خرید و قیمت کلاه کاسکت

کلاه کاسکت هارلی و نیمه

[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن نمایندگی انواع کلاه موتور و لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به دورترین نقاط کشور ، فروش ویژه انواع کلاه کاسکت ارزان قیمت و اروپایی کلاه وسپا ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه کاسکت بدون فک ، کلاه کراسی و … نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ،..]

کلاه هارلی دیویدسون به تازگی مجموعه مدل های جدید خود را در حالی که بار اند شیلد صد و بیستمین سال تاسیس خود را جشن می گیرد، عرضه کرده است. بیشتر موتورسیکلت‌های جدید سال 2023 نسخه‌های سالگرد دوچرخه‌های موجود هستند، اما چند چهره جدید مانند Nightster Special، Road Glide 3 و بازگشت Breakout وجود دارند.

HD همچنین برنامه های خود را برای یک رویداد 120 ساله در میلواکی اعلام کرد. یوخن زیتز، رئیس، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کلاه کاسکت هارلی دیویدسون، به موتورسیکلت‌های جدید بیشتری اشاره کرد که در سال 2023 عرضه می‌شوند، و من فکر می‌کنم پول هوشمندانه برای دیدن عرضه‌های بیشتر در طول جشنواره میلواکی شرط‌بندی می‌کند.

زیتز گفت: «از سال 1903، کلاه هارلی دیویدسون در طراحی، فناوری و عملکرد موتورسیکلت پیشگام بوده است و امروز آغاز جشن یک ساله صد و بیستمین سالگرد هارلی دیویدسون است. ما برای به اشتراک گذاشتن اولین نسخه از موتورسیکلت های کلاه کاسکت هارلی دیویدسون 2023 هیجان زده هستیم، و تعداد بیشتری در اواخر سال عرضه می شود.

لطفاً می‌توانیم آن برانکس/استریت فایتر را بگیریم؟ به هر حال، در اینجا مروری بر هارلی های جدید است.

در اینجا مدل CVO قفسه بالایی برای سال 2023 است. کد مدل؟ کلاه کاسکت. عکس هارلی دیویدسون

نمایندگی کلاه کاسکت هارلی تهران

سرفصل 120مین سالگرد «مدل سالگرد محدود نمایندگی کلاه کاسکت هارلی با نسخه بسیار محدود و فوق‌العاده ممتاز» در رنگ قرمز Heirloom با لهجه‌های طلایی دستی است. چگونه فوق العاده حق بیمه؟ 51999 دلار را برای مجلل ترین دستگاه موجود در مجموعه فعلی کلاه کاسکت هارلی دیویدسون امتحان کنید.

در اینجا یک پسر چاق با رنگ های سالگرد و تزئینات است. سایر دوچرخه های نسخه محدود نیز همین رفتار را داشتند. عکس نمایندگی کلاه هارلی دیویدسون

درمان جشن 120 برای موتورسیکلت های Ultra Limited، Tri Glide Ultra، Street Glide Special، Road Glide Special، نمایندگی کلاه هارلی 114 و Heritage Classic 114 نیز در دسترس است. هر هفت مدل سالگرد دارای صندلی‌های طلایی/قرمز/مشکی و قطعات آرایشی ویژه اطراف موتور و گیربکس هستند. البته، همه اینها نسخه های محدودی هستند و حدود 1500 نمونه سریالی از هر مدل موجود است. استثناء 114 سالگرد پسر چربی است – هارلی در حال ساخت 3000 عدد از آنها است.

Breakout با ظرفیت سوخت بیشتر، قدرت بیشتر و کروم بیشتر به نمایشگاه های هارلی بازمی گردد. عکس کلاه کاسکت هارلی دیویدسون

سایت کلاه کاسکت نیمه و هارلی

یک دهه پس از ظهور سایت کلاه کاسکت نیمه و هارلی اصلی، نسل جدیدی با قدرت کلاه کاسکت هارلی برای سال 2023 به صفوف هارلی می‌پیوندد. Breakout در سال 2021 به همراه FXDR کوتاه مدت متوقف شد. هارلی قبل از معرفی مجدد Breakout چند تغییر کلیدی برای افزایش جذابیت آن ایجاد کرد. اول مخزن بنزین است که اکنون به جای ظرفیت 3.5 گالن مدل قبلی، پنج گالن را در خود جای می دهد.

کروم بیشتر، اینچ مکعب جابجایی بیشتر و فلاش بیشتر از چرخ‌های ریخته‌گری «رولت» جدید وجود دارد. کلاه هارلی همچنین تنظیمات فرمان، ورودی و سایر جزئیات را بهینه کرده است تا توجه جمعیت عضلانی “سفارشی کارخانه” را به خود جلب کند.

این یک Road Glide از کارخانه است. عکس کلاه هارلی دیویدسون

قیمت کلاه کاسکت هارلی و نیمه

با معرفی قیمت کلاه هارلی (پایه 32,999 دلار) که اساساً یک کلاه کاسکت هارلی و نیمه سه‌گانه، فریم‌های نصب‌شده روی قاب و همه چیز است، خبرهای مهمی در قسمت جلویی تریک وجود دارد. این دستگاه از کلاه هارلی  پشتیبانی می‌کند و از همان سخت‌افزاری برخوردار است که در یک Road Glide معمولی می‌بینید، مانند سیستم اطلاعات سرگرمی، بلندگوها، چراغ‌های جلو LED و وسایل کمک ایمنی الکترونیکی. به جای کیسه های سخت، قیمت کلاه هارلی دارای دو فوت مکعب (56.6 لیتر) ذخیره سازی ضد آب در صندوق عقب است.

Nightster Special رنگ ها، قطعات و کروز کنترل جدید را اضافه می کند. عکس و قیمت کلاه کاسکت هارلی دیویدسون

خرید کلاه موتور هارلی

خرید کلاه موتور هارلی و نیمه مدل خواهری را با کلاه کاسکت موتور نیمه جدید انتخاب می‌کند، که محل اقامت مسافران، طراحی شیک چرخ‌ها، و کروز کنترل استاندارد را اضافه می‌کند که در اولین باری که نایتستر استاندارد را در سال گذشته دیدیم، وجود نداشت.

تغییر دیگر اضافه شدن دسته های پنج اینچی است که دست های سوار را به سمت بالا حرکت می دهد. این همچنین اجازه می دهد تا داشبورد بین فرمان و مخزن حرکت کند تا ظاهری شیک تر داشته باشد. Special توسط همان خرید کلاه هارلی که تیم Common Tread آزمایش کرده و از آن لذت برده است، نیرو می گیرد. به نظر می‌رسد که این خرید کلاه نیمه کمی کاربردی‌تر و ممتازتر برای موتورسوارهای گاه به گاه است.

فروشگاه کلاه هارلی و کلاه کاسکت نیمه

جشن تولد هارلی 13 تا 16 ژوئیه 2023 در پارک کهنه سربازان در میلواکی است. “جشنواره فرهنگ موتوری چهار روزه” یک مهمانی گسترده در چندین مکان در شهر، از جمله موزه فروشگاه هارلی-دیویدسون و کارخانه عملیات انتقال نیرو در فروشگاه کلاه کاسکت هارلی و نیمه تهران خواهد بود. گروه فو فایترز و گرین دی تیتر این کنسرت هستند. همچنین موسیقی هایی از Cody Jinks، کلاه نیمه و کلاه کاسکت هارلی پخش خواهد شد. بلیط های رویداد در حال حاضر در فروش در [بورس تجهیزات موتور سواری] [سایت کلاه کاسکت موتورمن]

#کلاه هارلی

#کلاه کاسکت هارلی

#کلاه کاسکت نیمه

دیدگاهتان را بنویسید