نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو, نمایندگی کلاه کاسکت وسپایی

خلاصه سفارشی ژوئن: یک قاب ساز هریس، یک خردکن کلاسیک، یک اسپیدی با دندان کوسه | کلاه کاسکت موتورمن

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-12 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک

جمع بندی سفارشی ما در ماه ژوئن از سه قاره بازدید می کند تا سه پروژه دوچرخه سفارشی را بررسی کند. اول هریس مگنوم 2 وحشیانه توسط بنیانگذار مجله سایدبرن، گری اینمن است. سپس به سمت ایالت می رویم، جایی که بارنی بومن امیدوار است با هلیکوپتر بند انگشتی خود به سبک دهه 1960 برنده شوی قهرمان بیلتول باشد. و در نهایت، برای بزرگداشت این چهارمین نسخه از مجموعه، نگاهی به نسل چهارم سرکش Triumph Speed ​​Triple توسط شرکت بولت موتور در اسپانیا می اندازیم.

هریس-فریم سفارشی با سرعت در جاده
کمی الهام از مسیر مسطح و قاب هریس نقطه شروع هریس مگنوم 2 بود، یک دوچرخه خیابانی که شبیه به آن نیست. عکس سام کریسمس.

گری اینمن هریس مگنوم 2

در دنیای مسابقات مسطح مسطح، مجله سایدبرن (اینستاگرام) منبع عالی الهام است. همانطور که انتظار دارید، گری اینمن، بنیانگذار سایدبرن، خودش یک مسابقه‌دهنده مشتاق است. بنابراین وقتی نوبت به ساخت یک موتورسیکلت برای خیابان می رسید، او نمی خواست به چیزی کمتر از حد راضی شود. این هریس مگنوم 2 اینمن است، موتورسیکلتی که او پنج سال صرف تبدیل آن به دوچرخه ایده آل خود کرد.

در زمانی که عملکرد موتور به طور جدی بر توانایی فریم برتری داشت، شرکت بریتانیایی هریس پرفورمنس فریم هایی را طراحی و ساخت که می توانست قدرتمندترین چهار خودروی داخلی ژاپنی را رام کند. این مفهوم موفقیت بزرگی بود و هریس هزاران کیت مگنوم را فروخت که معمولاً شامل یک قاب، بازو چرخشی و مخزن سوخت بود. دوچرخه Inman بر اساس نسخه دوم کیت هریس مگنوم از اواسط دهه 1980 ساخته شده است.

نمای جانبی هریس مگنوم 2
هریس مگنوم 2 یک نیروگاه کاوسکی با هوا خنک را با قاب هریس و سایر قطعات انتخابی ترکیب می کند. عکس سام کریسمس.

Inman’s Magnum که به‌عنوان یک پروژه ناقص خریداری شده است، با ترکیبی از بیت‌های سریع و صحیح دوره‌ای آماده شده است. نیروبخش این دوچرخه یک کاوازاکی Z1000J DOHC چهار خطی است که با سوپاپ‌های بزرگ‌تر، سیلندرهای حفره‌دار، میل لنگ جوش داده شده، و دوربین‌های داغ مجهز شده است. تحویل سوخت از طریق یک کوارتت کربوهیدرات کشویی مسطح Mikuni انجام می شود و اگزوز هدرهای سفارشی را به صدا خفه کن عملکرد هریس متصل می کند.

نمای جلوی هریس مگنوم 2 در جاده
هریس مگنوم 2 مانند هیچ چیز دیگری در جاده به سمت شما می آید. عکس سام کریسمس.

هندلینگ جلویی توسط دوشاخه 43 میلی‌متری Öhlins Universal RWU، ترمزهای نادر Spondon دوقلوی و چرخ Dymag از انبار قطعات شخصی Inman مراقبت می‌شود. در قسمت عقب، بازوی شنای مگنوم توسط یک شوک مخصوص Maxton و یک رینگ مشابه Dymag پشتیبانی می شود. برای جا دادن همه چیز با دوچرخه، اینمن از کارشناسان محلی CNC در Race Component Development کمک گرفت، که مسئول گیره های سه گانه سفارشی، پایه های ترمز، جعبه باتری، پرکننده سوخت به سبک مسابقه، براکت های خنک کننده روغن و سرعت سنج هستند و بیشتر.

نمای مخزن سوخت آلیاژی شکل از بالا
مخزن آلیاژی تضمین می کند که چشم انداز از زین قطعا منحصر به فرد است. عکس سام کریسمس.

برای بدنه، Inman از قطعاتی از کیت های هریس دوره های مختلف و چند لمس سفارشی استفاده کرده است. دم دوچرخه از یکی از اولین دوچرخه‌های کیت هریس، F1 می‌آید، و زین آن توسط خیاطان خودرو محلی، Holy Goat، روکش شده است. مخزن آلیاژی خوش فرم و استقامتی، یکی از اقلام قدیمی هریس مگنوم است. و فیرینگ جلویی به سبک مسابقه ای، با چراغ جلوی خارج از مرکز آن، یک قطعه سفارشی CNC است.

قاب پرده زرد
طرح اولیه تغییر رنگ قاب زرد بود. اما وقتی گری اینمن داستان پشت آن را فهمید، این موضوع تغییر کرد. عکس سام کریسمس.

قاب زرد پررنگ هریس یکی از بارزترین ویژگی های این دوچرخه است. زمانی که Inman دوچرخه را خرید، این رنگ بود و او اعتراف کرد که قصد نداشت آن را به این شکل رها کند. اما پس از اینکه متوجه شد دلیل مالک قبلی برای فروش دوچرخه به دلیل ابتلا به بیماری لاعلاج بوده است، تصمیم گرفت به احترام او آن را زرد بگذارد.

با تشکر ویژه از مجله تاس برای کمک در مورد عکس ها و اطلاعات.

نمای جانبی خردکن بند انگشتی سفارشی
یک هلی کوپتر کلاسیک که حول یک موتور Knucklehead در سال 1946 ساخته شده است. عکس از بارنی بومن.

هلی کوپتر بارنی بومن 1946 HD Knucklehead

“یک تکه در یک زمان” جانی کش داستان مردی را روایت می کند که یک کادیلاک را با استفاده از قطعات دزدیده شده از مدل های مختلف سال می سازد. در این آهنگ، این ایده به خوبی اجرا نمی شود، اما مطمئناً در مورد این موتور سیکلت سفارشی صدق نمی کند.

بارنی بومن (اینستاگرام) در نتیجه وسواس پدرش نسبت به میله و سپر، به هارلی ها علاقه پیدا کرد. پس از درگذشت پدرش، بارنی سوپر گلاید سال 1977 را از پدرش به ارث برد و از آن زمان تا کنون سوار بر هارلی است. مشابه آهنگ Cash، آخرین Chopper بارنی یک اثر فرانکنشتاین است که با استفاده از قطعاتی که او طی چند سال تهیه کرده ساخته شده است، اما برخلاف کادیلاک در آهنگ، نتیجه یک اثر هنری منسجم به سبک دهه 1960 است.

ویژگی بارز این هلی کوپتر موتور دوقلو V-Knucklehead آن است که در سال 1946 ساخته شده است. پس از اینکه بارنی موتور را به دست گرفت، با کمک همسرش، مسی بیک، که مغازه خود را در ویرجینیای غربی دارد، آن را بازسازی کرد. در مورد بقیه پروژه، بارنی آن را در آلونک کوچک خود به ابعاد 9 در 20 فوت “فروشگاه مینی موتور” جمع کرد.

نمای جلوی هلی کوپتر
چنگال اسپرینگر، صندلی مخملی، و میله ای زیبا برای به چالش کشیدن روگذرهای کم ارتفاع، این هلی کوپتر را متمایز کرده است. عکس از بارنی بومن.

Knuckhead در یک قاب Panhead Wishbone بازسازی شده 1950 قرار دارد. در طول بازسازی، بارنی گردن یک بند انگشتی 1936 را در آن ادغام کرد تا تناسب آن “زیبا و محکم” بماند. انتقال قدرت به قسمت عقب یک گیربکس پانهد 1955 است و خود چرخ‌ها یک ترکیب 21 اینچی و 19 اینچی جلو و عقب هستند که با استفاده از رینگ‌های آلیاژی شانه‌دار و توپی‌های ستاره ساخته شده‌اند. چنگال فنری یک راه‌اندازی «پیش تیرانداز» هارلی است که در دهه 1920 در مسابقات اتومبیلرانی روی پیست استفاده می‌شد. بارنی آن را به شدت تغییر داده است تا همه چیز را هم از نظر بصری و هم از نظر ساختاری تقویت کند.

نمای نزدیک از شعله های برنجی روی بدنه
شعله های آتش از برنج ساخته شده و با دست بریده شده و شکل می گیرد. عکس از بارنی بومن.

Choppers همه چیز در مورد زیبایی شناسی هستند و Barnie زمان زیادی را برای برجسته کردن این یکی سرمایه گذاری کرده است. شعله های طلا از برنج ساخته شده است که با زحمت بریده شده و با دست شکل داده شده است. پوشش کربوهیدرات به صورت سه بعدی طراحی شد و سپس پرینت شد و برای ایجاد یک قطعه آلومینیومی ماسه ای استفاده شد. میله دخترانه با دست از میله فولادی ضد زنگ خم شده است و بارنی حتی سرهای کوچک پیتبول ریخته گری شده با شن و ماسه را برای ساقه های دریچه به عنوان نوک کلاه برای سگ مورد علاقه خود ساخته است. یک چراغ عقب ماشین قدیمی با طراحی داخلی LED چراغ جلو را تشکیل می دهد و چراغ عقب با استفاده از یک لنز شیشه ای منشوری که در eBay یافت می شود ساخته شده است. یکی از تنها قسمت‌هایی از دوچرخه که بارنی خودش آن را نساخته یا اصلاح نکرده است، صندلی پادشاه و ملکه مخملی خرد شده است. این کار B&C Cycles است که از مخمل بنفش برای مطابقت با رنگ مروارید عمیق فوشیا از نیسان 240SX استفاده کرده است.

نمای سمت چپ هلی کوپتر
هلی کوپتر بارنی بومن. عکس از بارنی بومن.

در «یک تکه در یک زمان»، کش می‌خواند: «من با سبکی می‌روم، همه را وحشی می‌کنم. من فکر می کنم منصفانه است که بگوییم این کلمات برای بارنی صدق می کنند.

نمای جلویی Speed ​​Triple سفارشی
شرکت بولت موتور شماره 45 Triumph Speed ​​Triple از سبک اصلی استفاده می‌کند، مانند چراغ‌های جلوی گرد دوتایی و اگزوزهای دوتایی که در بالا قرار گرفته‌اند، اما چرخش منحصربه‌فرد خود را بر این ظاهرها اعمال می‌کند. عکس شرکت بولت موتور.

شرکت بولت موتور #45 Triumph Speed ​​Triple

شرکت بولت موتور (اینستاگرام) از والنسیا، اسپانیا، یک فروشگاه سفارشی نیروگاه با مجموعه ای چشمگیر از بیش از 60 ساخت است. همانطور که تصور می‌کنید، این بدان معناست که آنها روی انواع و مدل‌های موتورسیکلت کار کرده‌اند، اما این دوچرخه در نوع خود اولین موتورسیکلت است که از درهای آنها عبور می‌کند. این اولین Triumph Speed ​​Triple سفارشی بولت است که از نام ساخت شماره 45 استفاده می کند.

