[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-04-12 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک
برخی از افراد لایتنینگ موتورسیکلت را به عنوان شرکتی معرفی می کنند که چشمگیرترین دوچرخه ورزشی برقی را تاکنون تولید کرده است. صریح ترین منتقدان لایتنینگ ادعا می کنند که این فقط یک طرح پونزی است.
حقیقت کجاست؟ خوب، با وجود اینکه لایتنینگ بیش از یک دهه از عمرش می گذرد، داستان این شرکت هنوز به طور کامل نوشته نشده است و سرنوشت آن بسیار مورد تردید است. اما همانطور که اسناد ثبت شده برای عرضه اولیه سهام پیشنهادی Sondors جزئیات بیشتری را در مورد موقعیت آن شرکت به ما می دهد، پیشنهاد اخیر لایتنینگ به سرمایه گذاران حداقل چند تکه اطلاعات را فاش کرده است.
لایتنینگ در حال ارائه سهام از طریق پورتال تامین مالی Netcapital تحت مقررات CF یا تامین مالی جمعی است. سرمایه گذاران کوچک می توانند سهام این شرکت را هر کدام به قیمت 10.56 دلار خریداری کنند و از روز سه شنبه، نت کاپیتال گزارش داد که لایتنینگ 37974 دلار افزایش داده است. لایتنینگ محدوده هدفی را برای جمع آوری 10000 دلار تا 4999991 دلار تعیین کرد (5 میلیون دلار حداکثر مجاز طبق مقررات CF است). از آنجایی که بیش از هدف 10000 دلاری قبلاً جمع آوری شده است، لایتنینگ می تواند هر زمان که بخواهد این پیشنهاد را متوقف کند.
جدای از ریسکهای معمول سرمایهگذاری سرمایهگذاری جمعی – محدودیتهایی برای فروش سهام، محدودیتهایی در حق رای، احتمال کاهش سهام با عرضههای بعدی آتی، و البته خطر شکست کامل شرکت و بیارزش کردن سهام وجود دارد. – سؤالات دیگری در مورد رعد و برق وجود دارد. اساساً، برخی این سؤال را مطرح می کنند که آیا واقعاً می توان به این شرکت برای تولید موتورسیکلت و تحویل آنها به مشتریانی که سپرده گذاری کرده اند یا قیمت کامل یک لایتنینگ را پرداخت کرده اند اعتماد کرد.
چه تعداد لایتنینگ به مشتریان تحویل داده شده است؟
این سوال ساده در مرکز بحث و جدل پیرامون لایتنینگ قرار دارد. این شرکت سالهاست که خبرساز بوده است – از پیروزی در تپه بینالمللی Pikes Peak در سال 2013 تا سرعت 200 مایل در ساعت در Bonneville Salt Flats – اما اگرچه لایتنینگ سالهاست که میگوید تحویل به مشتریان قریبالوقوع یا در حال انجام است، شانس بسیار کم است. که شما تا به حال یک رعد و برق کربن را در طبیعت دیده اید. ریچارد هتفیلد، بنیانگذار و مدیرعامل لایتنینگ، در مورد اینکه واقعاً چند موتورسیکلت لایتنینگ به مشتریان تحویل داده شده است، خودداری کرده است، اما بیانیه پیشنهادی و بیانیه حسابرسی منتشر شده در نت کاپیتال حداقل اطلاعات جزئی را ارائه می دهد.
طبق بیانیه حسابرسی، لایتنینگ در سال 2021 175790 دلار درآمد حاصل از فروش موتورسیکلت ثبت کرده است. حسابرسی می گوید: “درآمدهای حاصل از فروش موتورسیکلت و لوازم جانبی زمانی ثبت می شود که کنترل به مشتری منتقل می شود، به طور کلی در زمان حمل و نقل.” بنابراین این نشان میدهد که لایتنینگ در سال 2021 تقریباً معادل سه LS-218 (هر کدام 38888 دلار) و سه Strike Carbon (19998 دلار) یا نه Strike Carbon فروخته است. هیچ اطلاعاتی از سال 2022 در بیانیه حسابرسی گنجانده نشده است، اما بیانیه پیشنهادی می گوید که لایتنینگ در سال 2022 “تقریباً 498000 دلار درآمد ایجاد کرد”. از آنجایی که جزئیات بیشتری ارائه نشده است، نمی توانم بگویم از این نیم میلیون دلار درآمد چقدر است. حاصل فروش موتور سیکلت است. با فرض اینکه همه این کارها انجام شد، و با فرض اینکه فروش تماماً Strike Carbons بود، این بدان معناست که لایتنینگ حداکثر 25 موتورسیکلت در سال 2022 فروخته است. به احتمال زیاد، این تعداد کمتر است.
من با هتفیلد تماس گرفتم تا به او فرصتی بدهم تا فرضیات من را تأیید یا تصحیح کند. او اشاره کرد که داستان چیزهای بیشتری دارد.
در سالهای 2019 و 2020، لایتنینگ Strikes را برای مشتریانی ارسال کرد که دارای قطعات با مشخصات پایینتر بودند و مشخصات وعده داده شده را برآورده نمیکردند. هتفیلد علت آن را عدم در دسترس بودن قطعات دانست. سپس در سال 2020 بیماری همه گیر عملیات را تعطیل کرد. لایتنینگ از یک مرکز 20000 فوت مربعی در سن خوزه، کالیفرنیا، به فضای اجاره ای در کارخانه ای در هالیستر، کالیفرنیا، که توسط کوربین، شرکتی که به ساخت صندلی های موتور سیکلت معروف است، اداره می شود، نقل مکان کرد. هتفیلد گفت: لایتنینگ در سال 2021 دوباره شروع به چرخش کرد، اما بیشتر کارهایی که در آن سال انجام داد این بود که Strikes قدیمیتر را که قبلاً فروخته شده بود با قطعات جدید تجهیز کرد تا آنها را به مشخصات فنی برساند، به علاوه قطعات تولید کرد تا بتواند شروع به کار کند. ساخت موتورسیکلت های جدید
بنابراین هتفیلد گفت که تعداد درآمد سال 2021 نشان دهنده “تقریباً 9 دوچرخه است که از در خارج شده اند. اما این یک داستان جزئی از کاری است که ما در واقع انجام دادیم.”
همچنین قبل از همهگیری، لایتنینگ تأسیساتی را در چین برای تولید قطعات راهاندازی کرده بود، اما پس از تعطیلی آن توسط COVID-19، این پروژه هرگز احیا نشد. قطعات در حال حاضر در کالیفرنیا ساخته میشوند و هدف اصلی تلاشهای سرمایهگذاری جمعی کنونی – و بدون شک تلاشهای جمعآوری سرمایه در آینده – شروع به تولید اجزای موثرتر است.
هتفیلد گفت: «تمرکز اصلی ما این است که از CNC و فیبر کربن دستی روی همه چیز حرکت کنیم، جایی که ما کار زیادی در آن داریم، به سمت کاهش نیروی کار و افزایش حاشیه سود با سرمایه گذاری در ابزارسازی.» زمانی که ما فقط دوچرخه ها را مونتاژ می کنیم، این کار به زمان زیادی نیاز ندارد.
انتقاد و تردید
یک سلب مسئولیت استاندارد در مورد پیشنهادات تامین مالی جمعی بیان می کند که “شما نباید هیچ وجهی را در این پیشنهاد سرمایه گذاری کنید مگر اینکه بتوانید کل سرمایه خود را از دست بدهید.” بیانیه حسابرسی لایتنینگ دلایل دیگری برای این نوع احتیاط ارائه می کند. در پایان سال 2021، لایتنینگ کسری انباشته 6.9 میلیون دلاری داشت و این شرکت در سال 2021 354021 دلار ضرر کرد. احتمال دارد در آینده رقیق شوند. احتمال بسیار واقعی دیگر این است که شرکت نمی تواند بودجه کافی برای ادامه کار دریافت کند و به طور کامل از کار خارج می شود. علیرغم همه اینها، قیمت سهم 10.56 دلار حاکی از ارزش فعلی شرکت 80.2 میلیون دلار است. آیا این ارزش گذاری برای شرکتی که چند بار دوچرخه می فروشد معقول است؟
بسیاری از مردم اینطور فکر نمی کنند. همچنین یافتن افرادی که از لایتنینگ ناراضی هستند، از مشتریانی که شکایت داشتند که بازپرداخت سپردههایشان دشوار بوده است تا یک تاجر آفریقای جنوبی که میخواست موتورسیکلتهای لایتنینگ را در خارج از کشور توزیع کند و در نهایت با هتفیلد درگیر شد، بسیار آسان است. او ادعا می کند که قیمت کامل یک LS-218 را که هرگز تحویل داده نشده است، پرداخت کرده است. یکی از منتقدان این شرکت ویدئویی را در یوتیوب از هتفیلد منتشر کرد که در آن او را با یک جنجال پر از جنجال تهدید کرد. درک اینکه چرا درخشش پیکس پیک در سال 2013 یک دهه بعد کم رنگ به نظر می رسد، سخت نیست.
از هتفیلد پرسیدم که آیا او احساس میکند انتقاداتی که لایتنینگ با آن مواجه میشود منصفانه است.
او گفت: “ما تاخیرهایی داشته ایم. این باعث ایجاد شک و تردید می شود. من فکر می کنم این عادلانه است.” “من فکر می کنم این واقعیت که ما به طور پیوسته دوچرخه می فرستیم و دوچرخه می سازیم و افرادی که سپرده های خود را پس گرفته اند، سپرده های خود را پس گرفته اند، ما هر کاری که ممکن بود انجام داده ایم. افراد متنفری در خارج وجود دارند که بدون در نظر گرفتن این موضوع متنفر خواهند شد. کاری که شما انجام می دهید. و من فکر نمی کنم واقعاً بتوانیم کاری در مورد آن انجام دهیم. فکر می کنم این وظیفه ماست که دست به دست شویم… و سعی کنیم جنبه خودمان را از ماجرا بگوییم.”
اخباری که اینجا در Common Tread نخوانده اید
در حالی که لایتنینگ آنقدر موتور سیکلت تولید نکرده است، اما تبلیغات قابل توجهی ایجاد کرده است. سال گذشته، لایتنینگ اعلام کرد که با Enevate شریک شده است، شرکتی که باتریهای لیتیوم یونی را میسازد که به دلیل آندهای غالب سیلیکونی، میتوانند سریعتر شارژ شوند و در اکثر باتریهای لیتیومی جایگزین گرافیت میشوند. باتریهای آند سیلیکونی مشکلاتی دارند، مانند انبساط در گرمای شارژ سریع که میتواند باعث آسیب شود، اما شرکتها در حال یافتن راههایی برای حل این مشکلات هستند. اخیرا، لایتنینگ ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که ظاهراً یک Strike Carbon مجهز به باتری های Enevate را نشان می دهد که می تواند در عرض 10 دقیقه به اندازه کافی برای 135 مایل سواری اضافی شارژ شود. لایتنینگ ادعا کرد که این شواهدی است که نشان میدهد یک موتورسیکلت الکتریکی اکنون میتواند به همان سرعتی که یک موتورسیکلت احتراق داخلی میتواند سوختگیری شود، شارژ میشود.
ویدیوی لایتنینگ نشان میدهد که دوچرخهاش از 30 درصد به 71 درصد در 11 دقیقه شارژ میشود و 11.9 کیلووات ساعت در مقایسه با 3.3 و 1.1 دو موتور دیگر (که نامشان ذکر نشده اما بهترتیب LiveWire و Zero هستند) افزایش مییابد.
آیا این موفقیت دیگری از لایتنینگ است؟ تنها بر اساس یک ویدیو، نمی توان گفت. لایتنینگ همچنین در مورد طرح هایی برای ساخت یک موتورسیکلت الکتریکی محصور شده شبیه به ماشین و یک دوچرخه مسافرتی ارزان تر به عنوان راه هایی برای توسعه خط تولید خود صحبت کرده است. آیا هرگز امکانات لازم برای انجام این کار را خواهد داشت؟ همچنین نمی توان با قطعیت پیش بینی کرد.
شک و تردید بی دلیل نیست. میدان موتور سیکلت الکتریکی مملو از بدنه است. آلتا موتور سیکلت های خوبی می ساخت اما زنده نمی ماند. ماموریت رفته است برامو فروخته شد و سپس توسط پولاریس بسته شد. حتی LiveWire، یک شرکت با جیب های عمیق و پشتوانه شرکتی از تولید کنندگان بزرگ، نتوانسته است پیش بینی های رشد خود را برآورده کند.
شرکتهایی مانند لایتنینگ و دیمون وعدههای بزرگی دادهاند، اما هنوز نتوانستهاند در مقیاس قابل توجهی به مصرفکنندگان تحویل دهند. اخیراً، Super73 گفته است که اولین موتورسیکلت الکتریکی خود، C1X، که قرار است سال آینده عرضه شود، همچنین دارای قابلیت شارژ سریع مشابه آنچه لایتنینگ با فناوری Enevate وعده داده است، خواهد داشت، اما Super73 جزئیات زیادی ارائه نکرد.
ممکن است برخی از این «پیشرفتها» را در وبسایتهای دیگر موتورسیکلت، خودرو، و وسایل نقلیه الکتریکی و نه در Common Tread مشاهده کرده باشید. دلیلش این است که من هم شک دارم. من سخت تلاش میکنم که شکاکی منصفانه باشم، اما ترجیح میدهم قبل از اینکه ادعاها را به شما گزارش کنم، شواهدی برای پشتیبانگیری ببینم.
ممکن است در اینجا در Common Tread در مورد هر وعده یا هر پیشرفت احتمالی در فناوری موتور سیکلت الکتریکی نخوانید، اما اگر شرکتی واقعاً محصولاتی را که به مصرف کنندگان وعده داده است ارائه دهد، در مورد آن خواهید شنید.
گالری تصاویر
کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#سال #پس #از #پیروزی #در #پیکس #پیک #لایتنینگ #همچنان #در #حال #جمع #آوری #سرمایه #تلاش #برای #تولید #موتورسیکلت #است
Prompt
[سایت کلاه کاسکت موتورمن]