نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

تریومف اسپید 400 تک موتوره و اسکرامبلر 400 ایکس را معرفی کرد | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-27 21:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

دوقلوهای موازی و سه گانه های خطی فصل مدرن تاریخ داستانی Triumph را تعریف کرده اند. اولی محدوده نوستالژیک Bonneville را تقویت می کند. دومی در مرکز مجموعه های رودستر، ماجراجویی و رزمناوهای این برند قرار دارد. در آینده، سری جدید TR با ورود Speed ​​400 و Scrambler 400 X 2024، ورودی های تک سیلندر را به خط تولید Triumph اضافه می کند.

این دو پیشنهاد با ظرفیت کم، حاصل سرمایه گذاری مشترک بین برند بریتانیایی و سازنده هندی باجاج است. با تکیه بر تخصص هر دو شرکت، طرح ها در مقر هینکلی Triumph متولد شد، در حالی که Bajaj در سمت مهندسی قرار گرفت. این پروژه مشترک که از مدل‌های TR Trophy در دهه‌های 1960 و 1970 نام‌گذاری شده است، Triumphs تک نیرو را برای نسل جدیدی از سواران به ارمغان می‌آورد.

کلاه کاسکت 1
در دسترس و دست یافتنی: Speed ​​400 و Scrambler 400 X تناسب و پایان Triumph را برای عموم به ارمغان می آورند. عکس پیروزی.

پس از پنج سال طولانی توسعه، Speed ​​400 و Scrambler 400 X تابستان امسال وارد بازار بسیار مهم هند خواهند شد. در حالی که این دو تا دسامبر به سواحل ایالات متحده نخواهند رسید، سری TR با ویژگی‌هایی که به ندرت در دوچرخه‌های مبتدی پسند دیده می‌شود، آماده به چالش کشیدن رقابت در خارج از دروازه است.

با اراده

هر دو Speed ​​400 و Scrambler 400 X دارای یک موتور کاملا جدید چهار سوپاپ، DOHC، تک سیلندر 398 سی سی هستند. خنک کننده مایع دمای کارکرد ثمر را تنظیم می کند، اما پره های خنک کننده روی سر سیلندر و گیره های هدر زیبایی رترو را حفظ می کنند. در داخل، یک قطار سوپاپ انگشتی و روکش سیلندر DLC با اصطکاک کم، بسته را بیشتر اصلاح می کند.

کلاه کاسکت 3
موتور کاملا جدید 398 سی سی و تک سیلندر دسترسی Triumph را به بخش ها و بازارهای جدید در سراسر جهان می دهد. عکس پیروزی.

Triumph می‌گوید تزریق سوخت الکترونیکی بوش و سواری با سیم، انتقال قدرت ثابت را در سراسر محدوده دور حفظ می‌کنند و میل لنگ با وزن مناسب و متعادل، رفتارهای کم‌سرعت نیروگاه را جلا می‌دهد. تا حدی به لطف نسبت تراکم 12:1، این آسیاب 39.5 اسب بخار قدرت (ادعا شده) در 8000 دور در دقیقه و گشتاور 27.7 فوت پوند (ادعا شده) در 6500 دور در دقیقه دارد.

در هر دو مدل، موتور از یک مخزن بنزین 13 لیتری (3.43 گالن) آب می خورد و نیرو را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته و یک درایو نهایی زنجیره ای به چرخ عقب می فرستد. برای ارضای استانداردهای نظارتی و استانداردهای طراحی Triumph، یک جعبه مبدل کاتالیزوری و صدا خفه کن اولیه به طور یکپارچه در اگزوز ادغام می شوند. تنها تفاوت بین این دو سیستم در قوطی تک سر Speed ​​و صدا خفه کن دو لوله Scrambler نهفته است. این دو مدل از آنجا بیشتر از هم جدا می شوند.

کلاه کاسکت 5
Speed ​​400 و Scrambler 400 X به خوبی در خطوط مدرن کلاسیک موجود Triumph به عنوان مدل های سطح پایه جای می گیرند. عکس پیروزی.