یکی از تعریف‌هایی که فرهنگ لغت برای کلمه «سرکش» به کار می‌برد، «حیوان وحشی است که جدا از گله زندگی می‌کند و تمایلات وحشیانه یا مخرب دارد». از بسیاری جهات، Triumph Speed ​​Triple یک سرکش است. در زمان عرضه‌اش، این تنها خیابان فایتر کارخانه‌ای در بازار بود و وقتی نوبت به عملکرد رسید، مطمئناً هیچ ضربه‌ای وارد نکرد. بنابراین، وقتی به این پروژه نزدیک شد، بولت تصمیم گرفت بر رفتار سرکش Speed ​​Triple خود تأکید کند.

نمای عقب Speed ​​Triple سفارشی
صندلی و ساب فریم کوتاه شده، نورپردازی کم حاشیه و اگزوزهای دوقلو که هیچ شباهتی به نمونه های اصلی ندارند. عکس شرکت بولت موتور.

اهداکننده این پروژه نسل چهارم یک مشتری 2006 Speed ​​Triple 1050 بود. برای شروع این تحول، بولت دوچرخه را از قاب پشتی با روکش پلاستیکی و زیر فریم استوک آن خلاص کرد. سپس آن را با یک جایگزین سفارشی حتی کوتاه تر جایگزین کردند که با یک صندلی کوتاه به سبک نیمکتی کامل شد.

مشابه شوق خیابانی که باعث ایجاد Speed ​​Triple شد، بولت این دوچرخه را با قطعات جایگزین سبک ابتدایی تجهیز کرده است. زیر قاب فریم یک جعبه باتری فولادی خام و روکش‌های جانبی مشبک آلومینیومی قرار دارد. گلگیر جلوی غیرمتعارف نیز از فولاد خام است و یک آغوشگر در عقب وجود دارد که میزبان نور و پلاک خودرو است. در جلو یک جفت لامپ باگ وجود دارد که ادای احترامی به پیکربندی نمادین چراغ جلو Speed ​​Triple است. چراغ‌های راهنما پس از فروش گسسته همه چیز را در خیابان قانونی نگه می‌دارد و توسط یک Motogadget m-Unit کنترل می‌شود.

نمای سمت راست سفارشی Speed ​​Triple
Triumph Speed ​​Triple 2006 نقطه شروع این ساخت بود. عکس شرکت بولت موتور.

به درخواست مشتری، بولت یک استایل آفرود را به این جانور جاده‌رو اضافه کرده است. فرمان آندورو سوار را در وضعیت عمودی تری قرار می دهد. گلگیرهای جلو و عقب در بالای چرخ ها قرار گرفته اند. و آنچه مطمئناً بحث برانگیزترین بخش این پروژه خواهد بود، چرخ ها از لاستیک های درشت Continental Twinduro TKC80 استفاده می کنند. نصب آن لاستیک روی دوچرخه پیاده روی در پارک نبود. برای فشرده کردن تمام این آج، آنها یک چنگال Öhlins Race Spec، گیره های سه گانه سفارشی، محورهای پهن تر و بوش های جدید نصب کردند.

نمای نزدیک از رنگ دندان کوسه
نگرش این رسم مقداری نیش دارد. عکس شرکت بولت موتور.

مخزن سوخت اسپید تریپل موجود است اما رنگ آن چیزی نیست جز. با یک نارنجی ساتن پر جنب و جوش و دندان‌های کوسه‌ای شبیه هواپیمای جنگنده به پایان رسید، به تماشاگران اجازه می‌دهد بدانند این دوچرخه‌سواری به معنای تجارت است.


کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#خلاصه #سفارشی #ژوئن #یک #قاب #ساز #هریس #یک #خردکن #کلاسیک #یک #اسپیدی #با #دندان #کوسه
Prompt

[سایت کلاه کاسکت موتورمن]

دیدگاهتان را بنویسید