نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

یک میلیونمین موتور باکسر BMW GS به خط حافظه مشترک آج منتهی می شود | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-22 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

برای درک اهمیت موتورسیکلت های سری GS با موتور باکسر BMW، لازم نیست بیشتر از مچ پا در موتورسواری باشید. آنها حداقل برای بسیاری محبوب هستند. تعداد بیشماری از داوران حرفه ای، از جمله خود ما در Common Tread، توانایی و تطبیق پذیری آنها را تحسین کرده اند. آنها از نظر تاریخی غیرقابل انکار هستند، زیرا این یک G/S بود که اساساً بخش تورهای ماجراجویی را اختراع کرد که اکنون، دهه‌ها بعد، سریع‌ترین جایگاه در حال رشد در موتورسواری است.

و اکنون می‌توانیم بگوییم که به معنای واقعی کلمه یک میلیون از آنها وجود دارد.

نمای هوایی کارکنان BMW در کارخانه
کارکنان BMW یک میلیونمین GS موتور بوکسری را جشن می گیرند. عکس BMW.

BMW اعلام کرد که میلیونمین موتور باکسر GS دیروز در آلمان از خط تولید خارج شد. این رقم یک میلیونی دیگر مدل های GS با موتورهای دیگر را شامل نمی شود. BMW از سال 1980 مدل‌های GS با موتور بوکسری تولید می‌کند و اگرچه اثبات آن دشوار است، اما من می‌خواهم شرط ببندم که هیچ خط دیگری از موتورسیکلت‌ها به اندازه موتورسیکلت‌های GS که در گذشته ساخته شده‌اند در سراسر جهان پرطرفدارتر نباشد. چهار دهه

BMW از این نقطه عطف استفاده کرد و اعلام کرد که نسخه بعدی موتورسیکلت کلاسیک کلاسیک ماجراجویی، R 1300 GS، در 28 سپتامبر در افتتاحیه BMW Motorrad Welt، یک جاذبه تعاملی واقع در کنار BMW Berlin-Spandau، رونمایی خواهد شد. گیاه. BMW همچنین صدمین سالگرد تولید موتورسیکلت خود را در سال جاری جشن می گیرد.

Spurgeon و Abhi با موتور سیکلت BMW R 1200 GS در باهیا د لس آنجلس در مکزیک
رسیدن به مکان هایی مانند این، مهم نیست که چقدر دور و بدون دست کشیدن از راحتی، چیزی است که GS برای انجام آن ساخته شده است. Spurgeon و Abhi Eswarappa در باجا کالیفرنیا. عکس از Spurgeon Dunbar.

خلاصه مطالب کلاه کاسکت

GS هایی که می شناسیم

نقاط عطف زمان طبیعی برای نگاه کردن به گذشته است، و خط مدلی به اندازه بوکسورهای ADV از لحاظ تاریخی مهم و مورد تحسین قرار گرفته است، طبیعتاً موضوعی تکراری در پوشش ما در Common Tread و در کانال YouTube RevZilla بوده است.

این خط در سال 1980 با موتورسیکلت R80G/S آغاز شد، موتورسیکلتی که سواری در جاده و خارج از جاده را به روشی ترکیب می‌کرد که قبلاً انجام نشده بود و بسیار جلوتر از زمان خود بود. با این حال، در سال 1981، بسیاری از مردم فقط به G/S نگاه کردند و به این نتیجه رسیدند که برای استفاده در خاک خیلی بزرگ است، دو دکمه لاستیک برای استفاده در خیابان، و برای تقریباً هر کسی خیلی گران است و فکر می‌کردند که BMW چه فکری می‌کند. سال گذشته، زک کورتز یکی از آن R80G/S های اصلی را از گاراژ پدرش بیرون کشید و ما را با خود سوار کرد، و به ما ایده ای داد که دوچرخه سواری که کلاس تورهای ماجراجویی را راه اندازی کرده بود، قبل از اینکه چیزی باشد، چگونه است. .

همکار سابق ما لمی مدتی را با یک GS گذراند (با توجه به اینکه همسرش همیشه او را اذیت می‌کرد تا یکی بخرد) و قطعه‌ای نوشت که او آشکارا اذعان داشت که قصیده‌ای برای گردشگر ماجراجو بود، نه یک نقد واضح. و نویسنده دیگری، اسکات بردلی، حتی آن شوخی قدیمی خسته کننده را در مورد GS ها و سایر تورهای ماجراجویانه که در خارج از استارباکس پارک شده بودند پذیرفت. شاید اینطور باشد، اما مالکان فقط آنها را به آنجا سوار کردند زیرا دوچرخه های ADV موتورسیکلت های همه کاره فوق العاده خوب و همه کاره هستند. بدون شوخی.

Spurgeon سوار بر GS طول باجا کالیفرنیا بیشتر برای سرگرمی و ارزیابی مدل های جدید برای کار روزانه خود.

زک قبل از اینکه R 1250 GS را در مسیر معمول خود برای قسمت “Daily Rider” طی کند، گفت: “بعضی ها می گویند این بهترین موتور سیکلت در جهان است.” شاید یا شاید بهترین در جهان نباشد، اما در «Daily Rider» در صدر جدول رهبران 2020 قرار گرفت.

از آنجایی که GS معیار همه در مقوله تورهای ماجراجویی است، آری هنینگ و زک از آن به عنوان نقطه مرجع استفاده کردند تا ببینند چگونه هارلی-دیویدسون پان آمریکای تازه وارد، در یک ویدیوی CTXP، که یک مسیر مشترک دیگر را ایجاد کرد، چگونه روی هم قرار گرفته است. مقاله.

به این معنی نیست که تعداد بی شماری از بوکسورهای مختلف GS در مقالات و ویدئوها به طور گذرا ذکر شده است، که اغلب به عنوان استانداردی که سایر موتورسیکلت ها با آن اندازه گیری می شوند. بنابراین بله، ما در مورد GS زیاد صحبت کرده ایم. اما با توجه به اهمیت آن، من فکر می کنم که فقط مناسب است.

این دوچرخه نقطه عطفی است که برای چهار دهه اخبار موتورسیکلت را به خود اختصاص داده است. منظورم این است که باید یک میلیون نفر از آنها وجود داشته باشد.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#یک #میلیونمین #موتور #باکسر #BMW #به #خط #حافظه #مشترک #آج #منتهی #می #شود
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید