نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

مجموعه ویدیویی: سه سازنده سفارشی در مقابل رئیس ورزش هند قرار می گیرند | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-04-06 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

ساحل غربی، ساحل شرقی و خود مرد هارت لاک. سه سازنده سفارشی، هر کدام یک رئیس ورزش هندی.

این فرضیه سریال ویدیویی جدیدی است که هند در حال تولید است. این مجموعه ویدیویی با میزبانی کری هارت، موتور کراس سوار و مسابقه‌دهنده سبک آزاد سابق، که او نیز یکی از این سه سازنده است، این سه نفر را دنبال می‌کند تا یک رئیس ورزش هندی را به دیدگاه‌های خود تبدیل کنند.

از ساحل غربی یانیو ایوانز از موتورسیکلت های نیروگاهی مستقر در هالیوود، کالیفرنیا است. همانطور که هارت توضیح می دهد، Powerplant “به نوعی ستون فقرات روند FXR-Dyna است که چند دهه پیش آغاز شد.” حالا، بعد از اینکه FXR های سفارشی و Dynas را به رنگ مشکی درآورد، او آماده است تا کمی کروم روی رئیس ورزشی هندی خود بگذارد. او همچنین از نشانه‌های سبک هندی‌های اصیل استفاده می‌کند، مانند گلگیرهایی که دوچرخه‌ها در نیمه اول قرن بیستم به آن‌ها معروف بودند.

از ساحل شرقی جیک کاتلر از بارن استورم سیکلز در اسپنسر، ماساچوست است. کاتلر قصد دارد چند تغییر را برای بهبود عملکرد ایجاد کند، مانند افزایش زاویه انحراف، همراه با برخی اصلاحات آرایشی و ظاهری تهاجمی‌تر برای تطبیق دادن به رئیس ورزشی خود. کاتلر می‌گوید: «شما به این فکر می‌کنید که چند نسخه مختلف از یک موتورسیکلت ساخته شده است و هنوز چیزهای جدیدی برای ارائه وجود دارد. “این الهام بخش و هیجان انگیز است.”

سازنده سوم خود هارت است که در حال ساخت دوچرخه ای برای دوست قدیمی و همکار آزاد موتور کراس جرمی «تویچ» استنبرگ است. هارت ابتدا روی عملکرد هندلینگ و ترمز و همچنین تغییرات زیبایی شناختی تمرکز کرده است. هارت می‌گوید: “او می‌خواهد این وسیله را از طریق چرخاننده عبور دهد. او سوار آن می‌شود، او روی محدودکننده دور آن چیز قرار می‌گیرد.” “پس باید عملکرد داشته باشد. این فقط یک دوچرخه قهرمانی نیست.”

من شخصاً خوشحالم که سفارشی‌سازهای برتر مانند این افراد را می‌بینم که عملکرد را در ساخت‌های خود فاکتور می‌کنند، و نه فقط سعی می‌کنند از نظر ظاهری از یکدیگر پیشی بگیرند، همانطور که بیش از یک دهه پیش دیدیم که سفارشی‌سازها در حال ساختن قسمت‌های جلویی طولانی‌تر و همیشه بودند. کوبیده شدن قسمت های عقب پایین تر، تا جایی که موتورسیکلت ها به سختی قابل سوار شدن بودند. بیایید ببینیم آنها به چه چیزی می رسند.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#مجموعه #ویدیویی #سه #سازنده #سفارشی #در #مقابل #رئیس #ورزش #هند #قرار #می #گیرند
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید