نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

ویدئو: اطلاعات “درز” در مورد هارلی دیویدسون ساخت هند | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-04-06 17:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

از زمانی که هارلی دیویدسون X350 در وب سایت چینی این شرکت ظاهر شد، من دیگر سایت های بین المللی HD را تماشا می کردم تا ببینم آیا قرار است در بازارهای دیگر آسیا نیز عرضه شود یا خیر. نشان داده نشده است، و اکنون برخی از اخبار “درز” در هند ممکن است دلیل آن را توضیح دهند.

سایت خودروسازی هندی ZigWheels ویدیوی مفصلی را در کانال یوتیوب خود در مورد هارلی دیویدسون HD4XX منتشر کرده است، مدلی که طبق گزارش ها توسط سازنده بزرگ Hero MotoCorp با همکاری HD در هند ساخته می شود.

گیج شدن؟ بیایید آنچه را که می دانیم تجزیه کنیم.

  • چند سال پیش، هارلی دیویدسون و سازنده چینی Qianjiang با یکدیگر همکاری کردند تا موتورسیکلت هایی با برند HD برای بازار چین بسازند. نتیجه این همکاری، X350، اکنون در بازار چین است. این یک نوع بازسازی شده از Benelli TNT 300 است که یکی از دوستان زیلان براندون چند سال پیش در یک تور آخر هفته شرکت کرد.

  • هارلی دیویدسون قصد ندارد X350 را در بازار ایالات متحده بفروشد، اما یک نسخه X350RA از دوچرخه در اینجا برای استفاده به عنوان مربی در دوره های آکادمی سواری این شرکت ارسال می شود. نیاوردن X350 به اینجا منطقی است. با در نظر گرفتن تعداد وفاداران HD که می‌گفتند یک اسپورتستر یک «هارلی واقعی» نیست، تصور کنید که در مورد یک دوچرخه ساخت چین با موتور دوقلو موازی چه می‌گویند.

  • هارلی دیویدسون همچنین با هیرو در هند شریک شد و اگر ویدیوی ZigWheels درست باشد، این همکاری به چیزی بیش از مدیریت عملیات هارلی دیویدسون در کشور منجر خواهد شد. اگر یک HD ساخته شده در هند به زودی امسال عرضه شود، این نیز توضیح می دهد که چرا هارلی به خود زحمت نداده است که X350 را به بازار هند گسترش دهد.

صادقانه بگویم، مقدار اطلاعات موجود در ویدیوی ZigWheels و ماهیت عکس‌های نشان داده شده به من نشان می‌دهد که این “نشت” یک شرکت روابط عمومی کاملاً شرکتی است. آن “عکس های دانه دار” به طور حرفه ای ساخته شده اند. این همان کاری است که یک شرکت زمانی انجام می دهد که می خواهد مقداری پیش بینی ایجاد کند و سر و صدایی ایجاد کند اما هنوز آماده عرضه رسمی محصولی نیست.

البته آخرین باری که Hero با یک شرکت مرتبط با هارلی، یعنی Erik Buell Racing شراکت داشت، با شرایط بد برای همه طرفین به پایان رسید. احتمالاً این مشارکت بهتر است.

با توجه به اینکه کم‌هزینه‌ترین موتورسیکلت هارلی دیویدسون در حال حاضر Nightster با قیمت 13499 دلار است، اگر بخواهد بیش از تعداد نمادین موتورسیکلت در خارج از آمریکای شمالی بفروشد، باید مدل‌های جدیدی را با شرکای خارجی با قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر توسعه دهد. اروپا و ژاپن فقط انتظار نداشته باشید که هارلی های ساخته شده در چین و هند را برای فروش در طبقات نمایشگاه ایالات متحده ببینید.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#ویدئو #اطلاعات #درز #در #مورد #هارلی #دیویدسون #ساخت #هند
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید