نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

سوزوکی بیست و پنجمین سالگرد هایابوسا را ​​صادر کرد، اما آیا سالگرد دیگری فراموش شد؟ | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-07-03 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

اگر می خواهید مانند سال 1999 جشن بگیرید، ممکن است این زمان مناسب شما برای سوار شدن به اتوبوس باشد.

سوزوکی یک مدل 25 ساله هایابوسا را ​​به عنوان مدل 2024 معرفی می کند تا مشخصاً قابل تشخیص ترین و متمایزترین دوچرخه اسپرت زمان ما باشد. (و این باعث شد به یک دوچرخه اسپرت برجسته دیگر فکر کنم که به تازگی 25 ساله شده است، اما بعداً در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.) سوزوکی به تازگی Hayabusa را برای مدل سال 2022 به روز کرده است، بنابراین هیچ چیز واقعاً مکانیکی جدیدی در مورد مدل 25 سالگی وجود ندارد. این یک بسته ظاهری است، واقعا. پس این بدان معناست که اگر می‌خواهید در مورد آخرین دور به‌روزرسانی‌ها بدانید، داستان دو سال پیش ما را بخوانید، و اگر می‌خواهید بدانید که هایابوسا چگونه کار می‌کند اکنون که ۲۵ سال از آن می‌گذرد، نقد زک را در ماه مارس بخوانید و تماشا کنید. قسمت Daily Rider او در آن مقاله جاسازی شده است.

لوگوی هایابوسا کانجی روی فیرینگ موتورسیکلت
لوگوی هایابوسا کانجی و شکل خمیده باعث می‌شود که بعید به نظر می‌رسد که بوسا با هر دوچرخه ورزشی دیگری در بازار اشتباه گرفته شود. عکس سوزوکی

تا به حال، احتمالاً همه ریشه این نام را می دانند. هایابوسا نام ژاپنی شاهین شاهین، سریع ترین پرنده روی کره زمین است. در اواخر دهه 1990، هوندا CBR1100XX سریع و روان خود را معرفی کرد و به آن پرنده سیاه لقب گرفت، بنابراین سوزوکی با هایابوسا بزرگتر و در نهایت سریعتر عرضه شد. سوزوکی به وضوح می خواست شکارچی باشد و مرغ سیاه هوندا را طعمه کند.

هایابوسا طرفداران وفاداری را به دست آورد. سوزوکی می‌گوید نزدیک به 300000 هایابوسا فروخته شده است و مالکان آن‌ها را از درگ استریپ گرفته تا تورهای طولانی‌مدت برده‌اند. این دوچرخه در طول 25 سال فعالیت خود تنها دو اصلاح داشته است و خطوط آن (یا بهتر است بگوییم، منحنی های آن) هنوز برای لغزش در باد طراحی شده است، مانند شاهین شاهینی که بال های خود را در یک شیرجه با سرعت بالا به سمت طعمه خود جمع می کند. .

سوزوکی برای مدل سالگرد، ترکیب رنگ نارنجی شیشه‌ای بلیز و مشکی شیشه‌ای را از گذشته احیا کرد. به طور طبیعی، لوگوی هایابوسا کانجی نه تنها بر روی فیرینگ، بلکه بر روی برخی از صفحات زنجیر محرک نیز به‌طور برجسته نشان داده می‌شود. یک نشان سالگرد روی تانک و آرم روی اگزوزها وجود دارد.

کلاه کاسکت 2
مطمئناً، نشان نسخه ویژه روی مخزن یک لمس قابل پیش بینی است، اما آرم روی صفحات جانبی زنجیر محرک یک ویژگی جالب و تخیلی است. عکس سوزوکی

سوزوکی هنوز قیمت مدل سالگرد را اعلام نکرده است. برای برادران اتوبوسی که احساس می کنند هیچ موتورسیکلتی کاملاً مشابه نیست، ممکن است این موتورسیکلتی باشد که باید وفاداری نشان دهد.

در حالی که هایابوسا غیرقابل انکار یک دوچرخه ورزشی برجسته است، این بیست و پنجمین سالگرد باعث شد به دوچرخه دیگری فکر کنم که بیست و پنجمین درمان را دریافت نمی کند.

عکس استودیویی یاماها YZF-R1 1998
یاماها YZF-R1 1998 بازی دوچرخه های اسپرت را تغییر داد و به راحتی مدل های کلاس 900 و 750 سی سی این رقابت ها را تحت الشعاع قرار داد. دسته بندی دوچرخه های اسپرت کلاس لیتری مدرن از اینجا شروع شد. عکس یاماها.

25 سال از R1 نیز

امسال بیست و پنجمین سالگرد یاماها YZF-R1 است، اما یاماها در مورد آن بسیار کم حرف بوده است. این شرکت بیست و پنجمین سالگرد R1 را در رویداد یاماها رایدینگ تجربه خود در موژلو، ایتالیا، اواخر این ماه جشن می‌گیرد. یاماها یک YZF-R1 را در سال 2022 با طرح رنگ ویژه به مناسبت 60 سال مسابقات جایزه بزرگ عرضه کرد و در حالی که هنوز در اروپا عرضه می شود، در حال حاضر در ایالات متحده موجود نیست. و هیچ جشن 25 اینجا وجود ندارد.

R1 به اندازه هایابوسا متمایز نیست، اما من معتقدم که به همان اندازه قابل توجه است. این اساساً دسته دوچرخه های اسپرت کلاس لیتری مدرن را راه اندازی کرد. زمانی که R1 عرضه شد، هوندا و کاوازاکی در حال ساخت 900 بودند و سوزوکی همچنان روی GSX-R750 خود متمرکز بود. R1 سبک تر و قدرتمندتر از رقیب 900 سی سی خود بود. این شامل نوآوری هایی مانند گیربکس انباشته شده بود که به آن اجازه می داد تقریباً به اندازه 600s آن دوران باشد اما با قدرت کامل دوچرخه لیتری. سایر سازندگان از الگوی یاماها پیروی کردند و امروزه همه آنها یک دوچرخه اسپرت 1000 سی سی را به عنوان پرچمداران با عملکرد بالا دارند و این کلاس بالاترین سطح مسابقات جاده ای است.

معلوم شد که اواخر دهه 1990، زمانی که نگران خالی شدن صفحه کنترل‌کننده‌های هوای FAA در نیمه‌شب اول ژانویه 2000 نبودیم، یا از پرداخت بیش از حد سهام اینترنت متورم نمی‌شدیم، از برخی جهات زمان خوبی بود. مانند موتورسیکلت های پرفورمنس. 25 سال آینده نگری چیز مفیدی است.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#سوزوکی #بیست #پنجمین #سالگرد #هایابوسا #را #صادر #کرد #اما #آیا #سالگرد #دیگری #فراموش #شد
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید