خرید و قیمت کلاه ایمنی موتورسیکلت, خرید و قیمت کلاه کاسکت, سایت خرید کلاه کاسکت, کلاه موتورسواری, لوازم موتورسیکلت

بهترین هدیه برای موتور سواران | 14 هدیه جذاب برای موتور سواران

[موتورمن_1]

فرهنگ هدیه دادن، یکی از زیباترین رسوم بین انسان‌هاست و همیشه حس شادی و هیجان زیادی را در افراد ایجاد می‌کند. اما با این وجود یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا، خرید یک هدیه مناسب برای دیگران است. همه ما در زمان خرید کادو این استرس را داریم که هدیه انتخابی ما مورد توجه فرد مورد نظرمان قرار نگیرد و یا به اندازه کافی او را تحت تاثیر قرار ندهد. اکثر آقایان از لوازمی که دوست دارند یا نیاز دارند با کسی صحبت نمی‌کنند؛ به همین دلیل است که خرید کادو برای پسرها و آقایان معمولا برای اغلب خانم‌ها کار سختی است.

خرید کادو برای علاقه مندان به موتور

برای اینکه بتوانید بهترین هدیه را برای شخص مورد نظرتان انتخاب کنید، باید حتما به علاقمندی‌ها و نیازهای او فکر کنید. اگر طرف مقابل شما به یک حوزه یا تفریح خاصی علاقه دارد، می‌توانید هدیه‌ای متناسب با علاقمندی او تهیه کنید. موتورسواری یکی از علایق بسیاری از مردان و پسران است؛ بسیاری از مردان هستند که با تمام وجود به موتور سواری عشق می‌ورزند. در این مقاله قصد داریم بهترین کالاهایی که ‌می‌توانید به یک موتورسوار هدیه دهید را به شما بگوییم.

در ادامه لیستی از وسایلی که یک موتور سوار به آن‌ها علاقه دارد و یا مورد نیاز او است را نام می‌بریم. هر کدام از این کالاها را می‌توانید در مناسبت‌های مختلفی مثل روز مرد یا روز پدر، عید نوروز، روز تولد و یا ولنتاین، هدیه دهید.

کلاه کاسکت

هر موتور سوار به یک کلاه کاسکت یا همان کلاه ایمنی نیاز دارد. یکی از هدایای مناسب برای موتور سواران، می‌تواند خرید یک کلاه کاسکت زیبا و ایمن باشد. معمولا کلاه کاسکت‌ها بعد از مدتی خط و خش می‌گیرند و حتی ممکن است بر اثر افتادن دچار شکستگی شوند. اغلب آقایانی که به موتور سوار علاقه دارند از داشتن کلاه کاسکت استقبال می‌کنند. به خصوص اگر کلاه کاسکتی که تهیه می‌کنید، اسپرت باشد.
اگر تصمیم دارید یک کلاه کاسکت به عنوان هدیه تهیه کنید، حتما توجه داشته باشید کلاهی که خریداری می‌کنید ایمن باشد و رنگ آن با موتور سیکلت فرد ست باشد. در انتخاب رنگ کلاه کاسکت می‌توانید رنگ سفید یا مشکی را انتخاب کنید. در غیر اینصورت حتما به متناسب بودن رنگ کلاه با موتور توجه کنید. همچنین در نظر داشته باشید کلاه کاسکت از تنوع بالایی برخودار هستند که در صفحات زیر قابل مشاهده هستند :

خرید کلاه کاسکت فک ثابت

خرید کلاه کاسکت فک متحرک

خرید کلاه کاسکت وسپا

خرید کلاه کاستک کراس

علاوه بر تمام موارد بالا میتوانید با دیدن صفحه خرید کلاه کاسکت تمامی موارد فوق به علاوه سایر مدل های کلاه کاسکت را بررسی و بصورت آنلاین خریداری نمایید.

گوشگیر

محافظت از گوش حین موتور سواری برای همه موتور سواران مهم است. هنگام موتور سواری در سرعت بالا، صدای باد در کلاه ایمنی بسیار زیاد و آزار دهنده می‌شود. این صدا حتی ممکن است به 11 دسی بل در ساعت برسد و به شنوایی موتور سوار آسیب جدی وارد کند. با استفاده از این ایرپلاگ‌ها که به صورت اختصاصی برای کاهش صدای باد تا حد ایمن، بدون فیلتر کردن صدای مکالمه یا صداهای مهم اطراف طراحی شده است، موتور سواران می‌توانند سواری ایمن‌تری را تجربه کنند.

گرم کننده و محافظ گردن

بین کلاه ایمنی و ژاکت، گردن موتور سوار هنگام سواری در معرض باد قرار می‌گیرد. یک محاظ گردن برای جلوگیری از باد زیاد و سرما و گرمای شدید می‌تواند بسیار مفید باشد. محافظ‌های گردنی چند منظوره هستند و علاوه بر محافظت از گردن در برابر سرما و نور مستقیم خورشید، از پشم‌های دولایه‌ای در ساخت آن‌ها استفاده شده است که رطوبت را جذب می‌کنند و از تعریق زیاد گردن راکب جلوگیری می‌کنند. محافظ گردن در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع عرضه می‌شود و می‌تواند یک هدیه خوب برای موتور سواران در هر فصلی از سال باشد.

تی شرت موتور سواری

تیشرت‌های موتور سواری تنوع بسیار بالایی دارند که برای موتور سواران بسایر جذاب است. این لباس‌ها به دلیل راحتی و خنک بودن بیشتر برای فصول گرم و تابستان و بهار مناسب هستند.

 

کاور موتور

یک کاور موتورسیکلت بادوام می‌تواند در برابر شرایط جوی و ضربه به خوبی از موتور محافظت کند. روکش‌های موتور در اندازه‌ها و سایزهای مختلف عرضه می‌شوند تا برای انواع مدل‌های موتورها قابل استفاده باشند. اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای موتور سواران می‌گردید، یک کاور موتور مقاوم می‌تواند گزینه خوبی باشد.

کوله پشتی

کوله پشتی‌های مخصوص موتور سیکلت می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به موتور سواران ماجراجو باشد. این کوله پشتی‌ها ضد آب هستند و فضای مناسبی برای حمل لباس‌ها و سایر وسایل در اختیار موتور سواران قرار می‌دهند. نحوه طراحی این کوله پشتی‌ها به شکلی است که وزن کوله پشتی بین شانه‌ها، سینه و بدن به صورت متعادل پخش می‌شود و فشار زیادی به پشت و کمر موتور سوار وارد نمی‌کند.
کوله پشتی‌های موتور سواری برای تورهای طولانی مدت، ماجراجویی و رفت و آمدهای روزانه مناسب است. این کیف‌ها با ابعاد مختلف طراحی شده‌‌اند و ساختاری بسیار مقاوم و بادوام دارند. خاصیت ضد آب بودن این کوله پشتی‌ها این اطمینان را به موتور سوار می‌دهد تا با خیال راحت و بدون نگرانی،‌ وسایل مورد نیاز خود را در هر شرایط جوی به همراه داشته باشد. در لینک خرید کوله پشتی مخصوص موتور سواری میتوانید انواع مختلف کوله را بررسی کرده و گزینه مناسب خود را خریداری نمایید.

هودی و سوئیشرت

هودی‌ و سوییشرت‌ موتور سواری، لایه‌ای گرم و راحت در زیر سایر لوازم موتور سواری ارائه می‌دهند. این هودی‌ها در رنگ‌‌ها و سایزهای متنوعی عرضه می‌شوند تا کاملا متناسب با سلیقه شما باشند. هودی‌ها از جنس پنبه بسیار نرم و در عین حال با دوام طراحی شده‌اند.

وسایل تزئینی

لوازم تزئینی و وسایلی که بر سبک منحصر به فرد یک موتور سوار اشاره دارد نیز می‌تواند هدیه مناسبی برای موتور سواران باشد. گردن بند، دستبند، مجسمه و وسایل تزئینی بسیار زیادی وجود دارد که نشان دهنده سبک موتور سواران است. برای اکثر موتور سواران به دلیل علاقه زیادی که به موتور و موتور سواری دارند،‌ داشتن هر وسیله‌ای که آن‌ها را به یاد موتور سواری بیندازد، لذت بخش خواهد بود. در ایران موتور میتوانید ماکت موتور سیکلت های مختلف را بررسی و خریداری نمایید.

وسایل تزئینی موتور

وسایل و برچسب‌های تزئینی بسیار زیادی در بازار وجود دارد که روی موتور می‌چسبد و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. همه موتور سواران دوست دارند موتور خود را همواره زیباتر کنند. برچسب‌های بدنه موتور هم قیمت مناسبی دارند و هم گزینه بسیار جذابی برای هدیه دادن هستند. توجه داشته باشید که اگر یک پک برچسب تهیه می‌کنید باید هزینه جداگانه‌ای هم برای نصب آن روی موتور در نظر بگیرید. چسباندن این برچسب‌ها آنقدرها هم که فکر می‌کنید کار ساده‌ای نیست!

دستکش موتور سواری

دستکش موتور سواری می‌تواند در عملکرد موتور سوار تاثیرگذار باشد. یک دستکش مناسب باید علاوه بر دوام بالا و محافظت از دستان موتور سوار، راحت باشد و باعث ایجاد محدودیت در حرکت دست‌ها نشود. دستکش‌های موتور سواری دو عملکرد اصلی دارند، اول محافظت از دستان در برابر ضربه و تصادف، دوم محافظت از دست‌ها در برابر عوامل محیطی مثل سرما، گرمای شدید و نور آفتاب. عموما داشتن یک جفت دستکش زیبا و مقاوم برای موتور سواران خوشایند است. بنابراین خرید دستکش موتور سواری می‌تواند هدیه مناسبی برای موتور سواران باشد.

عینک موتور سواری

اگر فرد مورد نظرتان به ورزش‌های کراسی یا مسافرت با موتور علاقمند است، خرید عینک موتور می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به او باشد. با توجه به اینکه این عینک‌ها فری سایز هستند، نیازی به تعیین سایز ندارید. بنابراین از این نظر مشکلی نخواهید داشت و هر مدلی که انتخاب کنید برای طرف مقابلتان قابل استفاده خواهد بود.

لباس موتور سواری

اکثر کسانی که به موتور سواری علاقه دارند، دوست دارند یک کاپشن مخصوص موتور سواری داشته باشند. کاپشن‌های موتور سواری، بدن موتور سوار را از آسیب و خراشیدگی هنگام زمین خوردن حفظ خواهد کرد. همچنین اگر فرد مورد نظر شما اهل موتور سواری حرفه‌ای و شرکت در مسابقات است، داشتن یک لباس موتور سواری برای او الزامی است. در برخی موارد هنگام مسابقات موتور سواران به شدت تصادف می‌کنند. در این شرایط لباس موتور سواری از بدن آن‌ها به خوبی محافظت خواهد کرد.
لباس‌های مخصوص موتور سواری سایزبندی‌های مختلف و انواع بسیار زیادی دارند. اگر قصد دارین یک کاپشن موتور سواری برای هدیه تهیه کنید، حتما پیش از خرید به نیازهای شخص مورد نظرتان توجه کنید و سایز مناسب را هم مشخص کنید. برای خرید لباس موتور سواری شاید بهتر باشد با خود شخص برای خرید اقدام کنید.

شولدر

شولدر در اصل یک لباس محافظ دار خشک است که از گردن، کتف، قفسه سینه،‌ شکم، بازو، ستون فقرات، آرنج و استخوان لگن محافظت می‌کند. شولدرها به صورت لباس و شلوار تولید می‌شوند و عموما زیر لباس موتور سواری پوشیده می‌شوند. اگر قصد خرید هدیه برای یک موتور سوار حرفه‌ای را دارید، خرید شولدر یک گزینه بسیار عالی برای او است.

جاسوئیچی موتور

جاسوئیچی‌های موتور دارای برندها وانواع مختلفی هستند. یک جاسوئیچی با طرح موتور باید کیفیت قابل قبولی داشته باشد و همچنین امکان شستشوی آن وجود داشته باشد. جاسوئیچی می‌تواند یک هدیه ارزان قیمت و کارآمد باشد. بهتر است رنگ جاسوئیچی را مشابه رنگ و نوع موتور انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری را به همراه داشته باشد.

جمع بندی

همانطور که دیدید، برای انتخاب هدیه مناسب برای موتور سواران دست شما باز است. علاوه بر موارد نام برده شما می‌توانید با گشت و گذار در فروشگاه‌های لوازم جانبی موتور سیکلت، گزینه‌های دیگری را هم پیدا کنید. همچنین لوازم جانبی مانند اگزوزهای اسپرت، قفل و دوربین‌های وصل شونده به کلاه کاسکت نیز می‌تواند هدیه مناسبی برای موتور سواران باشد. علاوه بر این، می‌توانید در بسته بندی هدایای خود از جعبه‌هایی که طرح موتور سیکلت روی آن‌ها چاپ شده است استفاده کنید.

 


[موتورمن_2]
منبع iranmotor1

دیدگاهتان را بنویسید