نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

شانس شما برای داشتن یک افسانه موتورسیکلت: RoaDog در بلوک حراج | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-07-17 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

بر کسی پوشیده نیست که برخی از افراد حوصله توجهی که در موتورسیکلت خود دارند، دارند، خواه به دلیل بزرگ، بلند، زیبا یا منحصر به فرد بودن آن. اگر این شما هستید، در اینجا شانس نهایی شما برای برجسته شدن است.

همانطور که در اوایل سال جاری گزارش دادیم، موزه ملی موتورسیکلت در Anamosa، آیووا، در تاریخ 5 سپتامبر برای همیشه بسته می شود و Mecum Auctions بسیاری از مجموعه را در چهار روز پس از آن به فروش خواهد رساند. و بزرگ‌ترین، عجیب‌ترین و منحصربه‌فردترین کالایی که باید به حراج گذاشته شود، RoaDog باشد، هیولا 17 فوتی با موتور ماشین و ساخته شده توسط شخصیتی به نام ویلیام “بیل وحشی” Gelbke.

عکس سیاه و سفید از Gelbke که در RoaDog نشسته است
روزنامه‌نگار شهر کوچکی در سال 1970 این عکس را از Wild Bill Gelbke در RoaDog گرفت و بعداً وقتی کسی آن را درخواست کرد نگاتیو را به او داد. از آن زمان تاکنون بارها و بارها تکثیر شده است. عکس از رالف گلداسمیت.

گلبکه مهندس بود که مدتی برای مک دانل داگلاس در کالیفرنیا کار کرد و سپس به غرب میانه بازگشت، جایی که در دهه 1960 چندین ماشین عجیب ساخت. او در نهایت در یک تیراندازی با پلیس در شرایطی مرموز در خانه اش در گرین بی، ویسکانسین جان خود را از دست داد. پس از ساخت RoaDog، Gelbke تلاش کرد تا موتورسیکلت قابل فروش تری بسازد که از موتور ماشینی که او آن را Auto Four نامید، استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gelbke و خلاقیت های عجیب او، به داستانی که مارک گاردینر چند سال پیش برای Common Tread نوشت، مراجعه کنید.

عکس نزدیک از خط تیره در RoaDog
این نسخه از RoaDog در جاده ها نبوده است. عکس مزایده Mecum.

در واقع، Gelbke بیش از یک RoaDog ساخته است. او با وجود مشکلاتی که در پارکینگ و انجام چرخش بر روی یک موتور سیکلت 17 فوتی داشت، ظاهراً در غرب میانه و حتی در سفرهای جاده ای طولانی سوار شد. او یکی را برای یکی از دوستانش ساخت، که ظاهراً پس از تحویل به این نتیجه رسیدند که قابل سوار شدن نیست. این توضیح می دهد که چرا مثال در حراج Mecum 1.5 مایل را روی کیلومترشمار نشان می دهد.

عکس نزدیک از قسمت جلویی RoaDog با چهار کمک فنر
بیل گلبکه وحشی با توصیف خودش همه چیز را بیش از حد ساخته است. شما می توانید آن را در قسمت جلویی RoaDog مشاهده کنید که وزن آن حدود 3300 پوند است. عکس مزایده Mecum.

شما باید تقریباً به اندازه وحشی بیل وحشی باشید تا بخواهید RoaDog سوار شوید. (شما می توانید چند فیلم نادر از سوار شدن او به موتورسیکلت را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.) Mecum می گوید وزن آن حدود 3300 پوند است که به راحتی بیشتر از ماشین Chevy II است که موتور از آن آمده است.

اما RoaDog غیرقابل انکار فصلی منحصر به فرد در فرهنگ موتورسیکلت در ایالات متحده است و شاید موزه یا کلکسیونر دیگری خانه ای گرم و خشک به آن بدهد. Mecum تخمین می زند که قیمت پیشنهادی بین 50000 تا 60000 دلار باشد و هیچ ذخیره ای وجود ندارد.

اگر RoaDog برای شما خیلی “بیرون” است، حراجی که Mecum آن را “مجموعه املاک جان پرهام” نامگذاری کرده است شامل بسیاری از ماشین‌های مطلوب و اقلام کلکسیونی دیگری است که در موزه ملی موتورسیکلت به نمایش گذاشته شده‌اند. Mecum شروع به ارسال برخی از لات های مطلوب کرده است، اما موارد بیشتری در راه است.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#شانس #شما #برای #داشتن #یک #افسانه #موتورسیکلت #RoaDog #در #بلوک #حراج
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید