[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]
2023-06-19 11:30:00
کلاه کاسکت LVS ، بلوتوث کلاه کاسکت
rule_ruleNumber_plain]
خرید کلاه موتور کلاه موتورسیکلت کلاه کاسکت وسپایی
کلاه کاسکت کراسی ، کلاه کاسکت فک ثابت ، کلاه کاسکت بدون فک
کلاه کاسکت فک متحرک
مردم رالی خوش تیپ و توانمند هوندا CRF300L و CRF300L را دوست دارند. دو ورزش دوگانه چیزهای زیادی برای آنها پیش می آید، و تنها یک چیز مهم در برابر آنهاست: قدرت غیرقابل تحمل.
پس چه اتفاقی میافتد اگر قطعاتی مانند اگزوز کامل، کیت با سوراخ بزرگ و مدهای ورودی را در تکی 286 سیسی دوچرخه پرتاب کنید؟ چقدر می توانید قدرت به دست آورید و چه تفاوتی خواهد داشت؟
این همان چیزی است که یکی از صاحبان رالی CRF، ترنس، وقتی از طریق اینستاگرام با من تماس گرفت، می خواست بداند. او به طور تصادفی با پستهایی برخورد کرد که من هنگام کنار هم قرار دادن موتورهای CBR300R با یک کیت با سوراخ بزرگ که زمانی که کوچکترین دوچرخه اسپرت هوندا را مسابقه میدادم، ایجاد کردم، و او میخواست بداند که آیا این کیت روی CRF300L او کار میکند یا خیر.
موتور CRF عمدتاً مبتنی بر پلت فرم CBR است، بنابراین من می دانستم کیت پیستون دو میلی متری بزرگتر و با فشرده سازی بالا سازگار است. تفاوتهای بزرگ بین پلتفرمهای CRF و CBR عبارتند از جعبه هوا، دوربینها و اگزوز، با چیدمان CRF طرفدار قدرت کمپایین گستردهای است، در حالی که لحن CBR به منظور اضافه کردن پانچ بالاتر کمی بیشتر است. تاکید بر کمی است، زیرا CBR تنها حدود 27 اسب بخار قدرت تولید می کند. با این حال، صاحبان CRF تنها 24 پونی از کارخانه دریافت می کنند، بنابراین علاقه زیادی به تعویض قطعات CBR برای تلاش برای کاهش شکاف وجود دارد.
برنامه رالی سوپرموتوی ترنس نصب کیت پیستون و همچنین تعویض بادامک CBR300R و پر کردن پشته سرعت کوتاهتر و قطر بزرگتر CBR300R و بوت ورودی در جعبه هوای CRF بود. این همه در بالای سیستم اگزوز کامل و فیلتر هوای با جریان بالا از قبل روی دوچرخه بود. هنگامی که همه چیز به کار بسته شد، هوندا را به JETT Tuning در کاماریلو، کالیفرنیا می بردم تا نسبت سوخت هوا را با ماژول DynoJet Power Vision تنظیم کنم.
من در مغازه خانه ام به ساخت و ساز پرداختم و دوچرخه را در چند بعد از ظهر پاره کرده و دوباره سرهم کردم. پس از چند چرخه گرما در اطراف محله – جایی که اگزوز باسسی یوشیمورا و ضربه محکم یک پیستون سبک تر و با فشرده سازی بالاتر احساس CRF را قوی تر می کرد – دوچرخه را برای تنظیم به کاماریلو بردم.
من و جان اتل از JETT در طول سالها با هم کار کردهایم، اما از قبل از همهگیری همهگیر، یکدیگر را ندیده بودیم، بنابراین یک دیدار دوباره لذتبخش بود. به روش جان، او این بازدید را به یک تجربه یادگیری تبدیل کرد و به من اجازه داد قبل از اینکه قدم بگذارم تا ماهیگیری را یاد بدهم، با مهارت های زنگ زده داینو و ماژول جدید Power Vision مبارزه کنم.
هنگامی که نسبت هوا به سوخت شماره گیری شد، مقداری نیرو را اجرا کردم. به ترنس گفته بودم که انتظار قدرتی در حدود 30 اسب بخار را داشته باشد، بنابراین از دیدن یک سایه بیش از 31 خوشحال بودم. دوچرخه مسابقهای CBR300R من نیز قابل اعتماد بود و بیش از 38 اسب بخار قدرت داشت، اما با دوربینهای بالابر، پورت CNC و 25 دلار به ازای هر گالن بنزین مسابقه بود. در همین حال، ترنس می تواند با پمپ گاز متوسط به کار خود ادامه دهد.
از روی زین، CRF تغییر شکل داده است، اما این چیزی است که همه کسانی که دوچرخه خود را اصلاح کرده اند می گویند. برای اینکه ببینم این مودها چه تفاوتی عملی ایجاد کردهاند، یک دیتالاگر GPS بستم و چند ربع مایل دویدم.
برداشت من از صندلیهای شلوار با ارقام عملکردی بهطور قابلتوجهی بهبود یافته تأیید شد: از سرعت 16.22 ثانیهای کند با سرعت 73.4 مایل در ساعت تا سرعت قابلاعتماد 15 تخت در 81.0 مایل در ساعت، سرعتی که CRF در جادههای باز در هوای ساکن تلاش میکند به آن دست یابد. برای ترنس که به طور منظم در اطراف لس آنجلس دوچرخه سواری می کند، بهبود 2.7 ثانیه ای در شتاب 50-70 مایل در ساعت شاید جذاب ترین پیشرفت باشد.
ترنس می گوید: «بزرگترین تفاوت قدرت در دنده های سوم و چهارم است. “خیلی سریعتر است، من آن را دوست دارم.”
مردم قبلاً CRF300Ls را دوست داشتند، و با یک 300 سی سی صادقانه و برخی از مدهای عملکرد کلیدی، میتوان آنچه را که از علاقه سواران نسبت به دو اسپرت زیبا کم کرد، اصلاح کرد.
کلاه کاسکت کودک ، کلاه کاسکت بچه گانه ، کلاه ایمنی بچه گانه ، کلاه موتورسواری بچه گانه ، کلاه کاسکت ارزان
[rule_ruleNumber]
کلاه کاسکت تکنو
کلاه کاسکت راپیدو
کلاه کاسکت ردلاین
کلاه کاسکت LVS
[بورس تجهیزات موتور سواری ، خرید اینترنتی کلاه کاسکت و انواع برند های کلاه موتور و لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصل | 09127921098 – 09913539773]
#افزایش #بیش #از #درصدی #خروجی #هوندا #CRF300L #با #کیت #با #سوراخ #بزرگ #سایر #مدها
Prompt
[سایت کلاه کاسکت موتورمن]