ارتباط خانوادگی

Triumph Speed ​​400 را پس از Speed ​​900 و Speed ​​1200 Modern Classics طراحی کرده است. در این راستا، این مدل آینه‌های گرد و نیمکتی شیک دارد. مخزن سوخت با شکل کلاسیک هم بریدگی زانو و هم رنگ دو رنگ را به نمایش می گذارد. با این حال، ریشه های رودستر یکپارچهسازی با سیستمعامل بیشتر از لوازم آرایشی آن اطلاع رسانی می کنند.

یک قاب فولادی لوله‌ای جدید (با قاب زیرین پیچ) و بازو دو طرفه آلومینیومی پایه و اساس سری TR را می‌سازد. اسپید 400 با دوشاخه معکوس 43 میلی‌متری و مونوشوک عقب به ترتیب 140 میلی‌متر (5.51 اینچ) و 130 میلی‌متر (5.11 اینچ) مسافتی را ارائه می‌کند. ارتفاع صندلی 31.1 اینچی به دست آمده برای مبتدیان و افراد دارای چالش داخلی به طور یکسان مورد علاقه قرار می گیرد. وزن 170 کیلوگرمی (374.8 پوند) ذکر شده فقط این قابلیت دسترسی را افزایش می دهد.

کلاه کاسکت 7
هدف ارگونومی Speed ​​400 راحتی و کنترل با 20.41 اینچ بین گیره های صندلی و پا است. عکس پیروزی.

همانطور که از نام آن پیداست، Triumph از Speed ​​400 به عنوان یک معیار عملکرد در این رده استفاده می کند. چرخ 17 اینچی 10 پره که در تایرهای Metzeler Sportec M9RR ساخته شده است، از این اهداف پشتیبانی می کند. چنگک 24.6 درجه و فاصله بین دو محور 54.21 اینچ از این لاستیک چسبناک استفاده خوبی می کند. برای کاهش سرعت، Triumph به یک کلاسور چهار پیستونی و یک دیسک 300 میلی‌متری در جلو و یک کولیس شناور متصل به روتور 230 میلی‌متری در عقب، اعتماد می‌کند. ABS دو کاناله هر دو طرف را کنترل می کند.

به جز دیسک جلوی 320 میلی متری و ABS قابل تعویض عقب، سیستم ترمز تا حد زیادی در اسکرامبلر 400 X بدون تغییر باقی مانده است. برای اسکرامبلر، Triumph همچنین حرکت تعلیق را در قسمت جلو معکوس 43 میلی متری و شوک عقب به 5.91 اینچ افزایش می دهد. چرخ‌های 19 اینچی جلو و 17 اینچی با پره‌های V با لاستیک‌های خیابان متزلر کارو نیز از قابلیت‌های دوگانه این مدل سخن می‌گویند.

کلاه کاسکت 9
برخلاف اسکرامبلر 900، تریومف اسکرامبلر 400 ایکس را به چرخ جلویی 19 اینچی و 5.91 اینچی جلو و عقب مجهز می کند تا در خاک بچرخد. عکس پیروزی.

این تغییرات شاسی ممکن است جزئی به نظر برسند، اما مطمئناً در ابعاد دوچرخه ظاهر می شوند. ارتفاع صندلی به 32.87 اینچ مناسب برای اسکرامبلر و در عین حال قابل کنترل افزایش می یابد. به طور مشابه، فاصله بین دو محور تا 55.82 اینچ افزایش می یابد، در حالی که چنگک تا 23.2 درجه افزایش می یابد. Scrambler 400 X نیز نزدیک به 20 پوند وزن اضافه می کند، با وزن خیس ذکر شده 179 کیلوگرم (394.6 پوند). بخش اعظم این افزایش وزن مربوط به لوازم جانبی آفرود من با استاندارد نصب شده است، مانند حفاظ جاذب ضربه، جلوپنجره جلوپنجره، محافظ فولادی رادیاتور و گلگیر به سبک اسکرامبلر. سوارکار از حفاظ‌های دستی و یک مهاربند با پیچ و مهره با رول پد با نام تجاری Triumph بهره می‌برد. در نهایت، یک ریل دستگیره آلومینیومی به مانور دوچرخه از زمین‌های سخت کمک می‌کند و در عین حال یک نگهدارنده برای مسافران نیز فراهم می‌کند.

کلاه کاسکت 11
Scrambler 400 X به لطف لاستیک های خیابان Metzeler Karoo در جاده های دره ای پر پیچ و خم به همان اندازه مناسب است. عکس پیروزی.

در بخش استایل، طراحی صندلی دو تکه Scrambler را از برادر اسپرت خود متمایز می کند. درست مانند Scrambler 900 و Scrambler 1200 قبل از آن، 400 X دارای ترکیبی منحصر به فرد از ناهمواری و پالایش با طرح های رنگ آمیزی جاودانه، گرافیک ضعیف و نشان کلاسیک مثلث Triumph است. وقتی صحبت از ظاهر و سخت‌افزار به میان می‌آید، Scrambler 400 X و Speed ​​400 مسیرهای متفاوتی را طی می‌کنند، اما فناوری در خدمت یکسان کردن خط TR است.

دانش فنی

اکثر تولید کنندگان مدل های سطح پایه را با بودجه محدود می سازند. Speed ​​400 و Scrambler 400 X مجهز به کنترل کشش توسعه‌یافته بوش، کلاچ کمکی گشتاور، سوکت شارژ USB و نورپردازی سراسری LED، نظم را به چالش می‌کشند. برای پر کردن شکاف بین گذشته و حال، Triumph سرعت سنج آنالوگ را با یک صفحه نمایش LCD با امکانات کامل تکمیل می کند. این پنل علاوه بر سرعت سنج دیجیتالی، میزان سوخت، برد و مصرف (جریان و متوسط) را نیز گزارش می دهد. یک نشانگر دنده، دو متر سفر، و نشانگرهای سرویس، صفحه نمایش دیجیتال را دور می زنند.

کلاه کاسکت 13
سری TR ویژگی هایی مانند کنترل کشش را ارائه می دهد که در همه دوچرخه های مبتدی وجود ندارد. سرعت سنج قدیمی با یک صفحه نمایش دیجیتال غنی از اطلاعات تکمیل می شود. عکس پیروزی.

هم برای مسافران و هم برای مسافران، Triumph سیستم را از قبل قادر می‌سازد تا یک سیستم کنترل فشار لاستیک جانبی و دستگیره‌های گرم شونده را نصب کند. در بسیاری از بازارها، مدل های سری TR با ایموبلایزر ضد سرقت نیز عرضه می شوند. مگر اینکه سیستم امنیتی تراشه فرستنده کلید را در نزدیکی تشخیص دهد، موتور را با جداسازی مدارهای حیاتی از کار می‌اندازد. مشتریانی که امیدوارند این اقدامات امنیتی را تقویت کنند، می توانند به کاتالوگ اجزای Triumph مراجعه کنند، که همچنین بیش از 25 لوازم جانبی سبک، راحتی و چمدان را نیز ارائه می دهد.

یک پایان مناسب

برای نگاهی انحصاری به Speed ​​400 و Scrambler 400 X، Triumph ما را به رونمایی رسمی از سری TR در شرکت Bike Shed Moto لندن دعوت کرد. جزئیات تکمیلی و تناسب بیشتری را نشان داد. از پوسته فلزی برجسته در رنگ قرمز اسپیدز کارناوال گرفته تا دقت صفحه کناری فشرده Scrambler، عکس‌های تبلیغاتی همه ویژگی‌های آرایشی را رعایت نمی‌کنند.

با نگاهی دقیق تر، شباهت های بیشتری بین سری TR و همتایان دوقلو آن مشخص شد. جدا از دکمه حالت در Speed ​​Twins و Scramblers، دستگیره ها، گیره ها و گیره های 400 و 400 X 400 و 400 X شباهت زیادی به محصولات با وزن متوسط ​​و سنگین دارند. باز هم، ما نتوانستیم دوچرخه‌های نمایشگر را روشن کنیم، اما سوئیچ‌گیر TR همان تجربه لامسه‌ای را به برادران بزرگ‌تر و مستقر در Bonneville خود بازگرداند، که با درگیر شدن دکمه‌ها و بازخورد مثبت برجسته شد.

کلاه کاسکت 15
سری TR با قدرت 39.5 اسب بخار و فواصل خدمات 10000 مایلی، عملکرد و عملی بودن روزمره را متعادل می کند. عکس پیروزی.

در حالی که خانواده‌های Speed ​​Twin و Scrambler سیستم‌های ترمز Brembo را دریافت می‌کنند، 400s کالیپرهای ByBre را انتخاب می‌کنند. Triumph در مورد مواد بازاریابی TR اطلاعات زیادی ارائه نکرده است، اما شرکت تابعه برمبو تامین کننده مناسبی برای فرارهای سبک وزن و تازه کار است. در مقابل، طراحان Triumph بوق TR را درست در زیر لوله سر قاب قرار دادند، در حالی که همان قطعه روی دوقلوها (سمت چپ) به بیرون نصب شده است.

در نهایت، انداختن یک پا روی هر مدل، مزایای ارتفاع کم صندلی را نشان می‌دهد. هر دو تک شوک باعث افتادگی متوسطی شدند و اعتماد به نفس کف پای صاف من را تقویت کردند. با پنج فوت، 10 اینچ قد، با یک درز 32 اینچی، 400های زیر 400 پوندی را بدون زحمت با خم شدن جزئی در زانوهایم از روی پایه آنها بلند کردم. من انتظار دارم تجربه مشابهی برای سواران شمال پنج فوت، هفت اینچ و حداقل 30 اینچ درز داشته باشد.

بهترین توانایی در دسترس بودن است

Triumph هنوز قیمتی برای Speed ​​400 و Scambler 400 X در هند یا ایالات متحده اعلام نکرده است. این برند قصد دارد این جزئیات را نزدیک به عرضه رسمی (در هر بازار مربوطه) منتشر کند. با این حال، ما می دانیم که همه مدل های TR دارای گارانتی دو ساله با مسافت پیموده شده نامحدود و امداد جاده ای هستند. با فواصل خدمات 10000 مایلی، هزینه های جاری نیز باید کم باقی بماند. انتظار می‌رود که سری TR Triumph با معرفی Speed ​​400 و Scrambler 400 X در ماه‌های آینده، بیشتر ببینیم.

Triumph Speed ​​400 2024

Triumph Scrambler 400 X 2024

قیمت (MSRP)

TBA

موتور

سری TR 398 سی سی، مایع خنک، چهار سوپاپ، تک سیلندر

انتقال،
درایو نهایی

شش سرعته زنجیر

ادعای اسب بخار

39.5 @ 8000 دور در دقیقه

گشتاور ادعایی

27.7 فوت پوند @ 6500 دور در دقیقه

قاب

فولاد لوله‌ای، زیر قاب پیچ

سیستم تعلیق جلو

چنگال 43 میلی متری؛ 5.51 اینچ (140 میلی متر) سفر

چنگال 43 میلی متری؛ 5.91 اینچ (150 میلی متر) سفر

سیستم تعلیق عقب

مونوشاک؛ 5.11 (130 میلی متر) سفر

مونوشاک؛ 5.91 اینچ (150 میلی متر) سفر

ترمز جلو

کالیپر چهار پیستونی شعاعی، دیسک 300 میلی‌متری (11.8 اینچی) با ABS

کالیپر چهار پیستون شعاعی، دیسک 320 میلی‌متری (12.6 اینچی) با ABS

ترمز عقب

کولیس شناور، دیسک 230 میلی متری (9.1 اینچی) با ABS

شن کش، دنباله

24.6 درجه، 4.01 اینچ (102 میلی متر)

23.2 درجه، 4.25 اینچ (108 میلی متر)

فاصله بین دو محور

54.21 اینچ (1377 میلی متر)

55.82 اینچ (1418 میلی متر)

ارتفاع صندلی

31.10 اینچ (790 میلی متر) بدون بار

32.87 اینچ (835 میلی متر) بدون بار

ظرفیت سوخت

3.43 گالن (13 لیتر)

لاستیک

Metzeler Sportec M9RR 110/70 R17 جلو، 150/60 R17 عقب

خیابان متزلر کارو 100/90 R19 جلو، 140/80 R17 عقب

وزن ادعا شده

374.78 پوند (170 کیلوگرم) خیس

394.63 پوند (179 کیلوگرم) خیس

در دسترس

دسامبر 2023

ضمانتنامه

24 ماه

اطلاعات بیشتر

triumphmotorcycles.com


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#تریومف #اسپید #تک #موتوره #اسکرامبلر #ایکس #را #معرفی #کرد
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید