نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

بررسی اولین سواری CSC RX6 2024 | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-23 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

باد از روی کلاه من می رقصد. گاوها در کنار مراتع کنار جاده چرا می کنند. طلوع خورشید تپه های مجاور را با رنگ های طلایی رنگ می کند. تنها صدای غرغر اگزوز CSC RX6 آرامش این صبح اواخر بهاری را به هم می زند. در این لحظه یادم می آید که چرا عاشق سفر با موتور سیکلت هستم. یک لحظه بعد، نماد تعمیر و نگهداری روی دایره دوچرخه روشن می شود.

فقط 200 مایل به یک سفر جاده ای 800 مایلی، زمان بندی نمی تواند بدتر باشد. چندین سناریو در ذهنم نقش بست. اگر مغازه ای در نزدیکی شما نباشد چه؟ اگر مغازه ای پیدا کنم اما نتوانند با دوچرخه من کار کنند چه؟ اگر آنها بتوانند اما قطعات را نداشته باشند چه؟ تحویل قطعات چقدر طول می کشد؟ آیا پول کافی برای هتل دارم؟ اینها نگرانی هایی هستند که وقتی سوار بر موتورسیکلتی ناآشنا و فاقد سابقه کار هستند، به راحتی به ذهن شما خطور می کند.

قبل از اینکه دچار حمله پانیک شوم، از بزرگراه خارج می شوم و با موتورسیکلت های CSC تماس می گیرم. تکنسین پاسخگو وضعیت را توضیح می دهد و به من کمک می کند تا خطا را برطرف کنم. در عرض چند دقیقه دوباره به جاده برگشتم. اگر این موضوع نیاز به توجه بیشتری داشته باشد، وب سایت این شرکت مراکز خدمات سراسری آن را فهرست می کند. CSC بیش از هر زمان دیگری به این شبکه تکیه خواهد کرد، زیرا RX6 2024 را معرفی می کند، یک تور ورزشی جدید با موتور طراحی شده توسط نورتون، که مشتریانش را به دورتر از خانه خود می رساند.

کلاه کاسکت 1
RX6 اسپرت تورر CSC راضی است که مایل ها را در هم بکوبد و جاده های دره ای را کنده کند. عکس جو جکسون.

چیزی قرض گرفته شده

بیایید صحنه را تنظیم کنیم. 2018 است. نورتون Atlas Nomad و Atlas Ranger را فاش می کند. قبل از اینکه مارک بریتانیا کاور دو اسکرامبلر را بکشد، مجوز موتور دوقلوی موازی خود را به سازنده چینی Zongshen می دهد. نه Nomad و نه Ranger قبل از اینکه نورتون در سال 2020 تحت مدیریت قرار گیرد (معادل ورشکستگی بریتانیا) وارد بازار نمی شود. در عوض، موتور SR650 در Cyclone RX6 2021 عرضه می شود. همان آسیاب در قلب RX6 با برند CSC قرار دارد.

در حالی که دوقلوهای دوقلو معماری اولیه یکسانی دارند، نسخه Zongshen مهندسی بریتانیا از طریق چین است. با دارا بودن هشت سوپاپ، بادامک های دوگانه بالای سر (DOHC)، میل لنگ 270 درجه و نسبت تراکم 11.5:1، بسیاری از طرح اولیه نورتون را تقلید می کند. با این حال، CSC RX6 70 اسب بخار (در 8500 دور در دقیقه) ادعا می کند، در حالی که نورتون سری Atlas را در 84 پیک پونی (در 11000 دور در دقیقه) فهرست کرده است. هر دو نیروگاه حدود 45 فوت پوند گشتاور تولید می کنند (ادعا شده است).

کلاه کاسکت 3
دوقلو موازی 650 سی سی طراحی شده توسط نورتون دارای سوراخ 66 میلی متری و سکته مغزی 55.2 میلی متری است. خنک کننده آب آسیاب را در دمای عملیاتی مطلوب نگه می دارد. عکس جو جکسون.

همانطور که اعداد نشان می دهد، موتور بیشتر قدرت خود را در محدوده بالایی تولید می کند. این بدان معنا نیست که از دروازه آهسته است. علیرغم تزریق سوخت الکترونیکی دلفی و دریچه گاز کابلی، پیکاپ اولیه شبیه سوخت گیری ناگهانی سیستم های اولیه سواری با سیم است. خوشبختانه، این اسپرت-تورر هیچ یک از ناهماهنگی های کلاچ را که Ari در CSC RX4 2020 با آن دست و پنجه نرم می کرد، ندارد. این یک موهبت الهی در RX6 است، زیرا دنده کوتاه، سوار را مجبور می‌کند تا از چراغ‌های توقف به چراغ‌های توقف، بالا و پایین گیربکس برقصد. برعکس در بزرگراه صادق است.

در سرعت 75 مایل در ساعت، دنده ششم بلند RX را تا 6000 دور در دقیقه می رساند. این محدوده دور ارتعاشات را به حداقل می رساند و در نتیجه راحتی را به حداکثر می رساند. اما در عوض، پاسخ دریچه گاز را کاهش می دهد. هنگام عبور با هر اضطراری، اغلب دنده پنجم را پایین می‌آورم و حداکثر گشتاور را در 7000 دور در دقیقه می‌گذاشتم تا مانور را کامل کنم. با این حال، امواجی که از میان گیره‌ها، دسته‌ها و مخزن بنزین عبور می‌کردند، بلافاصله پس از آن تغییری به‌وجود آوردند.

کلاه کاسکت 5
سفر برگشت از سن خوزه به لس آنجلس با RX6. جزئیات بیشتر را در rever.co ببینید. تصویر REVER.

آسیاب قرض گرفته شده ممکن است پالایشی ایجاد نکند، اما مقداری شخصیت خام را به کلاس تزریق می کند. دریچه گاز را در گوشت پاوربند بچسبانید و از اگزوز که در پایین نصب شده است، مشکلاتی ایجاد می کند. گاز را خاموش کنید و ترمز موتور با ظرافت پتکی به کار می افتد. با این حال، حتی با وجود شخصیت پرخاشگر این دوقلو، RX6 عملگرایی خود در زمینه تورهای ورزشی را حفظ کرده است.

با چسبیدن به بزرگراه ها، این مدل به طور متوسط ​​47 مایل در هر گالن داشت که تقریباً برآورد 48 مایل در هر گالن را برآورده کرد. افزودن خیابان‌های سطحی به معادله، این رقم را به 40 ثانیه کاهش داد. با این حال، RX6 با جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه خوردن دوقلو وزن از یک پیل سوختی 5.5 گالنی، RX6 به طور منظم بیش از 200 مایل به باک باز می گشت. واضح است که آسیاب مهندسی نورتون تاج مدل جدید پرچمدار CSC است. این هجوم است که Zongshen شگفتی دو پیستونی خود را با آن احاطه کرده است که کمی گیج کننده تر است.

یک چیز قدیمی، یک چیز جدید

برای دوچرخه‌ای که از 7195 دلار شروع می‌شود، RX6 با مجموعه‌ای از اجزای نام تجاری عرضه می‌شود. دوشاخه معکوس KYB و تک شوک بیش از پنج اینچ حرکت می کنند (در هر دو انتها)، در حالی که فقط ارتفاع صندلی را به 32.3 اینچ می رساند. ABS بوش دارای کالیپرهای دو پیستونه در جلو است که هر کدام از زیرمجموعه‌های برمبو J.Juan می‌آیند.

این تامین کنندگان بیشتر از شناور کردن RX6 با تشخیص نام انجام می دهند. راه‌اندازی سیستم تعلیق استوک در مسیرهای پرپیچ و خم بدون به خطر انداختن راحتی در مسافت طولانی پاسخگو باقی می‌ماند. محدودیت‌های انتهای جلو با قابلیت تنظیم مجدد با ترمز شدید شیرجه می‌زنند. کمک فنر عقب در هنگام شتاب نیز پشتیبانی می کند. هر دو از برجستگی ها و چاله های تیز نیز محافظت می کنند.

کلاه کاسکت 7
مسیر خوش منظره را انتخاب کنید و RX6 با نیروگاه تورکی و هندلینگ الهام‌بخش خود به این تصمیم پاداش می‌دهد. عکس جو جکسون.

باید توجه داشته باشم که واحد پیش تولیدی که ما آزمایش کردیم روی تایرهای Timsun TS-690F نورد شد. CSC از لاستیک Pirelli Angel GT برای مدل تولیدی ایالات متحده استفاده می کند، علیرغم اینکه لاستیک های کمتر شناخته شده در طول سفر رفت و برگشت 800 مایلی من بین لس آنجلس و سن خوزه عملکرد تحسین برانگیزی داشتند. به غیر از پیرلیس، بقیه شاسی ها دست نخورده باقی خواهند ماند، از جمله سیستم ترمز J.Juan. در اصل، گیره های دوگانه جفت شده با دیسک های 320 میلی متری قدرت توقف قابل پیش بینی را ارائه می دهند. آنچه شگفت‌آورتر است، بازخورد و کنترل یک انگشتی است که توسط سیلندر اصلی محوری جلو ارائه می‌شود.

این قطعات کیفیت کلی RX6 را بالا می‌برد، اما با قاب فولادی لوله‌ای و بازوی آویز آلومینیومی، وزن دوچرخه همچنان از رقبا بیشتر است. واحد پیش تولید ما با سوخت کامل، 542 پوند در ترازو Common Tread وزن داشت. این فقط دو پوند از وزن خیس گزارش شده 540 پوندی CSC است. این سنگینی تنها در هنگام بلند کردن دوچرخه از روی پایه مشهود است. بیرون در یک جاده دره یا دره‌ای روی دال فوق‌العاده، این توده عملاً مورد توجه قرار نمی‌گیرد. چیزی که مورد توجه قرار نمی گیرد، کمبود امکانات رفاهی موجودات است.

هیچ دریچه گاز سواری با سیم مساوی با عدم وجود کمک سواری است. Luddites حذف کنترل کشش و حالت‌های سواری را کنار خواهند گذاشت. نادیده گرفتن فقدان کروز کنترل سخت تر است. حتی با وجود این حذف، RX6 دقیقاً با همتایان میان‌وزن خود در مسابقات توری مناسب است. این نوید خوبی برای ورود تازه کار است، با توجه به اینکه قیمت آن به طور قابل توجهی کمتر از رقبای رسمی است، مانند Kawasaki Versys 650 با قیمت 8899 دلار، سوزوکی V-Strom 650 با قیمت 8904 دلار و Tiger Sport 660 Triumph با قیمت 9695 دلار. CSC تنها به پایین آوردن قیمت رقبای خود راضی نمی شود. همچنین برخی از ویژگی‌های اضافی را فراهم می‌کند که ارزش را تقویت می‌کند.

یکی از ویژگی‌هایی که قطعاً در دوچرخه‌های رقیب با این قیمت نمی‌بینید، سیستم دوربین‌های جلو و عقب برای پشتیبانی از تشخیص نقاط کور است. کمک سواری فقط در تورهای سنگین وزن ممتاز مانند خانواده Ducati Multistrada V4 و Triumph Tiger 1200 یافت می شود. منصفانه بگویم، من آن را در واحد آزمایشی خود نیز که یک مدل پیش تولید بود، پیدا نکردم، اما CSC می گوید که این ویژگی در RX6 های تولیدی استاندارد خواهد بود. دو ویژگی دیگر که در دوچرخه آزمایشی وجود ندارد، اما برای مدل های تولیدی وعده داده شده است، یک شیشه جلو با قابلیت تنظیم الکتریکی و یک قفل الکترونیکی روی فرمان برای امنیت است.

سایر ویژگی‌ها شامل روشنایی LED، خروجی‌های شارژ USB و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها هستند، اما صفحه نمایش هفت اینچی TFT تمام رنگی بالاترین هزینه را دارد. سازندگان اغلب ابزارهای با تکنولوژی بالا از این قبیل را برای دوچرخه هایی در محدوده قیمت پنج رقمی رزرو می کنند. امیدوارم ویژگی‌های تشخیص نقطه کور و قابلیت تنظیم شیشه جلو که نتونستم تست کنم به خوبی کار کنند، زیرا پنل TFT تجربه کاربری ناقصی را ارائه می‌دهد.

کلاه کاسکت 9
صفحه نمایش هفت اینچی TFT سرفصل مجموعه الکترونیکی RX6 است، حتی اگر گرافیک آن تا حدودی قدیمی باشد. عکس جو جکسون.

این صفحه نمایش هفت اینچی با سه طرح بندی مختلف به طور خودکار بین حالت های روز و شب جابه جا می شود. از نظر زیبایی شناختی، پالت رنگی پر جنب و جوش رابط کاربری شبیه یک دستگاه اسلات دیجیتال است، به خصوص در حالت شب، که چراغ های برجسته LED چند رنگ داشبورد را فعال می کند. همه گزینه ها به طور برجسته سرعت سنج، سرعت سنج و نشانگر دنده را نشان می دهند. در نتیجه، بازخوانی‌های ثانویه مانند سرعت متوسط، متر سفر و مصرف سوخت در املاک باقی‌مانده انباشته می‌شوند.

این سیستم همچنین سوخت باقیمانده، فشار تایرهای جلو و عقب و محدوده سوخت را رله می کند، اما کاربران برای دسترسی به این اطلاعات باید به صفحه My Vehicle بروید. گفتن این کار با چیدمان دکمه RX آسان تر از انجام آن است. سوئیچ Mode در پنج صفحه سیستم به ترتیب متوالی می چرخد. طرح مورد نظر خود را از دست ندهید و دوباره به چرخ و فلک صفحه باز می گردد. دکمه Set بین گزینه های موجود در هر زیر منو می پرد و دکمه Ent انتخاب کاربر را تایید می کند.

کلاه کاسکت 11
حرکت در صفحه‌نمایش‌ها و منوهای متعدد RX6 با تابلوی سمت چپ در ابتدا چالش برانگیز است. با تمرین، کاربر یاد می گیرد که در اطراف خصیصه های سیستم کار کند. عکس جو جکسون.

پس از دو هفته و تقریباً 1400 مایل وارد شدن در اسپورت تورر، یاد گرفتم که با هنجارهای این سیستم کنار بیایم. این بدان معنا نیست که من بدون نقص در منوها پیمایش کردم. در نهایت، داشبورد TFT یک افزودنی چشمگیر است، حتی اگر جزئیات ریزتر را به اشتباه مدیریت کند. به نظر می رسد این خلاصه ای از تجربه من با RX6 است.

نظرات نهایی در مورد CSC RX6

خط تولید موتورسیکلت های CSC در هشت سال گذشته تکامل یافته است. از TT250 دو اسپرت گرفته تا کافه مسابقه SG400 تا دوچرخه ماجراجویی RX4، منطقه راحتی این برند موتورسیکلت های تک سیلندر با ظرفیت کم بوده است. RX6 آن را تغییر می دهد. اسپرت تورر نه تنها نوار CSC را با دو سیلندر و 650 سانتی‌متر مکعب بالا می‌برد، بلکه این کار را با قطعات پیچیده و فناوری پیشرفته انجام می‌دهد. RX6 یک جهش رو به جلو برای برند کالیفرنیایی است، اما هنوز چند قدم با رقبای دسته اول فاصله دارد.

کلاه کاسکت 13
RX6 2024 خط تولید موتورسیکلت های CSC را با دوقلو موازی مهندسی شده توسط نورتون، شاسی ساخته شده و فناوری ارتقا یافته ارتقا می دهد. عکس جو جکسون.

CSC امیدوار است راه‌حل‌های جدیدی مانند دوربین‌های جلو و عقب، مدل پرچم‌دار جدید خود را حتی به آن دسته از افراد مستقر نزدیک‌تر کند. ما نتوانستیم این ویژگی را با واحد پیش تولید خود آزمایش کنیم، اما این نشان دهنده آرزوهای شرکت است. متأسفانه، ما باید تا اواخر سال 2023 – زمانی که RX6 2024 شروع به تحویل به مشتریان می کند – منتظر بمانیم تا ببینیم آیا CSC Motorcycles اهداف بلندپروازانه خود را برآورده می کند یا خیر.

2024 CSC RX6

قیمت (MSRP)

7195 دلار

موتور

650 سی سی، مایع خنک، هشت سوپاپ، دوقلو موازی

انتقال،
درایو نهایی

شش سرعته زنجیر

اسب بخار ادعا کرد

70 @ 8500 دور در دقیقه

گشتاور ادعا شده

45.7 فوت پوند @ 7000 دور در دقیقه

قاب

لوله فولادی

سیستم تعلیق جلو

چنگال 41 میلی متری KYB، قابل تنظیم برای پیش بارگذاری فنر، فشرده سازی و میرایی برگشتی. 5.1 اینچ سفر

سیستم تعلیق عقب

شوک KYB، قابل تنظیم برای پیش بارگذاری فنر؛ 5.6 اینچ سفر

ترمز جلو

کالیپر دو پیستون J.Juan، دیسک های 320 میلی متری با ABS

ترمز عقب

کالیپر دو پیستون J.Juan دیسک 260 میلی متر با ABS

فاصله بین دو محور

57.1 اینچ

ارتفاع صندلی

32.3 اینچ

ظرفیت سوخت

5.5 گالن

لاستیک

Timsun TS-690F، 120/70-R17 جلو، 160/60-R17 عقب (همانطور که آزمایش شد؛ Pirelli Angel GT برای مدل های تولیدی)

وزن ادعا شده

542 پوند

در دسترس

اواخر سال 2023

ضمانتنامه

12 ماه

اطلاعات بیشتر

cscmotorcycles.com


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#بررسی #اولین #سواری #CSC #RX6
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید