نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

هدست بلوتوث SENA 20S EVO | موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-04-28 08:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

یک تجربه تکامل یافته
نسل بعدی اینجاست

واحد مورد علاقه شما فقط فیس لیفت شد

طراحی جدید و بهبود یافته
20S EVO نسل بعدی 20S اصلی است، با طراحی به روز و عملکرد داخلی و پایداری بهبود یافته برای هماهنگی با سواری شما. 20S EVO با آنتن باله کوسه ای نوع ثابت برخلاف مدل قبلی خود با آنتن به بالا طراحی شد. این طراحی شیک آنتن جدید، پایداری اینترکام را بهبود می‌بخشد و حتی فاصله اینترکام را ایمن می‌کند، در حالی که به‌روزرسانی‌های سخت‌افزار امکان به‌روزرسانی‌های عملکرد کلی قوی‌تر را فراهم می‌کند.
کارکردی که می دانید و دوست دارید
مجموعه ویژگی های بالای خط
مجموعه ویژگی های مشابهی که 20S را به شماره 1 ارتباط دهنده بلوتوث جهان تبدیل کرد، هنوز در 20S EVO وجود دارد. از عملکرد به روز شده اینترکام برای برقراری ارتباط با حداکثر هشت سوارکار دیگر تا فاصله 2 کیلومتری (1.2 مایلی) از طریق ویژگی اینترکام گروهی استفاده کنید. 20S EVO همچنان صدایی با کیفیت HD ارائه می‌کند که در هر شرایطی واضح، دقیق و راحت است. Senas Advanced Noise Control تضمین می کند که نویز محیط با صدای ورودی و خروجی تداخلی ایجاد نمی کند. فناوری بلوتوث 4.1، بلندگوهای بلوتوث استریو با کیفیت بالا و معماری دو ماژول، تجربه کاربری روان، واضح و پاسخگو را ایجاد می‌کنند که 20S به آن معروف است. قدردانی.

چندین کار دارد، بنابراین شما می توانید روی مهم ترین کار تمرکز کنید

آنچه را که می خواهید با چندوظیفگی صوتی بشنوید انتخاب کنید
فناوری Sena 20S EVO Audio Multitasking به شما امکان می دهد همزمان با گوش دادن به موسیقی، رادیو FM یا GPS یک مکالمه تلفنی داشته باشید. دیگر لازم نیست کاربران با ناراحتی‌های عملکردهای صوتی مبتنی بر وقفه دستگاه‌های ارتباطی بلوتوث گذشته دست و پنجه نرم کنند، 20S Audio Multitasking راه‌حل عالی است. اکنون ویژگی‌های صوتی یکدیگر را قطع نمی‌کنند، بلکه برای یک تجربه شنیداری روان به سادگی روی هم قرار می‌گیرند. سواری خود را با منابع صوتی در هم تنیده غنی کنید.

کنترل ساده ساخته شده است

رابط کاربری ساده: حسگر حرکت و دستورات صوتی

رابط کاربری ساده شده، به لطف فناوری حسگر حرکتی Senas، تنظیم و جفت کردن 20S EVO شما را بسیار آسان می کند. دستگاه های بلوتوث خود را با یک لرزش ساده 20S EVO جفت کنید. هنگامی که در جاده هستید، کنترل کامل 20S EVO را می توان از طریق دستورات صوتی هندزفری انجام داد. فناوری بصری رانندگی ایمن و کنترل‌شده را تضمین می‌کند که شما به‌طور یکپارچه در میان ویژگی‌های موسیقی، تلفن و اینترکام حرکت می‌کنید. کنترل از راه دور اختیاری به شما انعطاف پذیری بیشتری در فرمان و کنترل می دهد. فناوری که همه چیز را ساده نگه می‌دارد، مزیت Sena است.

به روش های بیشتری نسبت به قبل وصل شوید
شما با برنامه های تلفن هوشمند سنا کنترل دارید
اتصال 20S EVO با اپلیکیشن Sena Headset (برای آیفون و اندروید) به شما امکان می دهد تنظیمات دستگاه را پیکربندی کنید و با کلیک یک دکمه به راهنمای سریع ما دسترسی پیدا کنید. 20S EVO همچنین می‌تواند به راحتی به برنامه Sena RideConnected برای ارتباط با تعداد تقریباً نامحدودی از سواران در محدوده بی‌نهایت، تا زمانی که به شبکه تلفن همراه متصل باشید، متصل شود.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#هدست #بلوتوث #SENA #20S #EVO
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید