نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

پادکست: موتورسواری در هند، بزرگترین بازار موتور سیکلت در جهان | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-04-17 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک
کلاه کاسکت 1

هند احتمالاً به تازگی از چین پیشی گرفته و به پرجمعیت ترین کشور جهان تبدیل شده است، اما قبلاً بزرگترین بازار موتورسیکلت در جهان بود. برای آن دسته از ما در ایالات متحده، این یک دنیای دیگر است (به قول زک) در آن سوی دنیا، بنابراین در این قسمت Highside/Lowside، زک و اسپورجن بینش هایی را از یک متخصص محلی دریافت می کنند.

مهمان این قسمت مجری محبوب کانال یوتیوب ساگار شلدکار است. ممکن است برخی از آمارهای چشم نواز در مورد بازار موتورسیکلت در هند را بدانید – مانند این واقعیت که بیش از سه برابر تعداد موتورسیکلت های جدید در هر ماه در هند فروخته می شود تا در ایالات متحده در یک سال کامل – اما Sheldekar فراتر از اعداد است تا به ما بگوید زندگی سوارکاران در هند چگونه است. میلیون‌ها نفر با موتورسیکلت‌های 150 سی‌سی و کوچک‌تر تردد می‌کنند، اما شلدکار همچنین اشاره می‌کند که بسیاری از آنها رویای سفر با موتور سیکلت به هیمالیا یا ماجراجویی دیگری را در سر می‌برند، بنابراین اغلب بیشتر بر توانایی‌های ماشین‌هایشان تمرکز می‌کنند تا روی چقدر در اینستاگرام خوب به نظر می رسد، همانطور که بسیاری از سوارکاران اینجا انجام می دهند.

ما همچنین متوجه می‌شویم که شلدکار چقدر متعهد است، وقتی متوجه می‌شویم که او برای انجام یک روز پیست در یک کشور بزرگ با تنها دو مسیر مسابقه، چه مدت باید طی کند. در آخرین قسمت Highside/Lowside درباره موتورسواری در نیمی از جهان دورتر بدانید.

به Highside/Lowside گوش دهید

مثل همیشه، نسخه پادکست بحث Spurgeon و Zack از طریق Spotify، Apple iTunes، Stitcher و LibSyn برای کسانی که حساب دارند در دسترس است.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#پادکست #موتورسواری #در #هند #بزرگترین #بازار #موتور #سیکلت #در #جهان
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید