کلاه کاسکت

هوندا کیست؟ | کلاه موتور 46

[فروشگاه کلاه کاسکت و نمایندگی لوازم موتور سواری موتورمن خرید اینترنتی کلاه کاسکت ، کلاه کاسکت ارزان قیمت ، کلاه کاسکت فک متحرک ، کلاه وسپا ، کلاه کراسی ، نمایندگی کلاه کاسکت راپیدو ، نمایندگی کلاه کاسکت ردلاین ، کلاه کاسکت تکنو ، کلاه موتور ، لوازم موتور سواری ، کلاه کاسکت LVS , عینک موتور سواری ، کلاه موتورسیکلت ، عینک فیس دار ، لباس موتور سواری ، شولدر و …]
[publish_date_بورس کلاه موتور سواری و کلاه ایمنی موتورسیکلت کلاه موتورسنگین لوازم موتورسگین کلاه کاسکت وسپایی ]
[سایت خرید و قیمت کلاه موتور سواری و لوازم ایمنی موتور]
[فروشگاه کلاه کاسکت موتورمن]
هوندا کیست؟
[rule_ruleNumber_plain]
[rule_ruleNumber]

[فروشگاه کلاه موتور ، فروشگاه کلاه ایمنی موتور سواری ، فروشگاه کلاه کاسکت تهران ،مشهد،خوزستان،ایلام،رشت،زنجان،لرستان،اردبیل،کردستان و ارسال رایگان به تمام ایران.فروشگاه لوازم موتور سیکلت لوازم موتور سواری ، تجهیزات موتورسواری ، طلق کلاه کاسکت ، لوازم کلاه کاسکت، ابر کلاه کاسکت ، کلاه کاسکت ارزان قیمت ، خرید کلاه وسپا ، خرید کلاه کراس ، کلاه فک متحرک کلاه ایمنی بدون فک کلاه کاسکت فک متحرک ارزان قیمت کلاه راپیدو ، ردلاین ، تکنو ، lvs ال وی اس ، لباس موتور سواری کلاه موتورسیکلت یزد یاسوج گیلان زاهدان همدان کلاه موتور زرد ، کلاه موتور قرمز ، کلاه موتور مشکی ، کلاه کاسکت نارنجی در سایت کلاه کاسکت تهران بورس لوازم موتورسواری]

نگاهی به پیشینه هوندا

سویچیرو هوندا متولد 1906 در کومیکو ژاپن بود.

پدر او یک تعمیرکار دوچرخه بود،هوندا در کودکی حسابی کمک دست پدرش بود.هوندا زمانی که 15 سال داشت به توکیو سفر کرد تا برای خود کار دست و پا کند در صورتی که هنوز تحصیلات رسمی نداشت.یک گاراژ در توکیو اورا به عنوان شاگرد قبول کرد اما بعداز مدتی مجبور شد از فرزند اوستاکار خود نگه داری کند.هوندا با ناراحتی به مدت 6 ماه به خانه برگشت و پس از آن دوباره به توکیو برگشت.این بار به عنوان مکانیک خودرو استخدام شد و بعداز 6سال کارکردن به کومیکو برگشت تا برای خودش مکانیکی بزند و روی پای خود بایستند.بخاطر علاقه شدیدی که هوندا به خودرو داشت در مسابقات شرکت می کرد و در سال 1936 موفق به ثبت رکورد بالاترین سرعت شد،او در تصادفی که داشت تعدادی از استخوانهایش از جمله مچ هر دو دستش شکسته شد،و بعداز آن همسرش به هوندا اجازه شرکت در مسابقات را نداد و در سال 1937 هوندا مشغول تولید رینگ پیستون شد و اولین شرکت خود را بانام توکای سیکی تاسیس کرد و سپس برای ادامه تحصیل در دانشکدة فناوری هاماماتسو ثبت نام کزد.

هوندادر یادگیری بسیار ضعف داشت. به علت سنگینی کار انجام دادن تکالیفش برایش بسیار سخت شده بود. او تمایلی به مباحث مهندسی که ربطی به رینگ پیستون ندارد نداشت. به همین دلیل جزوه نمی نوشت و در امتحانات کتبی شرکت نمی کرد. وقتی مسئولان دانشکده به او هشدار دادند که اگر در امتحانات شرکت نکند، به او دیپلم نخواهند داد، هوندا پاسخ داد: «علاقه ای به اینگونه مدارک ندارم. آنها به درد من نمی خورند. نمره های من به خوبی نمره های دیگران نیست و من در امتحانات نهایی شرکت نخواهم کرد. در نهایت، مدیر دانشکده به او گفت که باید آنجا را ترک کند. سویچیرو هوندا به او گفت، دیپلم نمی خواهم ، برای من ارزش این مدرک کمتر از بلیط سینما است. حداقل بلیط تضمین می کند که شما بتوانید وارد سینما شوید. دیپلم تضمین کننده هیچ چیزی نیست.»
او تحصیلش را رها کرد و به شبکة جوانان ژاپن پیوست تا شانس خود را در آنجا بیازماید.

موفقیت هوندا:

سوچیرو هوندا دانشجوی فقیری بود که تنها آرزویش، طراحی یک حلقه پیستون و معرفی آن برای تولید به شرکت تویوتا بود.

هر روز به دانشگاه می رفت و شب ها تا دیر وقت به طراحی پیستونش مشغول بود پس انداز کم خود را هم صرف خرید قطعه برای طرحش می کرد. اما باز هم به جایی نرسیده بود،او مجبور شد طلاهای زنش را هم بفروشد، پس از سالها تلاش سوچیرو هوندا پیستونی را که مطمئن بود کارخانه تویوتا خواهد خرید، طراحی کرد اما تویوتا پیستون را نخواست.

از طرفی دیگر ،هوندا در دانشگاه با تحقیر و تمسخر دانشجویان و استادان روبرو شد که او را بخاطر ساختن چنین وسیله ای مسخره می کردند.

سویچیرو هوندا  علیرغم وضع مالی نامناسب و فشارهای روحی و روانی مایوس نشد و مصمم و استوار برای هدفش تلاش و کوشش فراوانی کرد .

او دو سال دیگر صرف ادامه تحقیق های خود برای ساختن حلقه پیستونی ، بهتر کرد.

کلید موفقیت سویچیرو هوندا :

&8211; هدف گذاری برای آنچه می خواهید

&8211; تداوم روش فعالیت 

&8211; انعطاف در مراحل گوناگون برای رسیدن به هدف

اولین رینگ و پیستونهای سویچیرو هوندا  آنطورکه باید با استاندارد های معمول آن زمان مطابقت نداشت، و قابل عرضه نبود

هوندا با کوله بار مختصری از اطلاعات فنی به کارگاه خود بازگشت، تا تولید رینگ و پیستون را با کیفیت بهتر ادامه دهد. ثمره تلاش او تاسیس مؤسسه تحقیقات هوندا بود. سرانجام، پس از دو سال، طرح خود را بهبود بخشید و این بار تویوتا آن را خرید. پس از آن آقای سویچیرو هوندا  تصمیم گرفت کارخانه تولید حلقه پیستون را افتتاح و راه اندازی کند.  اما برای ساختن کارخانه نیاز به سیمان داشت و دولت ژاپن هم که خود را برای جنگ جهانی دوم اماده می کرد، دچار کمبود شدید سیمان شده بود اما هوندا عزم خود را جزم کرده بود تا این کارخانه را بسازد. او با گروهی از دوستانش ماهها شبانه روزی  کار کردند، تا راهی یافت.

mhi - هوندا ،کارافرینی مصمم و مقاوم در مقابل مشکلات | کارنامه فراز و فرود سویچیرو هوندا  

هوندا ،کارافرینی مصمم و مقاوم در مقابل مشکلات | کارنامه فراز و فرود سویچیرو هوندا  

نکاتی در مورد زندگی پر فراز و فرود  سویچیرو هوندا  : همواره افقی بلند و با نشاط داشته باشید. به دیدگاههای منطقی اهمیت دهید، به اندیشه های تازه توجه ، و وقت خود را صرف بهبود آن کنید. کارتان را دوست داشته باشید و بکوشید ، کار را برای خود دلپذیر کنید. بی وقفه تلاش کنید تا به آنچه می خواهید برسید. ارزش تحقیق و تلاش را در نظر داشته باشید. هوندا روشهای قدیمی ساختن یک کسب و کار را کنار گذارد و در عوض سعی کرد تا خودش به تنهایی آنچه را مد نظر داشت انجام دهد. سویچیرو هوندا عزمش را جزم کرده بود که رؤیاهایش را به حقیقت تبدیل سازد. او می گوید: « بسیاری از مردم در رؤیای موفقیت هستند. به نظر من موفقیت تنها از طریق شکست و درس گرفتن از آنها قابل حصول است.

هوندا ، کارافرینی مصمم و مقاوم در مقابل مشکلات

سویچیرو هوندا 

مقدمه ای بر کارآفرینی هوندا

سویچیرو هوندا کارش را به عنوان مکانیک خودرو آغاز کرد و سپس با استفاده از سیستم نظام مند ژاپن، توانست بدون اینکه از کسی کمک خاصی بگیرد، راه خود را در این صنعت در پیش بگیرد. شرکت هوندا در سال 1948 تاسیس شد و نخستین موتورسیکلت آن با نام رؤیا یک سال بعد تولید شد. موفقیت های هوندا ادامه یافت. در سال 1959، هوندا به بزرگ ترین تولیدکننده موتورسیکلت در ژاپن تبدیل شد و تیم مردان هوندا موفق شد ، جایزه نخست مسابقات جهانی را کسب کند. در همین سال، نخستین موتورسیکلت های ژاپن در ایالات متحده به فروش رفتند. به سرعت، فروش آنها از هر برند دیگر فراتر رفت. در دهة 1960، این شرکت وارد عرصه خودروسازی شد. تا زمان مرگ سویچیرو هوندا در سال 1992، این شرکت همچنان پرطرفدارترین شرکت تولید موتورسیکلت در جهان بود و رتبه بالایی نیز در میان پیشروان بین المللی تولید خودرو داشت. 

کلاه کاسکت 2
1906. تولد.
1937. تاسیس شرکت صنایع سنگین توکای سیکی
1948. تاسیس هوندا همراه با تاکئو فوجیساوا .
1949. تولید موتورسیکلت نوع دی  – رؤیا .
1952. آغاز تولید کیوب .
1954. تاسیس تیم موتور سیکلت هوندا.
1959. افتتاح نمایندگی در ایالات متحده. آغاز تولید سوپر کیوب.
1963. تبدیل هوندا به پر فروش ترین موتورسیکلت در ایالات متحده.
1973. اعلام رسمی بازنشستگی.
1984. فروش ده میلیون دستگاه مدل هوندا 50اس در ایالات متحده.
1992. وفات.

پیشینه و ظهور سویچیرو هوندا 

سویچیرو هوندا در سال 1906 در شهر کوچک ژاپنی کومیو  متولد شد .او در کودکی به پدرش  که یک تعمیرکار دوچرخه بود کمک می کرد. در 15 سالگی و بدون داشتن تحصیلات رسمی، هوندا برای یافتن کار به توکیو رفت. او به عنوان شاگرد در یک گاراژ پذیرفته شد اما مجبور به پرستاری از کودک صاحب گاراژ شد. هوندا که ناراحت و خسته شده بود، به خانه بازگشت اما فقط شش ماه در آنجا ماند و دوباره با توکیو برگشت. این مرتبه به عنوان مکانیک خودرو شش سال در توکیو ماند و در 22 سالگی به زادگاهش بازگشت تا خودش به تعمیر خودرو بپردازد.

علاقة هوندا به خودرو او را به سوی خودروهای مسابقه سوق داد و هوندا توانست در سال 1936، میانگین رکورد سرعت جدیدی خلق کند. متأسفانه او دچار یک سانحة شدید شد و تعدادی از استخوانهایش از جمله مچ هر دو  دستش شکسته شد. همسرش که نگران سلامت هوندا بود، از او خواست که به مسابقه با اتومبیل پایان دهد. هوندا بدون رفتن به سراغ مسابقه، تصمیم گرفت تمام انرژی خود را صرف کارش نماید و در سال 1937 به سراغ تولید رینگ پیستون رفت و شرکت صنایع سنگین توکای سیکی را تاسیس کرد. او هنوز هم از نداشتن تحصیلات رسمی رنج می برد و به همین دلیل در دانشکدة فناوری هاماماتسو  ثبت نام کرد.

هوندا دانشجویی ضعیف بود. نیاز او به کار، انجام دادن تکالیفش را دشوار ساخته بود. او تمایل نداشت به مباحث مهندسی گوش کند که ربطی به رینگ پیستون نداشتند. لذا یادداشت برنمی داشت و در امتحانات کتبی شرکت نمی کرد. وقتی مسئولان دانشکده به او هشدار دادند که اگر در امتحانات شرکت نکند، به او دیپلم نخواهند داد، هوندا پاسخ داد: «علاقه ای به اینگونه مدارک ندارم. آنها به درد من نمی خورند. نمره های من به خوبی نمره های دیگران نیست و من در امتحانات نهایی شرکت نخواهم کرد. در نهایت، مدیر دانشکده به او گفت که باید آنجا را ترک کند. سویچیرو هوندا به او گفت، دیپلم نمی خواهم ، برای من ارزش این مدرک کمتر از بلیط سینما است. حداقل بلیط تضمین می کند که شما بتوانید وارد سینما شوید. دیپلم تضمین کننده هیچ چیزی نیست.»
او تحصیلش را رها کرد و به شبکة جوانان ژاپن پیوست تا شانس خود را در آنجا بیازماید.

حکایت رمز موفقیت سویچیرو هوندا 

سوچیرو هوندا دانشجوی فقیری بود که آرزو داشت، یک حلقه پیستون طراحی کند و آن را برای تولید به شرکت تویوتا بفروشد.

او هر روز به دانشگاه می رفت و شب ها تا دیر وقت به طراحی پیستونش می پرداخت پس انداز کم خود را هم صرف خرید قطعه برای طرحش می کرد. اما باز هم به جایی نرسیده بود، سرانجام مجبور شد طلاهای زنش را هم بفروشد، پس از سالها تلاش سوچیرو هوندا پیستونی را که مطمئن بود کارخانه تویوتا خواهد خرید، طراحی کرد اما تویوتا پیستون را نخواست.

از طرفی دیگر ،هوندا در دانشگاه با تحقیر و تمسخر دانشجویان و استادان روبرو شد که او را بخاطر ساختن چنین وسیله مسخره می کردند.

سویچیرو هوندا  علیرغم وضع مالی نامناسب و فشارهای روحی و روانی مایوس نشد و مصمم و استوار برای هدفش تلاش و کوشش فراوانی کرد .

او دو سال دیگر صرف ادامه تحقیق های خود برای ساختن حلقه پیستونی ، بهتر کرد.

کلید موفقیت سویچیرو هوندا :

&8211; هدف گذاری برای آنچه می خواهید

&8211; تداوم روش فعالیت 

&8211; انعطاف در مراحل گوناگون برای رسیدن به هدف

نخستین رینگ و پیستونهای سویچیرو هوندا  آنطورکه باید و شاید با استاندارد های معمول آن زمان مطابقت نداشت، و قابل عرضه نبود. سنگینی بار مسئولیت کمر او را خم کرده بود.  هوندا با کوله بار مختصری از اطلاعات فنی به کارگاه خود بازگشت، تا تولید رینگ و پیستون را با کیفیت بهتر ادامه دهد. ثمره تلاش او تاسیس مؤسسه تحقیقات هوندا بود. سرانجام، پس از بیش از دو سال، طرح خود را بهبود بخشید و این بار تویوتا آن را خرید. پس از آن آقای سویچیرو هوندا  تصمیم گرفت کارخانه تولید حلقه پیستون را تأسیس و راه اندازی کند.  اما برای ساختن کارخانه احتیاج به سیمان داشت و دولت ژاپن هم که خود را برای جنگ جهانی دوم مهیا می کرد، دچار کمبود شدید سیمان شده بود اما هوندا عزم خود را جزم کرده بود تا این کارخانه را بسازد. او با گروهی از دوستانش ماهها شبانه روزی  کار کردند، تا راهی یافت.

او کارخانه اش را ساخت و سرانجام توانست حلقه های پیستونش را تولید کند. داستان چیرو هوندا به همینجا ختم نمی شود، در طول جنگ، آمریکا کارخانه را بمباران کرد و بیشتر آن را نابود کرد، او مجبور شد تمام دارایی خود را به تویوتا بفروشد.

وقتی جنگ تمام شد، وضع کشور ژاپن بسیار آشفته بود، ذخایر کشور بسیار پایین آمده بود. گازوئیل جیره بندی شده و در بعضی مناطق، نایاب شده بود « سویچیرو هوندا  » حتی برای ماشینش هم گازوئیل نداشت تا برای خانواده اش خرید کند اما او بجای ناامید شدن، سؤالی  اساسی از خودش پرسید :

چه راه دیگری برای تأمین غذای خانواده ام دارم ؟ چگونه می توانم با استفاده از چیزهای کمی که هم اکنون دارم کسب و کاری راه اندازی کنم؟

هوندا» موتور کوچکی در اتاقش داشت. یکدفعه به فکرش رسید آن را بر روی دوچرخه اش سوار کند، در آن لحظه بود که اولین موتور سیکلت وی ابداع شد. او با اختراع جدیدش به بازار می رفت و برمی گشت، در طی زمان او تصمیم گرفت کارخانه جدیدی تأسیس کند و به تولید موتور سیکلت بپردازد، اما او پولی نداشت و وضع مالی ژاپن هم بسیار آشفته بود.

ولی سویچیرو هوندا  بجای اینکه بگوید هیچ راهی نیست و ناامید شود، به ایده ای جدید رسید. او تصمیم گرفت، نامه ای به صاحبان فروشگاه های دوچرخه در سراسر ژاپن بنویسد و بگوید که برای تولید وسیله نقلیه جدید و ارزان و قابل استفاده برای همگان، طرحی دارد که می تواند تمام ژاپن را به حرکت در آورد، هوندا در نامه اش خواسته بود که صاحبان فروشگاهها در طرح او سرمایه گذاری کنند. از 18 هزار صاحب فروشگاه دوچرخه که نامه هوندا را دریافت کردند ،3 هزار نفر برایش پول فرستادند و او توانست اولین سری موتور سیکلت خود را تولید کند.

روزی که هوندا موتور تاسیس شد

نوشته هوندا کیست؟ اولین بار در پیشتاز تجارت. پدیدار شد.

#هوندا #کیست
Prompt
جدیدترین مقالات
خرید اینترنتی کلاه کاسکت و خرید و قیمت آنلاین کلاه موتورسیکلت ارزان

[قیمت کلاه کاسکت > خرید مستقیم کلاه ایمنی موتور سواری از فروشگاه و سایت کلاه کاسکت و نمایندگی انواع لوازم موتور سواری در تهران همراه ارسال رایگان و سریع به سراسر کشور 09127921098 – 09913539773]
#کلاه کاسکت
#کلاه موتور
#لوارم موتور سواری
#کلاه کاسکت ارزان
#کلاه موتور سواری
#کلاه موتورسیکلت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید