نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

سریال مستند Behind the Shield: New Isle of Man قهرمانان تی تی را انسانی می کند | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-05-30 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

دین هریسون به سمت خط شروع حرکت می کند. چهار ضربه زن در کاوازاکی خود از محدود کننده پرتاب خارج می شود، زمین از آشفته به تشدید شده پیش می رود. اگر برای آن هیاهو نباشد، صحنه در زمان یخ زده به نظر می رسد. جمعیت هنوز است. هریسون هنوز هست حتی مسئول خط شروع، که دستش روی شانه چپ هریسون قرار دارد، هنوز است.

چشمان پلک نخورده سوار از کنار سپر شفافی می گذرد. بری هیل منتظر است. دست می افتد. هریسون کلاچ را رها می کند. ZX-10RR خرخر می کند. سر پایین، آرنج بیرون، او خاموش است و شکوه جزیره من را تعقیب می کند.

اگر از راه دور با جایزه توریستی آشنا هستید، این آیین را به خوبی می شناسید. متأسفانه، آخرین عملکرد آن به سال 2019، در صدمین IOMTT برمی گردد. سه سال بعد، در سال 2022، سرانجام مسابقات در این جزیره از سر گرفته شد. این یک موقعیت مهم برای جزیره من است. با این حال، این تنها یک قطعه از جدیدترین مجموعه ویدیویی IOMTT، “هیچ جایی برای خطا نیست” است. تریلر رسمی تمام آن صدا و خشم را دوش می‌دهد، اما سریال مستند واقعاً به انسان‌سازی قهرمانان TT وابسته است.

کل باند هم اینجاست دانلوپ، هیکمن، هیلیر، فقط به نام چند. ستاره تازه وارد گلن اروین دیدگاه مبتدی را ارائه می دهد. برعکس، جان مک گینس، هم تیمی او در هوندا ریسینگ بریتانیا – و برنده 23 بار TT – برای صدمین شروع IOMTT خود آماده می شود. دیوی تاد، ستاره نوظهور، یک سکوی اولیه را در تیررس خود دارد، در حالی که لی جانستون، برنده سابق تی تی امیدوار است به منبر بازگردد.

با این حال، سریال نمی‌تواند برای تولید درام به نبردهای داخلی تکیه کند. به هر حال، جزیره من TT 2022 در کتاب ها است. هر بیننده سخت کوشی می تواند با نگاه کردن به نتایج مسابقه سال گذشته داستان را خراب کند. در عوض، «جایی برای خطا نیست» یک پرتره شخصی از مبارزات درونی هر قهرمان را ترسیم می کند. خواه دین هریسون در مواجهه با شبح مرگ با کمدی سیاه باشد یا اعتماد به نفس متزلزل دیوی تاد پس از انفجار لاستیک عقب، این سریال استرس های زندگی روی لبه تیغ را به تصویر می کشد.

بیش از هر مکان دیگری، رشته کوه اسنفل با تعداد آن شناخته شده است. ما به مسیر 37.73 مایلی اشاره می کنیم. 219 گوشه آن نیز به ذهن می رسد. حتی شگفت‌انگیزتر، سوارکارانی مانند پیتر هیکمن می‌توانند در طول یک دور به طور میانگین به 135.452 مایل در ساعت برسند. با این حال، عوامل بی شماری مانند دست اندازهاهای جاده و پرش های تاج نیز خطرناک ترین مسیر مسابقه جهان را مشخص می کند.

جزیره من از سال 1907 میزبان 101 جایزه توریستی بوده است. در طول این تاریخ 115 ساله، 149 سوار IOMTT در کورس کوهستان کشته شدند. مجموع تلفات تا پایان نسخه 2022 به 155 نفر رسید، با سواران Supersport TT، مارک پرزلو و دیوی مورگان، و همچنین رقبای Sidecar TT، سزار شانال، اولیویه لاورل، راجر استاکتون و بردلی استاکتون، تسلیم جراحات تصادف شدند. یادآوری هشیارکننده دیگری از عواقب مرگبار مسابقات جاده ای. “جای خطا وجود ندارد” بدون نادیده گرفتن پیروزی های تی تی آن تراژدی ها را تصدیق می کند. هم بازگشت های دلچسب و هم DNF های دلخراش (تمام نشد) را ارائه می دهد.

تمام شش قسمت در حال حاضر برای پخش رایگان در سرویس TT+ IOMTT Races در دسترس هستند. به سادگی یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و از هر اقساط به راحتی لذت ببرید. با برگزاری مسابقات جزیره من TT 2023 در این هفته، هیچ آغازگر بهتری برای یک سال دیگر از خطرناک ترین مسابقه در جهان وجود ندارد.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#سریال #مستند #Shield #Isle #Man #قهرمانان #تی #تی #را #انسانی #می #کند
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید