نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

هارلی X 350 ساخت چین و X440 ساخت هند را به بازارهای داخلی محدود کرد | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-07-18 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

سپتامبر 2020 است. هارلی دیویدسون پس از تلاش برای پیشرفت در هند برای نزدیک به یک دهه، کارخانه باوال خود را تعطیل کرد. این بسته شدن ناقوس مرگ را برای سری Street آن به صدا در می آورد، پلتفرمی که عمدتاً برای هند و سایر بازارهای بین المللی تولید می شود. برای افراد خارجی، هارلی از شبه قاره فرار می کند، هیچ عاقلانه تر و دست خالی. این مورد برای مدت طولانی نیست.

فقط یک ماه بعد، با مدیر عاملی که اخیراً جوخن زیتز در راس آن قرار گرفته است، شرکت موتور قرارداد توسعه و توزیع را با Hero MotoCorp هند امضا کرد. Hero به هارلی اجازه دسترسی به شبکه گسترده فروش داخلی خود را می دهد. در مقابل، برند آمریکایی V-twin موافقت می‌کند که فناوری و دانش تولیدی خود را با توسعه مشترک یک پلت فرم جدید برای بازار هند به اشتراک بگذارد. این به عنوان یک برد-برد برای هر دو طرف در نظر گرفته شده است.

در همان زمان، هارلی همکاری خود با شرکت محدود موتورسیکلت Qianjiang چین را پیش می برد. این پروژه که قدمت آن به ژوئن 2019 برمی‌گردد، مقدم بر رژیم Zeitz است، اما همچنان در اولویت استراتژی بین‌المللی سازنده Milwaukee قرار دارد. QJmotor، یکی از زیرمجموعه‌های Qianjiang، با رودستر SRK350 پایه‌ای را برای مدل با نشان Bar و Shield فراهم می‌کند.

کلاه کاسکت 1
X 350 که برای مشتریان شهرنشین چینی به بازار عرضه شده است، از نشانه های ظاهری نمادین XR750 برای جذب نسل جدیدی از سواران استفاده می کند. عکس هارلی دیویدسون

در مارس 2023، X 350 در چین عرضه شد. X440 خیلی عقب نیست و در ماه جولای وارد بازار هند می شود. اگرچه هر دو برند HD دارند و سری X این شرکت را تشکیل می دهند، اما نمی توانند متفاوت تر از این باشند. این مربوط به مشخصات آنها و مشتریانی است که از آنها درخواست می کنند. همه اینها در مورد استراتژی بین المللی هارلی دیویدسون در عصر Zeitz به ما چه می گوید؟

اقوام دور

نام هارلی دیویدسون مترادف با رزمناوهای بزرگ و سنگین است. این مدل ها را در سراسر جهان می فروشد. اما هارلی برای تصاحب سهم بیشتری از بازار در چین و هند، دو بازار بزرگ موتورسیکلت در جهان، مجبور شد از سنت های خود منحرف شود. در X 350، شامل یک دوقلو موازی 353 سی سی خنک کننده مایع است. نسبت تراکم 11.9:1 در کنار 36 اسب بخار قدرت و 22.9 فوت پوند گشتاور (در 7000 دور در دقیقه) این مدل نیز قطعاً غیرکروزر است.

X440 به همان اندازه با کنوانسیون هارلی بیگانه است، اما در نوع خود. موتور تک سیلندر با هوا/روغن خنک کننده آن با 79.6 میلی متر سوراخ و 88.4 میلی متر حجم تا 440 سی سی افزایش می یابد. اگرچه Hog ساخت هند کمتر به عملکرد آن توجه دارد. نسبت تراکم 9.5:1، 22 اسب بخار (در 6000 دور در دقیقه) و 28 فوت پوند گشتاور، همین را نشان می دهد. هر دو مدل با اجزای خود در جهت های متضاد ادامه می دهند.

کلاه کاسکت 3
در حالی که ردیاب خیابانی بازسازی‌شده هارلی به عملکرد جایزه می‌دهد، لنت سرنشین و گیره‌های سرنشین همچنان امکان سواری دو نفره را فراهم می‌کنند. عکس هارلی دیویدسون

چرخ‌های هفده اینچی که در تایرهای Maxxis Supermaxx ST پیچیده شده‌اند، شخصیت اسپرت X 350 را تقویت می‌کنند. کالیپرهای دو پیستونه که به دیسک‌های گلبرگ جفت شده‌اند، قدرت توقف کافی برای دوچرخه‌های برهنه از این قبیل را فراهم می‌کنند. X440 بیشتر به فکر زنده ماندن در جاده های ناهموار و آماده هند است. یک 43 میلی‌متری تنومند، دو کارتریج، دوشاخه معکوس و شوک‌های دوگانه با قابلیت تنظیم پیش‌بار هفت مرحله‌ای پر از گاز، به این بخش کمک می‌کند. هارلی حتی به مشتریان این امکان را می دهد که بر اساس نیاز خود بین چرخ های پره ای و ریخته گری انتخاب کنند.

مورد استفاده هر دوچرخه در ابعاد آن نیز مشهود است. حداکثر زاویه انحراف X 350 52 درجه در سمت راست و 51 درجه در سمت چپ است. تنها در 36 درجه در هر دو جهت، زاویه انحراف یکی از دغدغه های اصلی X440 نیست. چنگک 24.8 درجه و فاصله بین دو محور 55.5 اینچی ماهیت چابک رودستر چینی را برجسته می کند. در همین حال، رانابوت هندی از دسترسی با ارتفاع صندلی 31.7 اینچی حمایت می کند. صفحه نمایش 3.5 اینچی TFT آن به لطف اتصال تلفن هوشمند، شکل دیگری از دسترسی را در اولویت قرار می دهد.

کلاه کاسکت 5
اتصال تلفن های هوشمند به دارندگان X440 اجازه می دهد تا ناوبری گام به گام را به داشبورد 3.5 اینچی TFT منتقل کنند. کاربران همچنین می توانند موسیقی را کنترل کنند و تماس ها را از طریق نمایشگر بپذیرند یا رد کنند. عکس هارلی دیویدسون

شرکت موتور X 350 و X440 را با محیط های محلی خود تطبیق داد، اما بسیاری انتظار داشتند که این برند این خط تولید را به سایر کشورهای آسیایی که دارای موتور سیکلت فراوان هستند صادر کند. به همین دلیل انحصار این مدل ها در بازارهای خانگی خود جای تعجب داشت. با بررسی بیشتر، سری X ممکن است در آینده قابل پیش بینی به خارج از کشور نرود.

هیچ جایی مانند خانه

هند بزرگترین بازار موتور سیکلت در جهان است. چین هم خیلی عقب نیست. با این حال، آسیای جنوب شرقی خانه بازارهای پر رونق دو چرخ است. در واقع تایلند، ویتنام، مالزی و اندونزی بالاتر از چین و هند در اندازه گیری موتورسیکلت در هر خانوار قرار دارند.

اندونزی و ویتنام علیرغم جمعیت کمتر و توده های زمین، در ثبت نام کلی موتورسیکلت دقیقاً پشت سر هند و چین قرار دارند. ویتنام، به طور خاص، متکی به تحرک دو چرخ است و موتور سیکلت ها 85 درصد از کل وسایل نقلیه کشور را تشکیل می دهند. به گفته JD Power، برای یک دوز چشم انداز، تنها 3 درصد از وسایل نقلیه ثبت شده در ایالات متحده موتورسیکلت هستند.

کلاه کاسکت 7
تایلند، ویتنام، مالزی و اندونزی (به ترتیب) از نظر موتورسیکلت در هر خانوار در سرتاسر جهان بالاترین رتبه را دارند، اما مدل های زیر 250 سی سی بر این منطقه حکومت می کنند. نمودار دریا.

به جرات می توان گفت که حمل و نقل دو چرخ در این منطقه رواج دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که همه موتورسیکلت ها برای همه بازارهای آسیای جنوب شرقی مناسب هستند. به عنوان مثال، مدل های زیر 250 سی سی 95 درصد از فروش داخلی در تایلند را تشکیل می دهند. این باعث می‌شود که دسته 251-399 سی‌سی تنها 4 درصد از حجم فروش و 1 درصد برای موتورسیکلت‌های بالای 400 سی‌سی را به خود اختصاص دهد، بنابراین دو دوچرخه جدید هارلی-دیویدسون ایکس بسیار پرت خواهند بود. این الگو در اندونزی وجود دارد، جایی که اسکوترهای زیر 150 سی سی بر بازار تسلط دارند.

علاوه بر آن ترجیحات جابجایی متمایز، بسیاری از مصرف کنندگان آسیای جنوب شرقی به چهار بزرگ ژاپن وفادار می مانند. هوندا، کاوازاکی، سوزوکی و یاماها 95 درصد از سهم بازار اندونزی را به خود اختصاص داده اند. حضور محلی نیز اهمیت دارد، زیرا هوندا و سوزوکی هر دو کارخانه تولیدی در ویتنام دارند. هیرو و کیان جیانگ فاقد چنین امکانات و شبکه های توزیعی در جنوب شرقی آسیا هستند.

OEM هند ادعا می کند که در 43 کشور در سه قاره فعالیت می کند. اما در آسیا، تلاش های خود را بر بنگلادش، میانمار، نپال و سریلانکا متمرکز می کند. سازنده چینی Qianjiang، مدل‌هایی را در تایلند و مالزی با برند Benelli خود می‌فروشد، اما تنها با TNT 135، Leoncino 250، و TRK 251 که زیر علامت بسیار مهم 250 سی‌سی قرار دارند، بسیاری از خط تولید این شرکت یک «بزرگ» در نظر گرفته می‌شود. دوچرخه» در منطقه. تجربه سازندگان آسیایی ممکن است بر عدم تمایل H-D برای فروش مدل های X جدید خود فراتر از کشورهای بومی هند و چین در کشورهای موتورسیکلت سنگین جنوب شرقی آسیا تأثیر گذاشته باشد.

کلاه کاسکت 9
X440 با شروع از 2,29,000 روپیه (~ 2790 دلار آمریکا) در بازار بسیار رقابتی یکپارچهسازی با سیستمعامل هند قیمت بسیار بالایی دارد. عکس هارلی دیویدسون

نتیجه

در واقع، هارلی هیچ نشانه ای مبنی بر ارسال سری X به کشورهای دیگر ارائه نکرده است. این برند در حال حاضر X 350 (در قالب X 350RA) را به عنوان یک ابزار آموزشی برای دوره آکادمی سوارکاری خود در ایالات متحده استفاده می کند. با این حال، بسیار مشکوک است که یک نسخه مدل تولیدی هرگز به خط تولید ایالات متحده ملحق شود. واردات دوچرخه ساخت چین می تواند خشم هارلیستاهای سرسخت ایالات متحده را برانگیزد.

در هند، X440 به عنوان پایه ای برای یک اسپین آف با نام تجاری Hero عمل می کند. رسانه‌های هندی پیش‌بینی می‌کنند که Hero به چرخ‌های 17 اینچی، استایل تهاجمی، اگزوز متمایز و وسایل الکترونیکی بیشتری برای سوارکار روی بیاورد تا با نسخه خاص X440، جمعیت جوان‌تر و اسپورت‌تری را جذب کند. این شرکت حتی می تواند جابجایی را برای تمایز بیشتر این دو مدل کاهش دهد. البته بدون تایید هیچ کدام از برندها، اینها در حال حاضر همه حدس و گمان است.

آنچه ما می دانیم این است که هارلی دیویدسون با گزینه های بازار محور به صحنه بین المللی بازگشته است – حتی اگر در حال حاضر این تلاش ها را به چین و هند محدود کند.

2023 هارلی دیویدسون X 350

هارلی دیویدسون X440 2023

قیمت (MSRP)

¥ 33,388 یوان (~ 4,655 دلار آمریکا)

2,29,000 روپیه روپیه (2790 دلار آمریکا)

موتور

353 سی سی، مایع خنک، هشت سوپاپ، دوقلو موازی

440 سی سی، هوا/روغن خنک، دو سوپاپ، تک

انتقال،
درایو نهایی

شش سرعته زنجیر

شش سرعته زنجیر

ادعای اسب بخار

36

22 @ 6000 دور در دقیقه

گشتاور ادعایی

22.9 فوت پوند @ 7000 دور در دقیقه

28 فوت پوند @ 4000 دور در دقیقه

قاب

فولاد لوله ای

فولاد لوله ای

سیستم تعلیق جلو

چنگال 41 میلی متری، قابل تنظیم برای برگشت

چنگال KYB 43 میلی متری، غیر قابل تنظیم

سیستم تعلیق عقب

کمک فنر تکی، قابل تنظیم برای برگشت و بارگذاری اولیه

شوک دوگانه، قابل تنظیم برای پیش بارگذاری

ترمز جلو

دو کالیپر چهار پیستون، دیسک 260 میلی متری بدون ABS

کالیپر دو پیستون تکی ByBre دیسک 360 میلی متری با ABS

ترمز عقب

کولیس تک پیستون، دیسک 240 میلی متری بدون ABS

تک پیستون کولیس ByBre، دیسک 240 میلی متری با ABS

شن کش، دنباله

24.8 درجه، 5.5 اینچ

25.5 درجه، 4.0 اینچ

فاصله بین دو محور

55.5 اینچ

55.8 اینچ

ارتفاع صندلی

32.2 اینچ

31.7 اینچ

ظرفیت سوخت

3.6 گالن

3.6 گالن

لاستیک

Maxxis Supermaxx ST، 120/70-ZR17 جلو، 160/60-ZR17 عقب

MRF Zapper Hyke، 100/90 X 18 جلو، 140/70 X 17 عقب

وزن ادعا شده

430 پوند

420 پوند

در دسترس

اکنون

اکنون

ضمانتنامه

N/A

60 ماه، 100000 مایل

اطلاعات بیشتر

harley-davidson.com

harley-davidson440.com


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#هارلی #ساخت #چین #X440 #ساخت #هند #را #به #بازارهای #داخلی #محدود #کرد
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید