نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

پشت صحنه: چگونه یک کت و شلوار چرمی D-Air سقوط کرده Dainese تعمیر می شود | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-04-05 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

تصادفات، اتفاق می افتد. کل رویداد می تواند نسبتاً دردناک باشد، هم به معنای واقعی کلمه و هم به صورت مجازی. برخورد با عواقب به همان اندازه.

برخی از این دردهای واقعی هزینه مالی است. احتمالاً پول زیادی را در لباس ورزشی خود سرمایه گذاری کرده اید – حتی اگر نیاز به سفارشی سازی داشته باشید، بیشتر. اگر کت و شلوار دارای یک کیسه هوای یکپارچه باشد، این مورد دیگری است، زیرا سیستم باید شارژ و بررسی شود.

من در اثر یک تصادف جزئی در روز به کت و شلوار سوراخ دار Dainese Misano 2 D-Air آسیب دیدم. آیا این بدان معناست که کت و شلوار 2799.95 دلاری من کاملاً حذف شده است؟ نه لزوما، زیرا Dainese شمال امریکا خدمات بازسازی و تعمیر را ارائه می دهد. Dainese من را به مرکز خود دعوت کرد تا از پشت صحنه در مورد آنچه که این روند مستلزم آن است نگاه کنم.

مرحله 1: ارزیابی خسارت

اگر مشتری Dainese هستید که به دنبال ترمیم کت و شلوار خود هستید، این فرآیند با برقراری تماس با Dainese شمال امریکا از طریق ایمیل به آدرس AFTERSALES@DAINESE.COM آغاز می شود. ایمیل شما باید شامل عکس هایی از آسیب وارده به لباس، شرح مختصری از آسیب و هرگونه اطلاعات مفید در مورد نحوه وقوع آسیب و اطلاعات تماس اولیه شما باشد. سپس Dainese با دستورالعمل های حمل و نقل پاسخ خواهد داد.

عکسی از قفسه های کت و شلوار چرمی در انتظار تعمیر

این محله ای است که لباس ها در انتظار دریافت، تخمین ها و یا خروجی ها پس از ارائه خدمات در آن قرار می گیرند. عکس از جن دانستن.هنگامی که Dainese کت و شلوار را دریافت کرد و آن را ارزیابی کرد، تخمینی برای انجام کار به مشتری ارسال می شود. شایان ذکر است که Dainese سه سطح بازسازی را ارائه می دهد:

  • ترمیم کامل: کت و شلوار از نظر ظاهری و ساختاری تا حد امکان به شرایط کاملاً جدید بازگردانده می شود.
  • نیمه ترمیم: کت و شلوار از نظر ساختاری تعمیر می شود تا حداکثر ایمنی را ارائه دهد، اما مشتری برای صرفه جویی در هزینه از اصلاحات آرایشی چشم پوشی می کند.
  • حداقل ترمیم: کت و شلوار فقط در صورت لزوم ترمیم می شود، هیچ ترمیم زیبایی وجود ندارد، و آسیب دیدگی گسترده قابل مشاهده است.

به این ترتیب مشتری، بسته به اینکه کار تعمیر چقدر گسترده است، مقداری اتاق تکان دهنده در بودجه دارد. هنگامی که مشتری صورتحساب تعمیر را تأیید کرد، کار سخت می تواند آغاز شود.

عکس محافظ پشت Dainese متصل به کامپیوتر

نه، این یک هارد اکسترنال فانتزی نیست، این یک سیستم ژاکت D-Air Racing است که در حال بازیابی است و داده ها برای اهداف تحقیق و توسعه دانلود می شوند. عکس از جن دانستن.مرحله 2: جداسازی و تمیز کردن

برای هر محصول Dainese D-Air که برای سرویس ارائه می شود، اولین موضوع کاری حذف سیستم D-Air از لباس است. سیستم D-Air به طور مستقل برای هر گونه آسیب بررسی می شود و به طور کامل بازسازی و تجدید می شود تا پس از تعمیر چرم دوباره به لباس اضافه شود.

عکسی از ردیف‌های سیستم کیسه هوای Dainese روی قفسه‌هایی که در انتظار آزمایش هستند

در این سطل‌های قطعات، سیستم‌های D-Air مشتریان منتظر نصب مجدد هستند. هر سیستم به طور کامل به روز می شود و QC قبل از بارگیری مجدد بررسی می شود. عکس از جن دانستن.با حذف لوازم الکترونیکی فانتزی، لباس چرمی اکنون برای مرحله مهمی که اغلب ما از آن چشم پوشی می کنیم – یک تمیز کردن خوب – آماده است. کارلا، تکنسین صنایع چرمی Dainese، بر اهمیت تمیز کردن کت و شلوار چرمی تاکید کرد. او کت و شلوارهای زیادی را دیده است که احتمالاً هرگز تمیز نشده اند، و به همین دلیل می تواند به دلیل عدم مراقبت از عمر آن چرم به شدت کاهش یابد. کارلا توصیه می کند که همه سوارکاران آستر توری داخلی و چرم کت و شلوار خود را حداقل سالی یک بار تمیز کنند و اگر اغلب در کت و شلوار خود عرق می کنید، بیشتر از آن را تمیز کنید. برای چند نکته در مورد نحوه تمیز کردن وسایل سواری چرمی خود، نحوه راهنمای تمیز کردن چرم را بررسی کنید.

عکس نزدیک از چرم آسیب دیده

این کت و شلوار چرمی کانگورویی برای چندین سال در معرض تعریق شدید بود و تمیز نمی شد و انعطاف پذیری و دوام چرم را به شدت به خطر انداخت. عکس از جن دانستن.برای لباس‌هایی که برای خدمات ترمیم ارسال می‌شوند، Dainese از فرآیند تمیز کردن عمیق برای تازه کردن کامل چرم و حالت دادن به آن استفاده می‌کند تا تا حد امکان به شرایط اولیه نزدیک شود. هنگامی که کت و شلوار کاملا تمیز شد، کارلا می تواند برای تعمیر آسیب ها دست به کار شود.

مرحله 3: چرم کاری

کارلا در صنعت چرم‌سازی متخصص است و سابقه طولانی در خیاطی حتی برای برترین‌های مسابقه‌های MotoGP دارد. او حداقل سالی یک بار به مقر Dainese در ایتالیا سفر می کند تا آموزش ببیند و هنر چرم خود را در اوج نگه دارد. در اینجا در Dainese شمال امریکا، او تمام نیازهای اتومبیلرانی MotoAmerica تحت حمایت Dainese و البته هر کار مشتری که وارد می شود را برطرف می کند. کافی است بگوییم، او یک زن بسیار پرمشغله است که کت و شلوارهای زیادی برای تعمیر دارد.

متداول‌ترین تعمیری که او مشاهده می‌کند آسیب ساییدگی در ساعد و در ناحیه زانو و ران است. اگر کارلا در حال انجام یک ترمیم نیمه یا مینیمال باشد، تنها پانل هایی را جایگزین می کند که از نظر عملکرد در معرض خطر هستند. اگر او در حال انجام یک ترمیم کامل باشد، تمام پانل‌هایی را که سایش نشان می‌دهند و همچنین لغزنده‌های فلزی را که فرسودگی نشان می‌دهند، جایگزین می‌کند.

کارلا انتخاب زیادی از چرم ها و مواد در اختیار دارد، بنابراین اکثر کت و شلوارها را می توان نسبتاً سریع تعمیر کرد، اما گاهی اوقات اگر یک قطعه چرمی یا لغزنده خاص نیاز به سفارش ویژه از ایتالیا داشته باشد، ممکن است تاخیر ایجاد شود. در اواخر، مشکلات زنجیره تامین واقعا می تواند یک سفارش را کند کند.

مرحله 4: مونتاژ مجدد و بازگشت به مشتری

هنگامی که کارلا تعمیرات چرم را تکمیل کرد، کت و شلوار با سیستم D-Air مجدداً نصب می شود و هر دو کت و شلوار و سیستم D-Air یک چک لیست را برای تعیین کنترل کیفیت و عملکرد قبل از ارسال به مشتری بررسی می کنند. کارلا سال‌ها تجربه و آموزش دارد تا مطمئن شود کارش همیشه مطابق است، اما با این وجود داینیز یک ارزیابی کنترل کیفیت را با مجموعه‌ای دیگر از چشم‌ها انجام می‌دهد تا کار او را دوباره بررسی کند. این چک لیست QC شامل:

  • تمام پانل های تعویض شده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی نصب شده اند
  • به دنبال درزهای شل یا مشکوک باشید
  • اطمینان حاصل کنید که تمام محافظ ها به درستی نصب شده اند
  • لباس‌های مجهز به D-Air از طریق نرم‌افزار آزمایشی اجرا می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که همه سنسورها کالیبره شده‌اند و اینکه سیستم طبق خواسته‌ها عمل می‌کند.

در نمونه کت و شلوار Dainese D-Air Misano Lady من، در اینجا تعمیرات انجام شده آمده است:

نمای نزدیک قبل و بعد یا تعویض پنل چرمی

قبل در سمت چپ، پس از ترمیم در سمت راست. عکس از جن دانستن.تعویض پنل چرمی روی ساعد. توجه داشته باشید که این پانل‌های سوراخ‌دار موضعی باید به‌ویژه با دستگاه لیزر ISO Perf که در ایتالیا قرار دارد ساخته شوند، بنابراین کارلا یا پانل‌های معمولی در انبار دارد یا باید این پانل‌های سوراخ‌دار را از ایتالیا سفارش دهد.

نمای نزدیک یک پانل چرمی ران تعویض شده است

قبل در سمت چپ، پس از ترمیم در سمت راست. عکس از جن دانستن.تعویض پنل چرمی بالای ران. بله، کارلا همه حروف لوگوی Dainese را با دقت دقیق دوباره دوخت.

نمای نزدیک از قبل و بعد از تعویض لغزنده شانه فلزی

قبل در سمت چپ، پس از ترمیم در سمت راست. عکس از جن دانستن.تعویض لغزنده فلزی شانه. به یاد داشته باشید که اگر مشتریان برای روشن ماندن این نوار لغزنده مشکلی ندارند، می توانند از صرفه جویی چند دلاری صرفه جویی کنند.

نمای نزدیک از لغزنده های فلزی زانو قبل و بعد

قبل در سمت چپ، پس از ترمیم در سمت راست. عکس از جن دانستن.تعویض لغزنده فلزی زانو.

این تعمیر در آمریکای شمالی Dainese حدود شش ساعت طول کشید و در یک روز کاری تکمیل شد. روند گام به گام برای نیازهای خاص کت و شلوار من به این صورت بود:

  • برداشتن لوازم الکترونیکی و ایربگ
  • تمیز کردن و آماده کردن لباس برای تعمیر
  • جداسازی کت و شلوار برای جداسازی مناطقی که نیاز به تعویض دارند
  • در صورت امکان قطعات جایگزین را در خانه ایجاد کنید یا از ایتالیا سفارش دهید
  • مونتاژ مجدد لباس
  • نصب و راه اندازی لوازم الکترونیکی و ایر شیلد
  • تست D-AIR
  • QC نهایی

اکنون در حالی که این یک چرخش سریع است، به خاطر داشته باشید که تعمیر آسیب‌های گسترده‌تر بیشتر طول می‌کشد و ممکن است به برخی از پانل‌ها یا قطعات چرمی مخصوص ایتالیا نیاز داشته باشد که باعث افزایش زمان می‌شود. همچنین سرعت تعمیرات به میزان پر بودن صف بستگی دارد.

تعمیر بهتر است یا تعویض؟

تا آنجایی که هزینه ها بر می گردد، تعمیرات خاص انجام شده روی کت و شلوار من حدود 580 دلار هزینه دارد. با توجه به اینکه کت و شلوار زنانه Dainese Misano 2 D-Air با قیمت 2799.95 دلار به فروش می رسد، بدیهی است که صورتحساب تعمیر ارزان تر از جایگزینی کامل است و ارزش سرمایه گذاری را دارد. طبیعتاً، هر مشتری Dainese Custom Works با یک کت و شلوار کاملاً متناسب، می‌خواهد در صورت آسیب دیدگی برای این ترمیم استفاده کند، زیرا کت و شلوار سفارشی است و فقط برای آنها طراحی شده است.

مشتریان Dainese با ژاکت یا شلوار برای تعمیر چطور؟ البته این کاملاً به میزان آسیب بستگی دارد، اما با قضاوت بر اساس قیمتی که در اینجا مشاهده می شود، ممکن است در برخی موارد فقط خرید یک ژاکت یا شلوار جدید منطقی تر باشد، مگر اینکه دلبستگی احساسی در آن وجود داشته باشد. در مورد یک کت و شلوار مسابقه ای چرمی ارزان تر و غیر D-Air، می تواند در هر دو طرف باشد. میزان آسیب وارده عامل تعیین کننده ای خواهد بود که آیا تعمیر ارزش تلاش و هزینه را دارد یا خیر.

آنچه برآوردها به شما نمی گویند میزان مراقبت و تماس شخصی است که فرآیند ترمیم شامل می شود. کارلا، کورتیس، بابی و بقیه اعضای تیم در Dainese North America هنگام صحبت در مورد روند بازسازی و طراحی محصولات خود بسیار پرشور بودند. آن‌ها به کاری که انجام می‌دهند افتخار می‌کنند و قطعات بازسازی‌شده‌شان این را منعکس می‌کند. Dainese ممکن است به گران بودن شهرت داشته باشد، اما بعد از این تور می توانم بگویم که شما مطمئناً آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید – و آن کیفیت است.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#پشت #صحنه #چگونه #یک #کت #شلوار #چرمی #DAir #سقوط #کرده #Dainese #تعمیر #می #شود
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید