خصوص اگر گاو و گوساله باشد، حرکت کنید.

اگر اکنون توجه شما را جلب کرده باشم، احتمالاً می‌پرسید، “کجا باید در آلاسکا سوار شوم؟” در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه من از زمانی که در اینجا زندگی کرده ام وجود دارد. اگر این مسیرها یا هر سفر دیگری را در آلاسکا امتحان می‌کنید، حتماً از قبل برنامه‌ریزی کنید و بدانید که پمپ بنزین‌ها، هتل‌ها، غذا و مکان‌های کمپ در کجا قرار دارند. هنگامی که یک برنامه محکم دارید، به جاده بروید و آلاسکا را در یکی از این مسیرها ببینید.

جاده مک کارتی

مک کارتی، آلاسکا، یک پاسگاه در بیابان وسیع و دست نخورده Wrangell-St. پارک ملی و حفاظتگاه الیاس. این یک زمین بازی بی پایان برای سواران ماجراجویی که به دنبال کشف هستند، فراهم می کند. با رفتن به آنجا، باید جاده معروف مک کارتی را طی کنید، مسیری به طول 59 مایل از چیتینا تا مک کارتی.

نقشه جاده مک کارتی
جاده مک کارتی جزئیات بیشتر را در REVER.co ببینید. تصویر REVER.

اگرچه مسیر کاملاً خاکی است، اما یک سواری کاملاً ساده با محدودیت سرعت 35 مایل در ساعت است. علیرغم این واقعیت که ایالت جاده را به طور نیمه منظم نگهداری می کند، چند خطر وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. باران شدید ممکن است جاده را گل‌آلود و لغزنده کند، سنگ‌های دندانه‌دار می‌توانند باعث پنچر شدن لاستیک‌ها شوند، و پل‌های کوچک و یک‌طرفه باعث می‌شود که جلسات رفت و آمد رو به رو جالب شود.

عبور از پل رودخانه کوسکولانا یکی از زیباترین قسمت های سفر است. این بزرگترین هیجان در مسیر مک کارتی است که 238 فوت بالاتر از دره ایستاده است. این پل تاریخی یک خرپا عرشه فولادی به طول 775 فوت است که در سال 1910 به عنوان پل راه آهن عمل می کرد.

تا زمانی که به دریاچه کنی برگردید، اینجا هیچ سرویس تلفن همراه و پمپ بنزینی در نزدیکی وجود ندارد، بنابراین قبل از عبور از آنجا، حتما سوخت خود را تکمیل کنید. من توانستم آن را از دریاچه کنی به مک کارتی برسانم و با کاوازاکی KLR650 با مخزن شش گالن آن برگردم، اما حمل سوخت اضافی توصیه می شود. داشتم نزدیکش میکردم

سوار بر روی پل باریک بر روی یک موتور سیکلت در انتهای جاده مک کارتی
عبور از پل عابر پیاده آخرین قسمت از سفر به مک کارتی، آلاسکا است. عکس از آدام جونز.

هنگامی که به انتهای جاده مک کارتی رسیدید، باید از یک پل عابر پیاده عبور کنید و سپس یک مایل دیگر را طی کنید تا وارد شهر شوید. یک آبجو در The New Golden Saloon یا یک همبرگر در The Potato بنوشید، و سپس برای کاوش در نقطه عطف تاریخی ملی معادن Kennecott بروید تا درباره استخراج مس در اوایل قرن بیستم بدانید.

نقشه بزرگراه دنالی
بزرگراه دنالی جزئیات بیشتر را در REVER.co ببینید. تصویر REVER.

نمای سواری در بزرگراه دنالی از دید سوارکار
بزرگراه دنالی چند مایل سنگفرش و بیش از 100 مایل خاک است. عکس از آدام جونز.

بزرگراه دنالی

در مرحله بعدی بزرگراه معروف دنالی قرار دارد، یک سفر جاده خاکی 134 مایلی که شما را به قلب آلاسکا داخلی بین Paxson و Cantwell می برد. فقط انتهای آن آسفالت شده است. بعد از سه مایل یا بیشتر از جاده آسفالته، همه چیز شن و خاک به سمت جلو است.

بزرگراه دنالی شما را از مناظر در حال تغییر مداوم و مناظر خیره کننده در امتداد سمت جنوبی رشته کوه آلاسکا عبور می دهد. بیشتر مسیر بالای خط درخت است، بنابراین به نظر می رسد مناظر وسیع برای همیشه ادامه دارد، به خصوص در یک روز روشن و آفتابی.

یکی از نقاط برجسته این سفر، قله Maclaren است که دومین گذرگاه مرتفع قابل دسترسی از طریق بزرگراه در آلاسکا است. می توانید مناظر فوق العاده ای از رشته کوه آلاسکا، رودخانه مکلارن و یخچال های طبیعی را ببینید. در Maclaren River Lodge می توانید یک کابین راحت برای استراحت شبانه کرایه کنید و صبح ها با خدمات کامل صبحانه بخورید.

نقشه بزرگراه دالتون
بزرگراه دالتون به خلیج پرودو. جزئیات بیشتر را در REVER.co ببینید. تصویر REVER.

بزرگراه دالتون به خلیج پرودو

آیا تا به حال آرزو کرده اید که تا انتهای بزرگراه پان امریکن سوار شوید؟ خوب، اگر می‌خواهید به «انتهای جاده» که به آن می‌گویند، در خلیج پرودهو برسید، از فیربنکس از طریق بزرگراه دالتون به آنجا خواهید رسید. مسیر عمدتاً شن است و سواران باید همیشه مراقب شیارها، سنگریزه‌های شل، گرد و غبار در هوای خشک، چاله‌ها در هوای بارانی، کامیون‌ها و تجهیزات تعمیر جاده باشند.

علامتی که محل دایره قطب شمال را مشخص می کند
همه اینجا می ایستند تا عکس بگیرند. عکس از آدام جونز.

عبور از رودخانه یوکان، دایره قطب شمال و گذرگاه خیره کننده آتیگون در محدوده بروکس تنها بخشی از نکات برجسته یک سواری در امتداد بزرگراه دالتون است. یکی از بهترین فرصت های عکاسی در ایالت ایستادن در کنار تابلویی است که دایره قطب شمال را مشخص می کند.

حیات وحش نیز در اینجا پر است. کاریبو، خرس گریزلی، روباه قطبی، بیش از 200 گونه پرنده، و گاو مشک تنها بخشی از حیات وحشی هستند که ممکن است دیده شوند. این واقعاً یک مقصد رضایت بخش برای همه ماجراجویان خارج از آنجا است.

از بزرگراه دریایی آلاسکا استفاده کنید

یک راه جالب برای دیدن جنوب شرقی آلاسکا، بزرگراه دریایی آلاسکا است. موتورسیکلت خود را در یکی از کشتی ها قرار دهید و از دهکده های ساحلی دیدن کنید. هر مکان، از کچیکان عجیب و غریب گرفته تا سیتکا تاریخی، جذابیت و ویژگی خاص خود را دارد.

در داخل قایق، مناظر فوق‌العاده‌ای از آبراه‌های اطراف و مناظر ساحلی خواهید داشت و ممکن است نهنگ‌ها، فوک‌ها و دیگر جانداران دریایی را در طول مسیر ببینید. قایق ها امکانات راحت ارائه می دهند و اعضای خدمه خوشحال هستند که دانش خود را در مورد آلاسکا به اشتراک می گذارند. این یک راه آرامش بخش برای دیدن سمت ساحلی آلاسکا است.

رسیدن به آنجا: بزرگراه آلاسکا

حتی رسیدن به آلاسکا نیز یک سفر ماجراجویی به یاد ماندنی است. بزرگراه 1387 مایلی آلاسکا در سراسر کانادا همه چیز را ارائه می دهد، از دهکده های عجیب و غریب گرفته تا چشمه های آب گرم و حیات وحش باشکوه. سواران همچنین ممکن است از مناظر خیره کننده یخچال ها، کوه ها و مناطق وسیع بیابان لذت ببرند.

نقشه بزرگراه آلاسکا
بزرگراه آلاسکا در سراسر کانادا. ماجراجویی حتی قبل از اینکه به آلاسکا برسید شروع می شود. جزئیات بیشتر را در REVER.co ببینید. تصویر REVER.

برنامه ریزی سفر خود با در نظر گرفتن شرایط جاده، آب و هوا و زمان بهینه برای سواری ضروری است. مسیر به طور کلی آسفالت است، اما برخی از بخش ها ممکن است ناهموار و ترک خورده باشند. در طول مسیر، مکان های معروفی مانند جنگل راهنما دریاچه واتسون و خلیج زیبای تخریب را از دست ندهید. جاذبه های دیگر شامل استراحت در چشمه های آب گرم رودخانه لیارد و آشنایی با تاریخ و فرهنگ متمایز مردم اولین ملل است.

چگونه می توانم یک سفر آلاسکا انجام دهم؟

کسانی که وقت کوتاهی دارند می‌توانند پرواز کنند و موتورسیکلت کرایه کنند یا بزرگراه دریایی را در نظر بگیرند. اگر به آلاسکا سوار می شوید، باید فواصل، شرایط جاده، احتمال تاخیر و نیاز به روزهای استراحت را در نظر بگیرید. اگر وقت دارید، توصیه می‌کنم سه هفته تا یک ماه را اختصاص دهید تا ببینید آلاسکا چه چیزی برای سواران ماجراجو دارد.

نمایی از دریاچه آلاسکا
آلاسکای دیدنی نمایی از دریاچه ای در امتداد بزرگراه دالتون. عکس از آدام جونز.

همچنین بسیار مهم است که موتورسیکلت خود را در شرایط کار خوب نگه دارید و تجهیزات مناسب را برای مقابله با شرایط آب و هوایی متفاوت آلاسکا که می توانید با آن روبرو شوید بسته بندی کنید.

هر چند ارزش تلاش را دارد. سواری شما در آلاسکا فراموش نشدنی خواهد بود و هرگز نخواهید گفت “ای مرد، ای کاش هرگز به آلاسکا نرفته بودم.”


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#پنج #سواری #کلاسیک #که #نشان #می #دهد #آلاسکا #بهشتی #برای #ماجراجویان #است
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید