نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

پای در آسمان: سوزوکی شراکت برای ساخت “ماشین های پرنده” را تایید کرد | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-27 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

سوزوکی در پایان فصل 2022 رسما از مسابقات جاده ای گرندپری انصراف داد. در بیانیه‌ای که در آن زمان منتشر شد، رئیس شرکت توشیهیرو سوزوکی توضیح داد که حذف تیم MotoGP کارخانه به این برند اجازه می‌دهد تا منابع را (به) دیگر ابتکارات برای پایداری تخصیص دهد. ظاهراً این تغییر به سمت پایداری شامل تولید «ماشین‌های پرنده» با استارت‌آپ ژاپنی SkyDrive است.

سوزوکی در ابتدا در مارس 2022 با SkyDrive شریک شد. این همکاری فراتر از سرمایه گذاری گسترش یافت و خانه Hamamatsu به توسعه فناوری استارتاپ کمک کرد. سوزوکی طبق آخرین توافقنامه یک گام فراتر خواهد رفت و از اولین دوره تولید هواپیماهای برخاست و فرود عمودی SkyDrive (eVTOL) پشتیبانی خواهد کرد.

کلاه کاسکت 1
نمونه اولیه SD-03 SkyDrive به حمل و نقل شخصی با پیکربندی یک صندلی ترجیح داد. جدیدترین طرح‌های eVTOL این شرکت دارای امکانات اقامتی برای مسافران است. عکس SkyDrive.

وسایل نقلیه eVTOL که معمولاً به عنوان “ماشین های پرنده” شناخته می شوند، عمدتاً به عنوان تاکسی های هوایی شخصی عمل می کنند که در ارتفاعات پایین تر در مناطق شهری و حومه شهر کار می کنند. به این ترتیب، بسیاری از طرفداران حمل و نقل هوایی شهری (UAM) هواپیمای با باتری را به عنوان جایگزینی آرام تر، تمیزتر و ارزان تر برای هلیکوپترها قرار می دهند.

SkyDrive اولین پروازهای سرنشین دار نمونه اولیه SD-03 خود را در سال 2020 انجام داد. کانسپت SD-05 این شرکت کمتر از دو سال بعد معرفی شد و محل اقامت مسافران را به طراحی اضافه کرد. آخرین eVTOL SkyDrive نه تنها مشخصات فنی مدل را به‌روزرسانی می‌کند، بلکه شامل فضایی برای سه سرنشین نیز می‌شود.

کلاه کاسکت 3
SkyDrive ادعا می کند که “ماشین پرنده” تولیدی آن دارای برد 15 کیلومتری (نه مایل) خواهد بود، اما ظرفیت باتری مدل را ذکر نکرده است. عکس SkyDrive.

برای عرضه «خودروی پرنده» به بازار، SkyDrive در بهار 2024 تولید را در کارخانه سوزوکی در استان شیزوئوکا آغاز خواهد کرد. سوزوکی با «ایمن سازی منابع انسانی» و آماده سازی تولید کمک خواهد کرد، اگرچه هر دو نهاد همچنان به بررسی شرایط و ضوابط رسمی ادامه می دهند.

این استارت آپ امیدوار است اولین پروازهای این هواپیمای سه نفره را در نمایشگاه اکسپو 2025 در اوزاکای ژاپن برگزار کند. پس از آن راه اندازی پرمخاطب، SkyDrive قبل از اینکه به سمت تولید و تحویل انبوه برود، به دنبال صدور گواهینامه نوع – از جمله مجوز اداره هوانوردی فدرال (FAA) در ایالات متحده خواهد بود.

کلاه کاسکت 5
آخرین کانسپت eVTOL SkyDrive با کابین سه صندلی خود، به شدت از طراحی سنتی هلیکوپتر استفاده می کند. عکس SkyDrive.

دخالت سوزوکی ممکن است برنامه‌های جاه‌طلبانه SkyDrive را مشروعیت بخشد، اما این اعلامیه سوالاتی را در مورد جهت‌گیری سوزوکی ایجاد می‌کند. به گفته رئیس شرکت توشیهیرو سوزوکی، این پروژه “به تحقق جهانی کمک می کند که در آن مردم از آسمان برای حمل و نقل روزانه خود استفاده می کنند.” در ایالات متحده، FAA در حال حاضر بر روی مقررات جدید برای صدور گواهینامه خلبان و قوانین حاکم بر انواع جدید هواپیماهای در حال توسعه کار می کند. با توجه به هزینه ها و موانع، تصور اینکه این «حمل و نقل روزانه» در آینده نزدیک چیزی بیشتر از جایگزینی ساکت تر و شاید کارآمدتر برای هلیکوپترها به عنوان خدمات تاکسی هوایی برای ثروتمندان باشد، دشوار است.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#پای #در #آسمان #سوزوکی #شراکت #برای #ساخت #ماشین #های #پرنده #را #تایید #کرد
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید