کلاه کاسکت, اخبار موتورسیکلت, بهترین کلاه کاسکت, خرید و قیمت کلاه ایمنی موتورسیکلت, خرید و قیمت کلاه کاسکت, سایت خرید کلاه کاسکت, کلاه موتورسواری

بهترین کلاه موتورسیکلت های برقی بازار در سال 2023

بهترین کلاه موتورسیکلت های برقی بازار در سال 2023

[فروشگاه و سایت کلاه کاسکت بهترین قیمت کلاه موتورسیکلت بازار]

این چیزی است که گهگاه از ما سوال می شود: “بهترین” کلاه موتور برقی موجود در بازار چیست؟

«بهترین کلاه موتور سیکلت» یک اصطلاح بسیار ذهنی است و می‌توان آن را برای برخی ادعاهای نسبتاً مشکوک تسلیم کرد. مثل یک پیتزا که ادعا می کند بهترین پیتزای نیویورک را دارد. ما کمی … شک داریم. به علاوه، برخی از استارتاپ‌های موتورسیکلت الکتریکی ادعاهای عملکرد بلندپروازانه‌ای داشتند که می‌توانست آن‌ها را برای عنوان بهترین دوچرخه در رقابت قرار دهد.

برای خرید اما بعداً از کار خارج شدند یا محصولاتی تولید کردند که به وعده‌هایشان عمل نکردند. بنابراین به‌جای اعلام یک برنده، فهرستی از کلاه موتورسیکلت‌های برقی را که واقعاً در حال تولید هستند (در اینجا بدون تبخیر) و قابل توجه هستند (چند نمونه اولیه را به‌عنوان نام‌های افتخارآمیز درج می‌کنیم) جمع‌آوری می‌کنیم و تصمیم‌گیری را به شما واگذار می‌کنیم. کدامیک برای شما بهتر است.

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت

اگر سلب مسئولیت ما در مورد “بهترین خرید کلاه موتورسیکلت” کافی نبود، بحث سالم در مورد اینکه واقعاً چه چیزی یک دوچرخه اسپرت را به یک دوچرخه “ورزشی” تبدیل می کند چگونه است؟ از آنجایی که کلاه کاسکت فک متحرک در روز زمان کافی برای بحث در مورد تفاوت های ظریف دسته دوچرخه های اسپورت وجود ندارد، ما اساساً به خاطر این مقاله آن را به عنوان دوچرخه های برقی که بر عملکرد و سرعت تأکید دارند و دارای فیر کامل هستند محدود کرده ایم. یا زیبایی کلاه موتورسیکلت “ورزشی”.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور برقی

Energica Ego در تریم مسابقه ای برای جام جهانی FIM Enel MotoE™. عکس انرژیکا.

با در نظر گرفتن این موضوع، کلاه موتورسیکلت در صدر رده کلاه وسپا های اسپرت برقی قرار دارد کلاه کاسکت موتورسیکلت ادعا می کند که Ego “قوی ترین و پیشرفته ترین موتورسیکلت برقی جهان” است و وقتی صحبت از افتخارات ورزشی به میان می آید، به عنوان سازنده منتخب جام جهانی FIM Enel کلاه موتورسیکلت از سال 2018 تا 2022 تمایز دارد (اگرچه دوکاتی اکنون در حال استفاده از آن است.

بیش از نقش با آن نمونه اولیه MotoE از سال 2023 شروع می شود). بهترین کلاه های موتور سیکلت با بدنه‌ای الهام‌گرفته از مسابقات کاملاً نمایشی مجهز شده است، دارای موقعیت کلاه موتور اسپرت تهاجمی است و 169 اسب بخار قدرت و 164 فوت پوند گشتاور تولید می‌کند. Energica ادعا می کند که Ego می تواند 0 تا 60 مایل در ساعت را در 2.8 ثانیه طی کند و محدوده مسافت پیموده شده “کاربرد ترکیبی” 160 مایل دارد. قیمت خرید بهترین کلاه موتورسیکلت دلار است که از نظر قیمت با رقابت ICE (موتور احتراق داخلی) آن فاصله زیادی ندارد.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری11

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت برقی و فروشگاه کلاه موتور سواری22

SR/S دوچرخه‌های اسپرت ممتاز Zero Motorcycles است. عکس زیرو موتورسیکلت.

بعدی در لیست ما است صفر کلاه موتورسیکلت. اگرچه به اندازه Ego “نژادانه” نیست، SR/S عمداً یک دوچرخه اسپرت با کلاه کاسکت ارزان قیمت معمولی تر است. کلاه کاسکت موتورسیکلت ممکن است دارای فیرینگ های کامل باشد، اما Zero تنظیماتی را در ارگونومی سواری انجام داده است تا راحت تر و راست تر باشد.

Zero همچنین کمی بیشتر بر نگرانی‌های سوارکاران خیابانی، مانند زمان شارژ سریع 60 دقیقه‌ای و برد ادعایی 187 مایل شهری، تأکید می‌کند. SR/S با 140 فوت پوند کلاه موتورسیکلت و 110 اسب بخار قدرت، همچنان ارقام عملکرد مناسبی را به جدول می آورد. بهترین کلاه موتور صفر چند سکه اضافی با MSRP 23995 دلاری به شما بازگرداند.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری33

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت برقی و فروشگاه کلاه موتور سواری33

Livewire ONE را بیشتر به عنوان یک گزینه “ورزشی برهنه” در نظر بگیرید. عکس از جن دانستن.

سه انتخاب برتر ما برای کلاه موتورسیکلت اسپرت برقی این استخرید کلاه کاسکت موتورسیکلت به خودی خود برای یک “دوچرخه ورزشی” ساخته نشده است، اما با قابلیت های هندلینگ خود ما را تحت تاثیر قرار داد و در چشم انداز موتورسیکلت های برقی تمایلات “اسپرت” بیشتری نسبت به اکثر موتورسیکلت های برقی موجود در بازار دارد.

بهترین موتورسیکلت دارای یک زیبایی شناسی “برهنه” و ارگونومی سواری بسیار راحت است. بهترین در مقایسه با دو مدل دیگر دارای اعداد عملکرد متوسطی است که 84 فوت پوند گشتاور و 100 اسب بخار قدرت دارد. دارای قابلیت شارژ سریع DC است، بنابراین می تواند در 60 دقیقه شارژ شود و برد شهری آن 150 مایل است. برای آزمایش محدوده واقعی، بررسی کنید کلاه کاسکت راپیدو آزمایش طولانی مدت ما از کلاه کاسکت موتور و اگر تعجب می کنید که چگونه در برابر کلاه موتورسیکلت قرار می گیرد، می خواهید ما را بررسی کنید. تست مقایسه، هم.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری رنگ زرد روشن

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت برقی و فروشگاه کلاه موتور سواری رنگ زرد روشن

تولید دوچرخه اسپرت دیمون هایپر اسپورت قرار است در سال جاری آغاز شود، اما تاکنون تنها نمونه های اولیه آن دیده شده است. عکس موتور سیکلت دیمون.

در دسته بندی «بهترین کلاه موتورسیکلت» ما برای دوچرخه های اسپرت برقی، موتور سیکلت دیمون و موتورسیکلت های لایتنینگ وعده های عملکرد چشمگیر داده اند و نمونه های اولیه را نشان داده اند، اما تا زمانی که کلاه موتورسیکلت ها را به مشتریان تحویل ندهند، نمی توانیم بگوییم که آیا آنها به این وعده ها عمل خواهند کرد یا خیر.

بهترین کلاه موتور سیکلت برقی ایران

آه، دنیای شگفت انگیز آفرود. درست مانند کلاه ایمنی موتورسیکلت خیابانی، بخش آفرود را می‌توان به انواع کاربردهای خاص در مورد موتورسیکلت تقسیم کرد. دوچرخه‌های اندرو، کراس کانتری، موتور کراس، دو اسپرت و ماجراجویی سبک‌های متفاوتی از کلاه موتورسیکلت آفرود هستند که بسته به اینکه سفر شما در خاک کجاست، مزایا و معایب خاص خود را دارند. ما سعی کردیم مجموعه‌ای متنوع را در سه انتخاب برتر خود انتخاب کنیم تا طیفی از آنچه در فضای کلاه کاسکت موتورسیکلت برقی آفرود موجود است را نشان دهیم.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری رنگ زرد 33

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری رنگ زرد روشن 77

آیا می خواهید بوگی برقی را در یک جاده خاکی انجام دهید؟ Zero DS ممکن است گزینه خوبی باشد. عکس موتور سیکلت صفر.

اولین موتور الکترونیکی قابل توجه ما در خارج از جاده این است صفر کلاه. در حقیقت، موتورسیکلت چندین مدل با قابلیت آفرود را ارائه می دهد، مانند جدیدترین مدل های الهام گرفته از ماجراجویی کلاه موتورسیکلت و سبک وزن، متمرکز بر مسیر FX. DSR یکی از بهترین نمونه هایی است که از یک موتورسیکلت برقی دو اسپرت اختصاصی دیده ایم.

کلاه کاسکت ردلاین دارای سیستم تعلیق Showa در جلو و عقب با 7 اینچ مسیر قابل احترام، پوشیده از لاستیک‌های دو منظوره و برد 163 مایل شهری است. بهترین کلاه موتور سیکلت برقی بدون شک یکی از بهترین موتورسیکلت های الکترونیکی در بازار است که تا به امروز با قیمت 17995 دلار عرضه شده است.

 

 فروشگاه کلاه موتورسیکلت برقی جدید

فروشگاه کلاه موتورسیکلت برقی جدید

KTM Freeride EX-C که تقریباً 12 سال پیش به بازار عرضه شد، یک مدل ماندگار فقط کثیف برای موتورسیکلت های الکترونیکی است. عکس KTM

پاک‌کار آفرود که یک موتورسیکلت برقی بدون پلاک می‌خواهد باید آن را بررسی کند کلاه موتورسیکلت نیز ارائه می دهد کلاه کاسکت موتور، که یک گزینه عالی برای سوارکاران جوان است، اما اگر یک سوارکار بزرگسال “جوان دل” هستید، ممکن است Freeride EX-C همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. چه بخواهید موتورهای حیاط خلوت را تکه تکه کنید، از مسیر MX محلی خود بازدید کنید، یا در پارک بهترین کلاه موتور سیکلت مسیرهای پیاده روی را انجام دهید، Freeride EX-C برای محیط های کاملاً خارج از جاده ساخته شده است.

کلاه موتورسیکلت با سیستم تعلیق WP و قدرت ادعایی 24.5 اسب بخار، از نظر اندازه، قدرت و عملکرد کلاه موتورسیکلت های الکترونیکی در کلاس خود قرار دارد. اگرچه قبلاً در ایالات متحده فروخته می شد، اما به نظر می رسد فقط در اروپا موجود باشد، جایی که قیمت مدل کلاه کاسکت موتور آن 14361 یورو است. برای ما آمریکایی ها، اگر می خواهید این دوچرخه خاکی برقی را به اصطبل اضافه کنید، به بازار دست دوم سر بزنید.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری رنگ زرد روشن Energica Experia
Energica Experia افزودنی جدید و هیجان انگیز به فضای ADV موتورسیکلت الکترونیکی است. عکس انرژیکا.

اگر اهل ماجراجویی هستید که به دنبال برقی شدن هستید، تا سال‌های اخیر انتخاب‌ها بسیار کم بوده است. این بهترین کلاه موتورسیکلت برقی یکی از جدیدترین دوچرخه های ماجراجویی برای مقابله با چالش ها و سختی های ماشین های آفرود مسافت های طولانی است.

اکسپریا که به طور کامل با چمدان‌های شما، صندلی سرنشین برای مسافر و مسافت 261 مایل شهری مجهز شده است، راحتی و برد را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهد. Energica اکسپریا را قادر به شارژ سریع سطح 3 کرد تا بتوانید از خانه دورتر بگردید، جایی که بیشتر ماجراجویی‌ها اتفاق می‌افتد. مانند سایر دوچرخه‌های پرچمدار ADV موجود در بازار، با این حال، شما برای لوکس بودن هزینه پرداخت خواهید کرد، زیرا انتظار می‌رود کلاه کاسکت موتورسیکلت پس از فرود در ایالات متحده، بهترین کلاه موتور دلاری داشته باشد.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری در یک زمین چمن پارک شده است
Stark VARG یک دوچرخه خاکی برقی بسیار امیدوارکننده است که در آینده نزدیک باید منتظر آن باشید. عکس آینده استارک.

جوایز افتخاری برای دسته کلاه ایمنی موتورسیکلت های برقی و الکترونیکی خارج از جاده متأسفانه بهترین کلاه موتورسیکلت های منسوخ می رسد آلتا موتورز Redshift MX، امیدوار کننده استارک کلاه موتور کلاه موتور کراس، و کیک کالک.

سایت بهترین کلاه موتور سواری و کلاه ایمنی موتورسیکلت برقی

پیدا کردن هر کلاه موتورسیکلت جدیدی با قیمت کمتر از 5000 دلار برای خودش یک شاهکار است، اما پیدا کردن یک موتور الکتریکی؟ ما می گوییم تقریبا غیرممکن است ولی، اگر بخواهید مرز بین «دوچرخه الکترونیکی» و «موتورسیکلت برقی» را محو کنید، به نظر می رسد که چند گزینه وجود دارد.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری رنگ زرد و رنگ قرمز

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت برقی و فروشگاه کلاه موتور سواری رنگ زرد و رنگ قرمز

دوچرخه الکترونیکی؟ موتورسیکلت الکترونیکی؟ چیزی در این بین؟ Super73 RX حصار بین این دو را زین می کند. عکس کلاه موتور سیکلت.

این کلاه موتورسیکلت لقب “موتور مدرن” را به خود اختصاص داده است و از آنجایی که می تواند 28 مایل در ساعت حرکت بهترین کلاه موتور کند و برد ادعایی 40 تا 75 مایل دارد، بسته به حالتی که در آن سوار می شوید، واقعاً مرزهای “دوچرخه الکترونیکی” را پشت سر می گذارد. واقعا هست ما تست کرده ایم Super73 S1 پیش از این و زک کورت خود ما حتی کلاه کاسکت وسپایی را در تمام مراحل خود قرار داده است دیلی رایدر. چقدر به شما زنگ خواهد زد؟

قیمت بالای RX 3845 دلار است در حالی که ارزان ترین مدل کلاه موتورسیکلت تنها 1645 دلار است. اگرچه هنوز در حال توسعه است و قیمت گذاری آن تایید نشده است Super73 C1X ممکن است مدلی باشد که شما نیز به آن توجه کنید.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور سواری رنگ زرد و رنگ قرمز 55

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور برقی 55

خنک‌تر از روروک مخصوص بچه‌ها معمولی، CSC City باریک‌تر روی واگن مینی موتورهای خیابانی می‌پرد. عکس از جو برک.

این کلاه موتور سیکلت یک موتور سیکلت برقی کلاه کاسکت LVS و کلاه کاسکت تکنو در اندازه یک پینت است که دارای کلاه موتورسیکلت دلاری است و دقیقاً با زیبایی‌شناسی که در مدل‌های دیگر «دوچرخه جیبی» مانند هوندا گروم یا کاوازاکی Z125 دیده‌ایم، مطابقت دارد. حداکثر سرعت بهترین کلاه موتور آن 46 مایل در ساعت و برد ادعایی 20 تا 50 مایل است.

 

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور برقی رنگ زرد و رنگ قرمز

خرید بهترین کلاه موتورسیکلت و فروشگاه کلاه موتور برقی رنگ زرد و رنگ قرمز

Sondors Metacycle که مدت ها مورد انتظار بود اکنون به اولین محصول از مشتریان تحویل داده شده است. چگونه روی هم جمع می شود؟ اطلاعات بیشتر تست سواری به زودی به Common Tread می رسد. عکس زک کورتز.

این کلاه موتورسیکلت فقط این لیست را از دست می دهد. قیمت اصلی آن 5000 دلار بود اما از آن زمان به 6500 دلار رسیده است. کلاه Metacycle در حال حاضر در چنگ کسی جز زک کورتز نیست، بنابراین احتمالاً در آینده نزدیک قسمت Daily Rider منتشر خواهد شد. Metacycle با حداکثر سرعت ادعایی 80 مایل در ساعت و ادعای “برد دنیای واقعی” 60 تا 80 مایل، مطمئناً کنجکاوی ما را در این قیمت برانگیخته است. Sondors به ​​تازگی تحویل کلاه ایمنی موتور را به مشتریان در سراسر کشور آغاز کرده است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد این مدل بهترین کلاه موتور برقی با ما همراه باشید.

 

نمای سه ربع جلویی از کلاه موتورسیکلت برقی کوچک Ryvid Anthem در ساحل

نمای سه ربع جلویی از کلاه موتورسیکلت برقی کوچک Ryvid Anthem در ساحل

Ryvid Anthem به لیست افتخارات ما برای گزینه های کوچکتر و مقرون به صرفه تر موتور سیکلت برقی می پیوندد. عکس ریوید.

برای ذکر افتخار، ما روی ماشین‌هایی تمرکز کردیم که کاملاً در ژانر «کلاه موتورسیکلت‌های برقی سایز کامل» هستند، اما برای ایجاد برش در اینجا بسیار گران بودند. این کلاه یک موتورسیکلت الکترونیکی الهام گرفته از ADV با قیمت متوسط ​​8495 دلار است و سرود بهترین کلاه موتور هنوز در مرحله نمونه اولیه است اما در حال حاضر قیمت آن 7800 دلار برآورد شده است. در حال حاضر هنوز در ایالات متحده نیست (پیش سفارش پذیرفته می شود)، اما در اروپا موجود است کلاه TS1، که قیمت آن 5995 دلار تخمین زده می شود.

بنابراین، این گردآوری برخی از «بهترین» کلاه موتورسیکلت‌های برقی موجود در بازار در زمان نگارش این مقاله در ژانویه 2023 است. اکوسیستم حمل و نقل الکترونیکی در حال تکامل دائمی است و آنچه امروز «بهترین کلاه موتور سیکلت» است ممکن است فردا باشد. اخبار قدیمی اگر اینطور است، ما مشتاقانه منتظر به روز رسانی این لیست کلاه موتور برقی در آینده نزدیک هستیم.

[فروشگاه و سایت کلاه ایمنی موتورسیکلت برقی]

نکات خرید موتور سیکلت دست دوم | چگونه یک موتور کارکرده سالم بخریم؟

نکات افزایش ایمنی در موتور سواری | چگونه موتورسواری ایمن داشته باشیم؟

بورس خرید و قیمت کلاه کاسکت تهران | نمایندگی

بهترین سایت کلاه کاسکت | خرید و قیمت روز

بهترین موتورسیکلت مناسب پیک و باربری

دیدگاهتان را بنویسید