نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

به روز رسانی نرم افزار Cardo جفت شدن یک دکمه با دستگاه های Sena را باز می کند | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-07-11 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

رقابت بر بخش فناوری امروز حاکم است. مک یا پی سی؟ الکتریفیای آمریکا یا سوپرشارژرهای تسلا؟ متا کوئست پرو یا اپل ویژن پرو؟ در جامعه موتور سواری این سوال به سنا می رسد یا کاردو؟

این دو برند بر دسته ارتباطات بلوتوث تسلط دارند و حدود 95 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. اگرچه سنا و کاردو بر همه رقبا برتری دارند، اما رابطه آنها به دور از همکاری بوده است. همگام سازی چندین دستگاه Cardo مانند فشار دادن یک دکمه آسان است. همین امر برای پیوند سناهای متعدد نیز صدق می کند. این دور از مورد بین این دو است. هر سوارکاری که بخواهد یک سنا را با یک کاردو متصل کند، این سردرد را از نزدیک می‌داند. پیچیدگی فقط در گروه‌های چند سواره ترکیب می‌شود.

اما اکنون همه چیز در حال تغییر است.

دن ایمودی، مدیر دفتر بازاریابی Cardo Systems توضیح داد: «ما همیشه می‌گوییم، وقتی فکر می‌کنیم بهترین کار را انجام داده‌ایم، به سراغ سوارکاران می‌رویم و می‌پرسیم چگونه می‌توانیم بهتر عمل کنیم. “تنها قابلیتی که بیشتر به دنبال آن بود، اتصال یکپارچه بین برندها بود.”

برای ساده‌تر کردن این فرآیند، به‌روزرسانی سیستم‌افزار 3.2 Cardo، مدل‌های Spirit، Freecom و PackTalk را قادر می‌سازد تا مستقیماً با آخرین نسل سنا ارتباط برقرار کنند. با استفاده از اینترکام استاندارد بلوتوث (نه ارتباط مش پویا (DMC))، واحدهای همگام‌سازی شده مانند دستگاه‌هایی با همان ساخت ارتباط برقرار می‌کنند.

کلاه کاسکت 1
سنا 50S دارای Mesh Intercom 2.0 و Bluetooth 5.0 است، اما جفت‌سازی Universal Intercom را که در مدل‌های سری 20، 10 و 5 این برند وجود دارد حذف می‌کند. عکس سنا.

قبل از انتشار Cardo، اتصال کراس پلتفرم (با سنا) سواران را مجبور می‌کرد تا از یک سری حلقه‌های رابط کاربری عبور کنند. علیرغم اینکه هر دو شرکت چندین مدل با فناوری مش تولید می‌کنند، هیچ یک از تکرارهای اختصاصی پیوندی بین برند ایجاد نکرد. علاوه بر این، سنا با ورود سری های 30 و 50 خود، ارائه جفت اینترکام جهانی را متوقف کرد.

به عنوان یک راه حل، کاربران اغلب یک واحد ارتباط را به عنوان تلفن با دیگری جفت می کنند. روش چند مرحله ای فراتر از صرفاً دست و پا گیر است. همچنین کاربر را ملزم می کند که سایر دستگاه های جفت شده را غیرفعال کند و ویژگی های پیشرفته ای را که از Sena و Cardo انتظار داریم قربانی کند. حتی پس از آن فرآیند گسترده، جفت شدن به دلیل محدوده اتصال ضعیف اغلب کاهش می یابد.

کلاه کاسکت 3
اغلب اوقات، استفاده از برنامه Cardo Connect به کاربران این امکان را می دهد که موانع اتصال را که توسط هر دو برند ایجاد شده دور بزنند. عکس کاردو.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری نه‌تنها مانع از همگام‌سازی هدست می‌شود، بلکه Cardo همچنین ادعا می‌کند که هر واحد متصل را برای ادامه ارسال تماس‌ها، مسیرهای ناوبری و پخش موسیقی یا رادیو FM آزاد می‌کند. در کنار پروتکل‌های Open Bluetooth Intercom (OBI)، میان‌افزار 3.2 ارتباطات Cardo را مجهز می‌کند تا به عنوان رابط بین واحدهای Sena، Uclear و Midland عمل کنند.

Emodi افزود: “شما اساساً می توانید اجازه دهید ارتباط دهنده به صحبت هایش گوش دهد و سپس پروتکل مناسب را انتخاب کنید.” ما اجرای سنا را یاد گرفته‌ایم و به دستگاه خود یاد داده‌ایم که سنا را تشخیص دهد و به روشی صحبت کند که سنا می‌فهمد – یا مانند سنا رفتار می‌کند.

با این حال، سیستم عامل 3.2 محدودیت های خود را دارد، زیرا اشتراک گذاری موسیقی در بین برند Cardo-Sena امکان پذیر نیست.

نه، این خبر پایانی بر طناب کشی تکنولوژیکی بین سنا و کاردو نخواهد بود. با این حال، مصرف کنندگان دیگر قربانی نبردهای بلوتوث نخواهند بود.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#به #روز #رسانی #نرم #افزار #Cardo #جفت #شدن #یک #دکمه #با #دستگاه #های #Sena #را #باز #می #کند
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید